V Den dopravy zdarma se nakupovalo třikrát více

30. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Od úterního do středečního poledne probíhala akce Den dopravy zdarma, kterou zákazníkům nabídlo 583 českých e-shopů. Čeští zákazníci akci využili nad všechna očekávání a počet objednávek se zvýšil oproti stejnému období minulého týdne o 191 %. V zapojených obchodech lidé utratili 135,5 milionu korun.
Foto: Sxc.hu

Zákazníci během této akce učinili téměř třikrát více objednávek než ve stejném období minulý týden a na dopravném tak ušetřili více než 5,5 milionu korun, které za ně zaplatily provozovatelé e-hopů.

Průměrná hodnota jedné objednávky byla 1 555 Kč. Pětinu objednávek lidé uskutečnili v elektronice, dále objednávali nejvíce zboží ze segmentů dům a zahrada a filmy, knihy, hry. Celkem za 24 hodin, kdy akce trvala, lidé uskutečnili v zapojených e-shopech 87 300 objednávek.

„Úspěch akce výrazně předčil naše očekávání. Naše odhady počítaly s nárůstem objednávek v řádu desítek procent. Zvýšení počtu objednávek o 191 % určitě nikdo nečekal, je to fantastický výsledek. Spokojenost e-shopů i zákazníků s akcí je pro nás dobrým impulzem pro pořádání Dne dopravy zdarma i příští rok," pochvaluje si úspěch akce Kamil Demuth.

Spokojenost s akcí potvrdil i jeden z předních českých e-shopů Kasa.cz. „Při Dni dopravy zdarma se naše tržby zvýšily řádově o desítky procent, prodejně to byl náš nejúspěšnější den v roce,“ řekla Jitka Součková, mluvčí e-shopu Kasa.cz a dodala: „Nejvíce zboží se prodalo v elektronice, především mobily, tablety, čtečky elektronických knih a hračky.“

Spokojeni s výsledky akce jsou i další e-shopy. "Akci Den dopravy zdarma’hodnotíme pozitivně, našim klientům se osvědčila. Jeden z nich za 2 dny trvání akce udělal obrat, který zvládne jindy za 2 týdny," řekl Vladimír Přichystal z marketingové agentury Besteto.cz.

Do akce „Den dopravy zdarma“ se mohly zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. „Služba Ověřeno zákazníky zajišťuje nezávislé hodnocení e-shopů pouze od jejich reálných zákazníků.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více

Česká e-commerce vloni meziročně ztratila šest procent

10. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2023 s celkovým obratem 185 miliard korun. Jde tak o šestiprocentní pokles oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál, který se po mnoha měsících propadu dostal do 2% růstu. Trh se díky klesající inflaci i příchodu zahraničních hráčů začal oživovat, dařilo se zejména velkým e-shopům. Čtěte více

Česká e-commerce se ve třetím čtvrtletí kvůli obavám z vysokých cen a nečekaných výdajů propadla o 11 %

11. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Lidé kvůli obavám z vysokých cen stále odkládají své nákupy, hledají výhodné nabídky i při nákupu levnějšího zboží a čekají na slevové akce. Opatrnost při nakupování potvrzuje i výsledek české e-commerce za uplynulý kvartál – podle Heureky se její obrat zhoršil o tři procentní body oproti předchozím třem měsícům a o 11 % oproti loňsku. Čtěte více