Tech Data spustila kampaň na podporu originálního spotřebního materiálu

14. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Společnost Tech Data Distribution rozjela kampaň „Nejlevnější spotřebák“, jejímž cílem je podpořit prodej originálního spotřebního materiálu. Na speciálních webových stránkách distributor vysvětluje výhody využívání originálního spotřebního materiálu, jehož prodej je podpořen také speciální promoakcí.

„Argumenty proč prodávat opravdu originální spotřební materiál nikdy nezevšední. Je potřeba je opakovat stále a stále dokola, a kdo jiný to může dělat za všechny výrobce, než ten kdo k tomu, že prodává originální materiál, ještě přidává i to, že ho nakupuje jen a pouze od výrobce, z žádného šedého kanálu a ani z různých příležitostných nabídek, vzniklých často podloudným způsobem. U nás nic jiného než opravdu originální spotřební materiál nenajdete,“ řekl Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution. A k tomu dodal: „No, a když se jeden originál spojí se symbolem originálu v oblasti obuvi a oblečení, firmou Adidas, může z toho být docela hezká akce, posuďte sami!“

Letošní kampaně je podpořena tříměsíční promoakcí „Obujte se do originálu“, v níž distributor odměňuje nákupy originálního spotřebního materiálu ve třetím čtvrtletí originálním obutím legendární značky Adidas. Soutěží se v celkovém obratu od července do září (absolutně, skokan roku, webař roku), měsíčních intervalech i obratu dosaženého u jednotlivých značek vendorů. Vyhrát je však možné i díky jediné objednávce, protože se každý týden losuje jedna z webových objednávek.

Tech Data se tématu originálního spotřebního materiálu věnuje dlouhodobě. Garantuje například i originální původ zboží, oficiální reporting a servis od specializovaného týmu obchodníků. Před třemi lety spustila také zábavnou edukační kampaň s hercem Josefem Poláškem, kterou je možné si na stránkách připomenout na videu.

Více informací ke kampani získáte zde.

Podobné články

Canon zahájil další ročník projektu Kopírka hledá kancelář

29. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Už desítky neziskových organizací z celé republiky získaly materiální podporu díky dobročinnému projektu Kopírka hledá kancelář. A další mají právě šanci – společnost Canon, která za projektem stojí, vyhlašuje nový ročník. Čtěte více

Seyfor získal podíl ve společnosti Digitask

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Seyfor pokračuje v rozšiřování svého portfolia a získává 35% podíl ve společnosti Digitask známého propagátora digitálních inovací Filipa Dřímalky. Tímto krokem Seyfor dále posiluje svou kompetenci v oboru využití umělé inteligence ve firmách. Čtěte více

Zdražení Vmwaru podle ČMIS otřásá trhem, pro některé může být likvidační

19. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČMIS)
Dodavatel řešení pro virtualizaci serverů VMware zahájil přechod na předplatné a stanovil nové ceny. Pro firmy, které VMware využívají, to znamená to průměrné zdražení až o 300 %. Čtěte více

Využívání umělé inteligence ve firmách a organizacích roste

18. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Slack)
Podle nejnovějšího průzkumu Workforce Lab pořádaného společností Slack vzrostlo v posledním čtvrtletí 2023 používání nástrojů umělé inteligence na pracovištích o 24 %. Průzkum také např. vyčísluje průměrné množství času, které kancelářští zaměstnanci stráví plněním úkolů s nízkou prioritou. Čtěte více