Tech Data spustila kampaň na podporu originálního spotřebního materiálu

14. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Společnost Tech Data Distribution rozjela kampaň „Nejlevnější spotřebák“, jejímž cílem je podpořit prodej originálního spotřebního materiálu. Na speciálních webových stránkách distributor vysvětluje výhody využívání originálního spotřebního materiálu, jehož prodej je podpořen také speciální promoakcí.

„Argumenty proč prodávat opravdu originální spotřební materiál nikdy nezevšední. Je potřeba je opakovat stále a stále dokola, a kdo jiný to může dělat za všechny výrobce, než ten kdo k tomu, že prodává originální materiál, ještě přidává i to, že ho nakupuje jen a pouze od výrobce, z žádného šedého kanálu a ani z různých příležitostných nabídek, vzniklých často podloudným způsobem. U nás nic jiného než opravdu originální spotřební materiál nenajdete,“ řekl Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution. A k tomu dodal: „No, a když se jeden originál spojí se symbolem originálu v oblasti obuvi a oblečení, firmou Adidas, může z toho být docela hezká akce, posuďte sami!“

Letošní kampaně je podpořena tříměsíční promoakcí „Obujte se do originálu“, v níž distributor odměňuje nákupy originálního spotřebního materiálu ve třetím čtvrtletí originálním obutím legendární značky Adidas. Soutěží se v celkovém obratu od července do září (absolutně, skokan roku, webař roku), měsíčních intervalech i obratu dosaženého u jednotlivých značek vendorů. Vyhrát je však možné i díky jediné objednávce, protože se každý týden losuje jedna z webových objednávek.

Tech Data se tématu originálního spotřebního materiálu věnuje dlouhodobě. Garantuje například i originální původ zboží, oficiální reporting a servis od specializovaného týmu obchodníků. Před třemi lety spustila také zábavnou edukační kampaň s hercem Josefem Poláškem, kterou je možné si na stránkách připomenout na videu.

Více informací ke kampani získáte zde.

Podobné články

Partnerství Google Cloud a SAP urychlí transformaci podnikání v cloudu

3. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Strategické partnerství mezi Google Cloud a SAP pomůže zákazníkům v transformaci jejich podnikání, podpoří migraci kritických podnikových systémů do cloudu a rozšíří stávající podnikové systémy o funkce služby Google Cloud v oblasti umělé inteligence a strojového učení. Čtěte více

Facebook pozastavil prodej VR brýlí Oculus Quest 2

30. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Facebook)
Facebook dočasně celosvětově pozastavil prodej své virtuální reality Oculus Quest 2. Důvodem je skutečnost, že u některých uživatelů může způsobit podráždění kůže na obličeji. Čtěte více

Solitea dokončila akvizici společnosti Mainstream Technologies

29. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Solitea)
Solitea získala 100% podíl ve společnosti Mainstream Technologies a její mateřské společnosti Powerstream. Pro Soliteu jde v pořadí již o sedmou akvizici významného partnera Microsoftu, díky které naplňuje svou vizi stát se největším regionálním partnerem této americké firmy. Čtěte více

Sophos kupuje Braintrace

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Akvizicí společnosti Braintrace posiluje Sophos svůj adaptivní ekosystém kybernetické bezpečnosti o technologii pro detekci hrozeb a odezvu sítí. Braintrace poskytuje přehled o podezřelých vzorcích síťového provozu a doplňuje rychle rostoucí služby Managed Threat Response, Rapid Response a další technologie. Čtěte více