Symantec pro vás připravil jednodušší firemní strategii

25. 1. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Symantec )
Společnost Symantec mění strategii, jejímž cílem má být zefektivnění a zjednodušení společnosti tak, aby přinesla lepší výkon pro zákazníky i partnery.

Úkolem, který z nové strategie vyplývá, je vylepšení a zjednodušení zákaznických produktů a služeb, které budou přesně odpovídat individuálním požadavkům uživatelů, kteří se tak budou moci věnovat své práci a nikoli řešit zabezpečení a ochranu digitálních informací.

„Úkolem Symantecu je dělat věci lépe a jednodušeji pro naše zákazníky a partnery. Naše cesta je jednoduchá: nabídnout lepší produkty a služby šité přímo na míru pro zákazníky, aby pro ně bylo snazší je prozkoumat, objednat, koupit, používat a samozřejmě dostat pomoc a podporu, kterou potřebují,“ řekl Steve Bennett, prezident a CEO společnosti Symantec.

Cílem Symantecu je i nadále zlepšovat své stávající produkty a služby a zároveň vyvíjet nové, inovativní produkty a služby, které řeší aktuální nebo dosud neřešené potřeby. Postupem času budou mít zákazníci možnost volit produkty a řešení, která odpovídají jejich potřebám a poskytnou lepší hodnotu.

Kromě produktových změn připravuje Symantec jednodušší organizační strukturu, snížení počtu zaměstnanců ve středním managementu a sjednocení vývojových pracovišť.

Symantec dále zvýší investice do výzkumu a vývoje, aby produkty lépe vyhovovaly aktuálním potřebám, a rovněž podpoří vytvoření strategických partnerství, což pomůže zákazníkům udržet si stále náročnější ochranu na úrovni koncových bodů, sítě a datových center.

V nové strategii a operačním plánu se zavázal Symantec k více než 5% organickému růstu výnosů a zlepšení provozní marže o 30 % v průběhu dvou až tří let.

Štítky: 

Podobné články

Symantec představil partnerský program Secure One

3. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Symantec)
Symantec připravil rozšířený program na podporu prodejních kanálů, který by měl parterům zaměřeným na bezpečnostní řešení umožnit dosahovat vyšších příjmů. Program Symantec Secure One zjednodušuje požadavky na odbornost a usnadňuje získání příslušných certifikátů. Čtěte více
Z vyhlášení nejlepších partnerů

Symantec Partner Sales Academy 2015

5. 6. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Symantec)
Ve dnech 26.–27. května 2015 se konalo setkání partnerů a distributorů společnosti Symantec. I přes nepříznivé dopravní podmínky na dálnici D1 se sešlo více než 60 partnerů z České a Slovenské republiky, aby se setkalo se zástupci firmy Symantec, a to jak části Security, tak Veritas. Čtěte více
Luděk Vyhnalík, obchodník pro oblast Commercial a Michal Kováč, TAR ve společnosti Symantec

Symantec: Luděk Vyhnalík a Michal Kováč

13. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Symantec)
Symantec jmenoval na obchodní pozici pro oblast Commercial Luďka Vyhnalíka (52 let). Jako TAR (territory account manager) bude mít na starosti klíčové zákazníky z části Prahy, východních Čech a z Moravy. Do divize Consumer na pozici channel sales nastoupil Michal Kováč (35 let). Čtěte více
Internet Security Threat Report 2013

Vzrůstá počet útoků mířících na malé firmy a výrobní sektor

17. 4. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Symantec)
Během loňského roku se ztrojnásobil počet útoků na malé firmy. Zároveň také o 30 % vzrostl počet webových útoků. Primárním cílem útoků se po vládních organizacích stávají výrobní podniky. Co dále se můžete dozvědět ze zprávy Internet Security Threat Report 18 společnosti Symantec? Čtěte více