TOPseller ZÁŘÍ 2010 - právě vyšel

8. 9. 2010. (redaktor: Petr Pavlíček, zdroj: )
Po prázdninové přestávce znovu vyšel produktový leták pro prodejce k jejich použití vydávaný samostatně Reseller Magazinem a poskytovaný prodejcům ZDARMA. Zářijové vydání bylo připraveno ve spolupráci s 20 výrobci produktů výpočetní techniky, software a spotřební elektroniky. Leták můžete použít libovolně k podpoře prodeje ve své prodejně nebo ve svém regionu například formou roznosu letáků opatřených razítkem do schránek, rozesláním svým stálým zákazníkům apod.
Produktový leták TOPseller ZÁŘÍ 2010

Leták objednávejte na www.dcd.cz/topseller  

Co je Reseller TOPseller

  • Produktový leták s koncovými cenami určený pro použití prodejcem.
  • Jako prodejce máte možnost leták označit na zadní straně razítkem.
  • Leták je financován z příspěvků výrobců uvedených v letáku.
  • Ceny uvedené v letáku nejsou závazné, jsou pouze tzv. "doporučenou koncovou cenou", kterou do letáku stanovil výrobce, často ve spolupráci s distributory.
  • Leták je prodejci poskytován ZDARMA v potřebném množství.
  • Zásilka letáku je doručena zpravidla do 3 pracovních dnů od objednání nebo vytištění.
  • Současně se zásilkou je zasílán e-mailem pdf soubor s informacemi, u kterých autorizovaných distributorů lze produkty objednat a jaká je zhruba dealerská cena.

Proč vznikl

  • Projekt TOPseller vznikl na základě průběžných výsledků průzkumu časopisu Reseller Magazine.
  • Tento typ letáku, zejména pak výslovně s možností leták označovat svými kontaktními údaji, za přínosné označili zhruba 4 z 5 dotazovaných prodejců.
  • Reseller Magazine dlouhodobě pracuje na podpoře zejména menších prodejců, kteří nedosahují takové prodejní sily, aby byly přímo podporováni výrobci a stejně tak není v jejich finančních možnostech produkovat nákladné marketingové aktivity.

Pro koho je určen

Letáky TOPseller jsou určeny pro drobné prodejce, kteří nejsou součástí žádné prodejní sítě a jejichž aktivity a působení jsou zpravidla teritoriálně omezené na nejbližší okolí sídla či provozovny.

Jak s letákem pracovat

Příklady použití

Na prodejně - předáním zákazníkovi, zákazník odchází s konkrétní nabídkou na jedné straně, na druhé straně odchází minimálně s kontaktem na Vás, který může využít v budoucnu.

Pro stálé zákazníky - každému stálému zákazníkovi můžete každý měsíc doručit poštou nebo e-mailem aktuální leták a aktuální nabídku platnou v daném měsíci. Podstatný na tom je fakt, že Vás to nic nestojí (v případě použití pdf formátu vůbec nic, při rozesílce tištěného letáku náklady na poštovné, které jsou však ve srovnání s produkčními náklady letáu zcela zanedbatelné).

Rozsev v okolí - v závislosti na Vaší pozici v regionu můžete samozřejmě leták dále roznést do schránek ve vašem okolí, do blízkých firem apod.

Ceny v letáku

Doporučená koncová cena

  • Je uvedena v tištěné verzi letáku pro koncové zákazníky.
  • Cenu určuje výrobce, který zveřejnění produktu v letáku objednal a tedy i financuje. Dle našich zkušeností je to nejčastěji cena, za kterou zboží výrobce běžně komunikuje i v jiných materiálech. V této ceně by mělo být vždy zachované obchodní rozpětí pro prodejce oproti ceně, za kterou může zboží nakoupit u distributora.

Konkurence schopnost ceny

Cena určitě není ve stylu nejlepší na trhu a to zejména z důvodů:

  • Nejedná se „akční leták“ typu velkých řetězců, protože oproti retailu není možné zabezpečit, aby bylo dané zboží pro prodejce vždy dostupné u distributorů za případných speciálních podmínek.
  • Leták používá široké spektrum prodejců, kteří mají rozdílný přístup ke své vlastní cenotvorbě.
  • Prodej za uvedenou cenu musí a má prodejci garantovat obecně uspokojivou marži, její výše je závislá na obchodní strategii každého prodejce.

Koncový prodej za jinou cenu je samozřejmě možný a cena v letáku není nijak závazná, ve mnoha případech vzniká i možnost poskytnout z uvedené ceny v souladu s Vaší obchodní politikou slevu, což může na Vaše zákazníky působit výhradně pozitivně.

Bonusy

Je-li u některého produktu uveden i bonus při jeho koupi, tyto podmínky se řídí pravidly, která stanovil výrobce a o podmínkách získání bonusu je nutné informovat u distributora.

PDF verze s dealerskými cenami

Kontrola dealerských cen

Dealerské ceny, které jsou uvedeny v pdf verzi pro prodejce, jsou buď doplněny výrobcem nebo doplněny redakčním týmem na základě dostupných informací na webech autorizovaných distributorů u každého konkrétního produktu. Pokud cenu zadá výrobce, kontrolujeme, zda je reálná a odpovídá skutečné nabídce u distribučních firem.

Jaká je garance jejich dodržení

Jediné co nemůžeme zaručit je, že nedojde k zásadní změněn ceny v průběhu platnosti letáku, což může být způsobeno zejména silným výkyvem kurzu zahraničních měn, ve kterých jsou produkty distributorem pořizovány.

Vaše cena u distributora bude pravděpodobně o něco výhodnější, protože naše kontrola je prováděna v relaci s tzv. běžnou nebo základní dealerskou cenou, ve které není zohledněno jakékoliv zvýhodnění vyplývající například z dlouhodobé spolupráce, realizovaného objemu apod.

Jak objednat leták

Objednávky jsou podávány elektronicky na adrese www.dcd.cz/topseller. Objednat je možné i v průběhu měsíce v okamžiku, kdy Vám letáky z první objednávky dojdou.

Objednávkový systém se v tuto chvíli ještě upravuje, abyste nemuseli pokaždé vyplňovat veškeré údaje, ale abyste vstupovali na svůj účet, dokončení je plánováno do konce léta.

Ochranná klauzule použitá v letáku

Nabídka jednotlivých produktů je platná do vyprodání zásob. Uvedené doporučené koncové ceny jsou v Kč s označením zda bez nebo s DPH v aktuální výši a jsou aktuální k datu tisku tohoto dokumentu. Ceny a dostupnost zboží se mohou u jednotlivých prodejců lišit. Změna cen vyhrazena. Zobrazené výrobky nemusejí vždy odpovídat popisu. Společnost DCD Publishing, s.r.o., jako vydavatel letáku, si vyhrazuje právo na změny údajů uvedených v tomto dokumentu bez předchozího upozornění a odmítá odpovědnost za chyby a opomenutí v popisu výrobku. Případné bonusy se řídí pravidly firem, které tyto akce vyhlásily. V případě uvedení „slevy" či ekvivalentu „ušetříte" je tento rozdíl kalkulován z běžně komunikované ceny produktu jeho výrobcem.

Časté otázky a odpovědi

Některý z produktů uvedený v letáku nenabízíte?

V tom případě máte několik možností. V případě zájmu Vašeho zákazníka se můžete řídit informace, které jsme Vám poskytli v interním dokumentu s kontakty na distributory, kde zboží/produkt lze objednat nebo využijete klauzule v poznámce uvedené na letáku, že zboží v některých prodejnách není dostupné, což je ale z našeho pohledu škoda. Leták má mimo jiné sloužit obchodnímu rozvoji všech partnerů Reseller Magazinu, tedy novým obchodním příležitostem pro Vás i pro výrobce a distributory.

Co když se cena v průběhu měsíce změní?

Z dlouhodobých znalostí trhu je nanejvýš nepravděpodobné, že by v průběhu měsíce došlo k tak dramatickému výkyvu, aby se cena v letáku stala nereálnou. Nicméně garantovat cenu nejsme schopni, protože tato záruka je mimo sféry ovlivnění, neboť se nejčastěji děje v důsledku změny směnného kurzu koruny. V nejožehavějších případech je uvedena v letáku i ochranná klauzule, že cena není garantována a může s změnit bez předchozího upomnění.

Co když nemají všichni distributoři zboží v nabídce nebo skladem?

U většiny produktů není pouze jeden autorizovaný distributor a proto můžete zvolit jiného. Jen Vy určujete kde zboží nakoupíte.

Kolik letáků je možné objednat?

V objednávce na webu je v současnosti výběr v násobcích stovek do 500 ks. Tyto počty jsou poskytovány zdarma pouze s kontrolou zda Vaše firma je skutečně prodejcem.

V případě potřeby nebo zájmu o větší počet kusů je nutno požádat individuálně e-mailem brejsa@dcd.cz. Jedná se totiž o nákladný projekt a v případě většího množství může být požadován z naší stany manipulační poplatek nebo alespoň znalost, jak s letáky naložíte.

Důležitý web

www.dcd.cz/topseller

  • informace o projektu
  • místo pro zadání objednávky letáků
  • dostupná ke stažení vždy aktuální verze letáku v pdf
Obrazová galerie: