To koukáte!
- 19. 7. 2010
- 2 min
Slova klasické písně pánů Suchého a Šlitra mě napadla v okamžiku, kdy jsem poprvé uviděl nový web v pracovní verzi. Ani jsem netušil, kolik práce s ním bude, aby se dostal do této podoby. Nejde ani tak o podobu grafickou, ale datovou. Každý web je totiž třeba naplnit, aby byl k něčemu dobrý. Stejně jako pan Šlitr spolykal spoustu jídla, aby posluchače mohl seznámit, co to vlastně měl k obědu...
Než vám ale představím, co nového web přináší, dovolím se ohlédnout za jeho předchůdcem, na který jste byli zvyklí. Jeho provoz začal vkládáním dat před šestnácti měsíci, 19. března 2009. O tom se můžete přesvědčit, když si na tomto webu najdete nejstarší zprávu - k dispozici je nyní máte všechny. Za tu dobu, co fungoval, jsme zpracovali deset tisíc zpráv a z toho připravili čtyři tisíce příspěvků (to se událo přesně v první den letošních prázdnin).
Co je nového?
Funkčnost webu ale přestala stačit a proto zde máte web nový. Kromě denních zpráv, rozdělených dle jejich povahy a obsahu, tu máte i oblíbený kalendář akcí, do kterého je možné přidávat zdarma akce pro resellery i distributory. Samozřejmě můžete vyhledat kde, co a u koho nakoupit, tedy seznam výrobců a distributorů doplněný o kontakty na vybrané dopravce, servisní organizace i finanční instituce.
Zásadní balík rozšířeného obsahu přináší sekce Převzato z RM, kde najdete kompletní historii publikovaných redakčních textů z vyšlých časopisů, nyní kompletně od ledna 2010 - rozhovory, příležitosti, kulaté stoly, přehledy trhu i archív vyšlých čísel v PDF, abyste je měli kdykoli po ruce.
Novinkou na webu je nový vyhledávací mechanismus, mnohem přesnější a důslednější, než byl ten starý. S jeho pomocí a s pomocí vhodně zvolených klíčových slov nyní najdete to, co potřebujete.
V nejbližší době se můžete těšit i na otevření seznamu promoakcí výrobců a distributorů, kde v tuto chvíli čekáme pouze na naplnění jejich obsahu - k tomu slouží i interaktivní formulář pro jejich zadávání. Mimochodem, máte i vy nějakou aktuální promoakci pro prodejce? Pokud ano, tak to hned vyzkoušejte.
S tím vším souvisí i změny názvů: Reseller OnLine se mění na Reseller Magazine OnLine a týdenní ohlédnutí za děním na trhu Reseller Weekly má nový název Reseller Magazine Weekly aneb 168 hodin v IT a budete ho dostávat vždy na začátku týdne.
Přeji vám, aby Reseller Magazine OnLine byl pro vás stále dobrým společníkem při vaší práci.