Symantec s novým logem

8. 10. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: )
Zapomeňte na současné logo Symanteku. Přichází nové. To staré sloužilo více jak deset let. Nové logo symbolizuje zaměření společnosti Symantec na poskytování jistoty a jednoduchého a bezpečného přístupu zákazníků k informacím odkudkoli, aby mohli snadno přecházet mezi svým osobním a pracovním životem.

Symbol bezpečné volby Symantec spojuje název společnosti Symantec se značkou zaškrtnutí, která pochází z nedávné koupě společnosti VeriSign. Značka zaškrtnutí VeriSign je nejuznávanější symbol důvěry online. Každý den je zobrazeno více než 250 milionkrát na více než 100 000 webových serverech ve 160 zemích. Symbol bezpečné volby Symantec bude obecným symbolem používaným u značek společnosti Symantec, včetně spotřebitelské značky Norton a značky Symantec Hosted Services. Logo sjednocuje rozmanité aktivity společnosti Symantec a posiluje renomé značky Symantec napříč všemi segmenty zákazníků, od jednotlivých spotřebitelů až po největší celosvětové organizace.                             

„Věříme, že symbol bezpečné volby Symantec bude v současném propojeném světě znamenat jistotu, stejně jako emblém Nike symbolizuje dobrou fyzickou kondici,“ řekla Carine Clark, chief marketing officer, společnost Symantec. „Nové logo odpovídá vizi společnosti Symantec: spojovat zabezpečení identity a zařízení, ochranu informací, kontext a relevanci a výhody vyplývající z využití cloudu, což jsou vše důležité prvky umožňující jistotu v propojeném světě.“