TechData mění tvar svého webu

11. 1. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Přehlednější, modernější a podle přání zákazníků. Takový má být webový obchod společnosti Tech Data Distribution. Přestavba webu začíná změnou grafiky, posléze by však měly přijít na řadu i jeho rozsáhlejší aktualizace.

Podle MarCom managera Tech Data Distribution Martina Koubíka je cílem změn vytvořit e-shop, který zákazníkům firmy nabídne funkcionalitu na špičkové úrovni. „V tuto chvíli jsme přistoupili k vylepšení grafického rozhraní veřejně přístupné části marketingového portálu, plánujeme však další kroky,“ vysvětluje Koubík. Jedním z nich by měl být nový tzv. After Sales Management portál, tedy portál pro zadávání reklamací. Spuštěn by měl být v březnu 2010 a společnost si od něj slibuje výrazné zjednodušení zadávání a vyřízení reklamací.

Na změnu grafiky veřejně přístupné části webu by měla v průběhu roku navázat rozsáhlejší aktualizace e-shopu, do kterého se zákazník dostane po přihlášení ke svému účtu. Společnost plánuje využít podněty a postřehy, které jí adresují její vlastní obchodní partneři.