V Den dopravy zdarma se nakupovalo třikrát více

30. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Od úterního do středečního poledne probíhala akce Den dopravy zdarma, kterou zákazníkům nabídlo 583 českých e-shopů. Čeští zákazníci akci využili nad všechna očekávání a počet objednávek se zvýšil oproti stejnému období minulého týdne o 191 %. V zapojených obchodech lidé utratili 135,5 milionu korun.
Foto: Sxc.hu

Zákazníci během této akce učinili téměř třikrát více objednávek než ve stejném období minulý týden a na dopravném tak ušetřili více než 5,5 milionu korun, které za ně zaplatily provozovatelé e-hopů.

Průměrná hodnota jedné objednávky byla 1 555 Kč. Pětinu objednávek lidé uskutečnili v elektronice, dále objednávali nejvíce zboží ze segmentů dům a zahrada a filmy, knihy, hry. Celkem za 24 hodin, kdy akce trvala, lidé uskutečnili v zapojených e-shopech 87 300 objednávek.

„Úspěch akce výrazně předčil naše očekávání. Naše odhady počítaly s nárůstem objednávek v řádu desítek procent. Zvýšení počtu objednávek o 191 % určitě nikdo nečekal, je to fantastický výsledek. Spokojenost e-shopů i zákazníků s akcí je pro nás dobrým impulzem pro pořádání Dne dopravy zdarma i příští rok," pochvaluje si úspěch akce Kamil Demuth.

Spokojenost s akcí potvrdil i jeden z předních českých e-shopů Kasa.cz. „Při Dni dopravy zdarma se naše tržby zvýšily řádově o desítky procent, prodejně to byl náš nejúspěšnější den v roce,“ řekla Jitka Součková, mluvčí e-shopu Kasa.cz a dodala: „Nejvíce zboží se prodalo v elektronice, především mobily, tablety, čtečky elektronických knih a hračky.“

Spokojeni s výsledky akce jsou i další e-shopy. "Akci Den dopravy zdarma’hodnotíme pozitivně, našim klientům se osvědčila. Jeden z nich za 2 dny trvání akce udělal obrat, který zvládne jindy za 2 týdny," řekl Vladimír Přichystal z marketingové agentury Besteto.cz.

Do akce „Den dopravy zdarma“ se mohly zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. „Služba Ověřeno zákazníky zajišťuje nezávislé hodnocení e-shopů pouze od jejich reálných zákazníků.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více