Vy ještě nemáte e-shop? Dnes si ho můžete pořídit za několik sekund

17. 3. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Shoptet.cz)
Díky službám, které e-shopová řešení pronajímají, provozovatel obchodu nepotřebuje znát to, co je v pozadí. Během chvilky a bez velkých počátečních investic lze elektronický obchod spustit. Přesto stále přetrvává jistá obava.
Foto: SXC.hu

„V drtivé většině zakládají e-shopy muži, a to i když pak skutečný provoz zajišťuje žena. Ty se obávají technických složitostí, a proto přenechávají nastavení na svých partnerech. S rostoucí počítačovou gramotností podíl žen v oblasti e-commerce roste, z našich údajů se jedná nyní o 23 %,“ komentoval Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

V případě, že se lidé rozhodnout založit si e-shop mohou si vybrat, zda si pořídí e-shop na míru či využijí open source řešení nebo pronájem. Každé z nich má svá pozitiva a negativa. Nejdražší a nejnáročnější je řešení na míru, které splňuje veškeré požadavky provozovatele.

Je ale potřeba počítat i s dalšími investicemi při potřebě jakékoli změny. E-shopy z open source jsou sice zdarma, ale většinou nepodporují češtinu a je nutné je nechat odborníkem upravit a naprogramovat tak, aby vyhovovaly místním podmínkám. Také údržba je stejně náročná jako v prvním případě.

Pro ty, kteří s internetovým obchodem chtějí začít, je proto nejvhodnější variantou pronájem e-shopového řešení. Nejsou potřeba žádné velké investice na začátku a o plynulý chod i inovace se stará pronajímatel. E-shopová řešení, která lze pronajmout, fungují na principu předem nastavených šablon. Každý si najede to, co mu vyhovuje a sestaví si svůj e-shop jako pomyslnou stavebnici.

„Založení e-shopu není nic složitého. Za několik vteřin máte na základě zadání e-mailové adresy připravený svůj online obchod. Orientace je naprosto intuitivní, takže to zvládne opravdu každý. Po technické stránce je to takto jednoduché,“ dodal Miroslav Uďan.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více