Xerox - víc než záruka
Navíc i pro případ vyčerpání spotřebního materiálu.
Smlouva na servisní zabezpečení umožňuje zákazníkům společnosti Xerox získat lepší podmínky, než zajišťuje standardní záruka. Výhodami služby jsou:
• Kompletní servisní zabezpečení nad rámec běžné záruky
• Dojezd servisního technika do 2. pracovního dne od nahlášení servisní události
• Aktualizace softwaru zařízení
• Zapůjčení náhradního stroje v případě vážnější poruchy zařízení
• Náhradní díly a práce servisního technika v běžné pracovní době
• Dodávky spotřebního materiálu
• Záruka originálního spotřebního materiálu
• Garantovaná bezkonkurenční cena černobílého i barevného tisku, kdy se platí za počet stran, nikoliv za počet tonerových kazet
Servisní zabezpečení je pro zákazníky výhodné v souvislosti s plánováním investic do kopírování a tisku. Na základě objemu lze předpovědět, kolik bude stát provoz stroje, neboť náhradní díly i spotřební materiál jsou pokryty smlouvou. Zákazník se tak nemusí obávat nečekaných výdajů. Navíc má jistotu, že bude mít vždy k dispozici kvalitní a rychlé služby poskytované specializovanými servisních zástupci, kteří znají dokonale portfolio produktů společnosti Xerox.
Phaser 8860/8860MFP s novým účtováním
U multifunkčních tiskáren řady Phaser 8860/8860MFP Xerox navíc nabízí tříúrovňové účtování, kde jsou u barevného tisku nastaveny tři cenové úrovně podle pokrytí papíru tonerem – doplňkový barevný tisk, který nabízí barevný tisk za stejnou cenu jako černobílý (přibližně do 1,2% pokrytí papíru barevným tonerem), kancelářský barevný tisk (přibližně 1,2 až 8% pokrytí papíru barevným tonerem) a grafický barevný tisk (nad přibližně 8% pokrytí papíru barevným tonerem).
Tiskárna automaticky sleduje, jaká část stránky byla vytištěna barevně a jaká černobíle. Úrovně pokrytí jednotlivých stránek barevným tonerem potom slouží jako podklad pro fakturaci a zákazník tak platí za skutečně spotřebovaný toner. Může tak dosáhnout úspor a lepší kontroly svých tiskových nákladů.