Novinky

VMware vCenter Log Insight

VMware představil vCenter Log Insight, automatizovaný produkt pro analýzu a správu logů uzpůsobený pro éru cloudu. Rozšířením analytických funkcí i na logy umožňuje VMware IT organizacím získat v reálném čase informace z obrovského množství logovacích dat vygenerovaných aplikacemi, fyzickým hardwarem a virtuální infrastrukturou.

Petra Piscová
Zdroj: VMware
  • 20. 6. 2013
  • 0 min
VMware vCenter Log Insight

Dynamická virtuální a cloudová prostředí vyprodukují obrovské množství strukturovaných a nestrukturovaných dat, která vyžadují analytické nástroje pro získání informací v reálném čase a přehledu o procesech v rámci IT infrastruktury a aplikací,“ řekl Michal Stachník, country manager pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti VMware.

S produktem vCenter Log Insight rozšiřujeme náš analytický přístup, abychom mohli IT administrátorům a provozním týmům zajistit aktuální a podrobný přehled o strojově generovaných datech. Propojením novinky vCenter Log Insight s produktem vCenter Operations umožníme našim zákazníkům využívat výhody tohoto unikátního řešení, které zjednodušuje řešení problémů v dynamických virtuálních a cloudových prostředích.“