Společnost Philips TV představila nové modely televizorů, sluchátek a reproduktorů

14. 11. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips TV & Sound)
Společnost TP Vision, výrobce značky Philips TV & Sound, na tiskové konferenci v Praze představila své aktuální novinky. Kromě televizorů jako OLED+937, OLED+907 či The One dostaly prostor také reproduktory, soundbary či sluchátka.
Petr Valoušek, regional leader Czech & Slovak Republic v TP Vision

OLED+937 je vlajková loď televizorů Philips pro rok 2022, která přináší výrazná vylepšení v kvalitě obrazu i zvuku. To potvrzuje i vítězství v kategorii Home Theatre TV v soutěži EISA Awards 2022 pro model 65" OLED+937. O kvalitu obrazu modelu OLED+937 se stará vylepšená technologie zpracování obrazu AI Dual Engine od společnosti Philips a nejnovější panel OLED EX se speciálním integrovaným tepelným chladičem, jež umožňuje nabídnout světelný výkon 1 300 nitů. Vylepšen byl rovněž zvukový systém Bowers & Wilkins. Ten poprvé obsahuje zvukové měniče levé a pravé strany pro vytvoření specifikace 5.1.2 se zvýšeným výstupním výkonem 95 W.

OLED+937 je také jednou z prvních řad televizorů vybavených technologií Philips Ambilight Next Generation, která namísto rozdělení zadních LED diod do skupin nyní umožňuje individuální ovládání každé jednotlivé LED diody a nabízí tak širší rozsah barev a přesnější přizpůsobení okolního osvětlení dění na obrazovce. Televizor se díky G-sync a Free-sync Premium uplatní i při hraní her. Za zmínku stojí také nový dálkový ovladač s podsvícením, které se automaticky zapne při pohybu. Má kvalitní stříbrnou povrchovou úpravu, jeho luxusní dojem dotváří zadní část potažená kůží Muirhead. Další informace najdete zde.

Další novinkou je model OLED+907, který navazuje na velmi populární televizor OLED+903. Celkový zážitek vytváří kombinace výkonného obrazového procesoru, nejnovějšího panelu OLED EX, ozvučení od Bowers & Wilkins nebo technologii Ambilight Next Generation s novou funkcí Aurora. Další info zde.

Společnost Philips TV & Sound nedávno spustila na českém trhu také prodej letošní řady televizorů The One (série 8807). The One již tradičně nabízí zákazníkům ten nejlepší poměr cena/výkon a je tak vhodný pro široké publikum, které chce kvalitní přístroj s nejžádanějšími funkcemi za skvělou cenu. Tyto televizory zaujmou 120Hz 4K panelem, obrazovým procesorem P5, třístranným Ambilightem a podporou HDR a Dolby Atmos. Více se o novince dočtete zde.

Soundbary, reproduktory i sluchátka pro děti

Flexibilní Fidelio

Systém domácího ozvučení Fidelio si získal uznání milovníků hudby i filmů. Posledním úspěchem bylo vítězství v prestižní soutěži EISA 2022/23 pro soundbar FB1 se specifikací 7.1.2. Do úspěšné řady patří i nový reproduktor FS1. Stejně jako oceněný soundbar FB1 a subwoofer FW1 nabízí i Philips FS1 kombinaci prvotřídního designu, materiálů a výkonu. Snadno se instaluje a uživatelům poskytuje při sestavování domácího audio systému naprostou flexibilitu. V kompaktní konstrukci reproduktoru se nachází 1" výškový reproduktor, úhlový 2,5" reproduktor usazený v horní části a 3,5" subwoofer se dvěma pasivními zářiči. Nechybí ani LED osvětlení, které se synchronizuje s technologií Ambilight.

Díky zabudování výškového, středotónového a basového reproduktoru je možné FS1 použít jako třípásmový reproduktor, a to jak v režimu samostatné jednotky, tak ve stereofonním páru. V případě jeho zapojení jako satelitu AV systému se pak automaticky přepne do dvoupásmového režimu s dedikovaným reproduktorem Dolby Atmos. Pokud se model FS1 spáruje s kompatibilním televizorem zastávajícím funkci středového kanálu, pak lze reproduktor využít také jako pravý a levý zvukový kanál. V takovém případě se uživatelé mohou těšit na znatelné rozšíření zvukové scény se současným zachováním zřetelných a čistých dialogů. 

AV systém Fidelio je založený na bezdrátové multiroom technologii DTS Play-Fi a nabízí několik možných kombinací soundbaru FB1, subwooferu FW1 a reproduktoru FS1.

Myslelo se i na děti

Philips Sound je propagátorem sluchátek s otevřenou konstrukcí a vedením zvuku přes lícní kosti. Nově nabízí tato sluchátka také ve verzi pro děti, pro něž má technologie Bone Conduction nesporné výhody. Dětský model sluchátek K4607 chrání díky své otevřené konstrukci citlivé uši dětí před vysokou hlasitostí. Umožňuje jim také slyšet své okolí nebo poslouchat a zároveň vést konverzaci. I díky vestavěnému mikrofonu jsou proto sluchátka K4607 ideální volbou pro distanční výuku.

Bluetooth 5.2 zaručuje spolehlivou konektivitu a zajišťuje dobrou kvalitu zvuku i výdrž baterie. Ta dosahuje více než pěti hodin přehrávání v kuse. Otevřená konstrukce a nastavitelný nákrčník také společně zaručují dobré a bezpečné uchycení bez obvyklého rizika uvolnění nebo ztráty sluchátek při pohybu. Rodiče potěší i omezení maximální hlasitosti a aplikace, která umožňuje vzdáleně kontrolovat, jakým způsobem potomci sluchátka používají.

Špunty pro intenzivní sportování

TWS sluchátka Philips A7507 se uplatní v posilovně, při běhu nebo třeba na horské túře. Nerušený poslech umožňuje kombinace přehrávání prostřednictvím velkých grafenových měničů s nízkým zkreslením a kompatibility s kodeky LDAC i AAC. Nový systém aktivního potlačení okolního hluku ANC Pro dává uživateli na výběr mezi úplnou zvukovou izolací, nebo potlačením okolního zvuku, s nímž pomáhá speciální algoritmus pro snížení hluku způsobeného větrem.

Hybridní konstrukce sluchátek Philips A7507 zahrnuje také mikrofony využívající technologii Bone Conduction, které zlepšují zřetelnost řeči a zaručují křišťálově čistou kvalitu hovoru i při běhu nebo turistice v hlučném prostředí. Velmi dobrá je i výdrž baterie. Sluchátka nabízejí až osm hodin přehrávání a díky rychlému nabíjení přes USB-C si uživatel užije celou hodinu poslechu už po 15 minutách v nabíječce. Pouzdro sluchátek pak nabízí dalších 21 hodin nabíjení.

Odolné Bluetooth reproduktory na cesty

Nové Bluetooth reproduktory sdílejí filozofii se sportovními sluchátky – nabízejí robustní provedení, voděodolnost, jsou snadno přenosné a poskytují skvělý zvuk doma i venku. Jejich prachotěsná a vodotěsná konstrukce zaručuje použití za jakýchkoliv podmínek.

Philips S7807 s odolným dvouvrstvým gumovým povrchem je k dispozici ve stylovém černo-červeném nebo bílo-žlutém provedení s šedými akcenty a integrovanou odnímatelnou šňůrkou. Výstupní výkon je úctyhodných 40 W. Potěší i dlouhá doba přehrávání až 24 hodin. Zařízení lze navíc díky akumulátoru s kapacitou 5 000 mAh použít i jako powerbanku.

Menší model, S4807, nabízí kompaktní rozměry, ale stále si zachovává vysokou kvalitu zvuku. Výkon činí 10 W a hudbu lze bez nabíjení vychutnávat až 12 hodin.

Reproduktory Philips S7807 i S4807 nabízejí Bluetooth 5.2 pro snadné připojení k více zařízením a také jednoduché handsfree volání prostřednictvím funkce push-to-talk, která aktivuje hlasového asistenta. Kromě toho, že jsou oba nové reproduktory odolné, výkonné a snadno přenosné, lze je také spárovat s druhým zařízením. Výsledkem je věrný stereo zvuk, který ještě více rozproudí zábavu.

Štítky: 
Televizory, Sluchátka, Reproduktory, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více
A/R brýle Sony pro tvorbu 3D obsahu

CES 2024: Audio, video, AR/VR a další oblasti

26. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
V předchozích článcích jste se mohli seznámit s novinkami ze světa osobních počítačů, na CESu jsou však samozřejmě k vidění i představitelé mnoha dalších tržních segmentů. Nyní tedy dáme prostor zástupům z oblastí, jako jsou audio a video průmysl, chytré telefony či virtuální a rozšířená realita. Čtěte více