Tech Data spustila kampaň na podporu originálního spotřebního materiálu

14. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Společnost Tech Data Distribution rozjela kampaň „Nejlevnější spotřebák“, jejímž cílem je podpořit prodej originálního spotřebního materiálu. Na speciálních webových stránkách distributor vysvětluje výhody využívání originálního spotřebního materiálu, jehož prodej je podpořen také speciální promoakcí.

„Argumenty proč prodávat opravdu originální spotřební materiál nikdy nezevšední. Je potřeba je opakovat stále a stále dokola, a kdo jiný to může dělat za všechny výrobce, než ten kdo k tomu, že prodává originální materiál, ještě přidává i to, že ho nakupuje jen a pouze od výrobce, z žádného šedého kanálu a ani z různých příležitostných nabídek, vzniklých často podloudným způsobem. U nás nic jiného než opravdu originální spotřební materiál nenajdete,“ řekl Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution. A k tomu dodal: „No, a když se jeden originál spojí se symbolem originálu v oblasti obuvi a oblečení, firmou Adidas, může z toho být docela hezká akce, posuďte sami!“

Letošní kampaně je podpořena tříměsíční promoakcí „Obujte se do originálu“, v níž distributor odměňuje nákupy originálního spotřebního materiálu ve třetím čtvrtletí originálním obutím legendární značky Adidas. Soutěží se v celkovém obratu od července do září (absolutně, skokan roku, webař roku), měsíčních intervalech i obratu dosaženého u jednotlivých značek vendorů. Vyhrát je však možné i díky jediné objednávce, protože se každý týden losuje jedna z webových objednávek.

Tech Data se tématu originálního spotřebního materiálu věnuje dlouhodobě. Garantuje například i originální původ zboží, oficiální reporting a servis od specializovaného týmu obchodníků. Před třemi lety spustila také zábavnou edukační kampaň s hercem Josefem Poláškem, kterou je možné si na stránkách připomenout na videu.

Více informací ke kampani získáte zde.

Podobné články

Zyxel představil platformu Circle pro jednodušší správu licencí

7. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Nová platforma pro centralizovanou správu licencí a předplatného k produktům Zyxel přináší obchodním partnerům úsporu času a dlouhodobý zdroj příjmů. Čtěte více

Díky AT Computers a SumUp může platby kartou přijímat skutečně každý

5. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers zařadila do prodeje oblíbený platební terminál značky SumUp již na podzim 2020. Nově je však toto řešení k dispozici nejen pro podnikatele, ale i pro nefiremní uživatele. Čtěte více

Urychlená digitální transformace dělá IT složitějším

4. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AppDynamics)
Zpráva firmy AppDynamics poukazuje na dramatický nárůst komplexity způsobený naléhavou potřebou inovací, což může vést k rychlému a nekontrolovanému rozbujení technologií. Výzkum rovněž potvrzuje nutnost úplného přehledu o celém IT prostředí včetně obchodního kontextu, který pomůže rozlišit datový „šum“ od toho, co je pro podnik skutečně důležité. Čtěte více

Česko i svět čeká boom datových center pro internet věcí

3. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Altron)
Trh s datovými centry zažívá díky rychlému rozvoji informačních technologií prudký růst. Týká se to i tzv. edge datových center, která jsou díky svému umístění v blízkosti koncových uživatelů vhodná například pro systémy v internetu věcí. Z globálního pohledu by se měl trh s těmito datacentry podle poradenské společnosti PwC do roku 2024 téměř ztrojnásobit. Čtěte více