Spolupráce na zdokonalování jednotné firemní komunikace

13. 7. 2010. (redaktor: Martin Bartolšic, zdroj: )
Společnosti HP a Avaya nabízejí flexibilní, cenově výhodná řešení, která zákazníkům umožní zprovoznit v jejich sítích a systémech vyspělé možnosti podnikové komunikace.
 

Díky tříleté strategické dohodě budou k produktům Avaya Unified Communications a Contact Center přidány služby HP Unified Communications and Collaboration (UC&C) pro podniky. Tuto sadu řešení bude prodávat a dodávat společnost HP.

 

Řešení jednotné komunikace společností HP a Avaya:

– Zákazníci mohou využívat celý životní cyklus služeb a podpory, který zahrnuje plánování, návrh, implementaci, průběžné řízení a školení. HP vrámci služeb HP UC&C Lifecycle Services nabízí architekturu a aplikace Avaya Aura Unified Communications, aplikace Avaya Contact Center a celou řadu klientských aplikací a koncových bodů Avaya.

– Firmy s prostředími od různých výrobců mohou outsourcovat provoz aplikací a infrastruktury jednotné komunikace vrámci nabídky HP Managed Service pro Avaya Aura.

– Klienti voblasti zdravotnictví, přírodních věd a finančních služeb budou mít přístup k vertikálním řešením navrženým na míru jejich konkrétním požadavkům.

– Týmy HP Networking a Avaya vyzkoušely a certifikovaly produkty a řešení odpovídající potřebám velkých podniků, středních i malých firem.

Nabídka vycházející z poradenských služeb HP UC&C komplexně přistupují k podnikové komunikaci - od strategie a plánování až po implementaci a školení.

HP pomáhá zákazníkům vypracovat na základě jejich požadavků obchodní modely, dlouhodobou vizi a analýzu aktuálních nedostatků. Klienti tak získávají celý životní cyklus služeb, který zaručuje vysokou organizační hodnotu jejich technologie.

Řešení Avaya Aura je v rámci programu HP AllianceOne Program certifikováno pro interoperabilitu s produkty HP Networking. HP je platinovým, příp. zlatým partnerem Avaya Connect v zemích po celém světě a platinovým členem vývojářského programu Avaya DevConnect.