Společnost IFS aktualizovala sadu Enterprise Service Management

14. 8. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: IFS)
Společnost IFS, dodavatel podnikových aplikací, představila řadu aktualizací sady ESM (Enterprise Service Management, Správa podnikových služeb). Jde o aktualizaci produktů IFS Field Service Management, IFS Mobile Workforce Management a IFS Service Management.

Aktuální verze řešení IFS Field Service Management se dočkala následujících vylepšení:

Microsoft Azure – Sada IFS Field Service Management (FSM) se nyní spouští nativně na platformě Microsoft Azure, což zákazníkům umožňuje dynamicky škálovat systémové zdroje v závislosti na aktuálním využití systému. V současnosti je řešení k dispozici jako IFC Cloud, tedy řešení IaaS (Infrastructure-as-a-Service), později v letošním roce bude k dispozici i v IFS Managed Cloud také jako řízená cloudová služba vyžadující menší IT podporu zákazníků.

Mobilita – Společnost IFS investovala do mobilních technologií. S podporou lokalizace GPS systém nyní umožňuje automatický výpočet očekávaného příjezdu. Do systému lze z mobilních přístrojů vkládat i editovat video a fotografie. Oproti předešlé verzi se o 92 % snížil čas potřebný k synchronizaci dat mezi mobilními zařízeními a servery.

Oznamovací systém – V laboratořích IFS Labs byl vyvinut systém, který u klienta na platformě Android podporuje zobrazování upozornění v oznamovací liště. Uživatelé tak získávají přehled o klíčových událostech a přímo z oznamovacího rozhraní na ně mohou reagovat (např. přijímat nebo odmítat úkoly). Notifikace se mohou zobrazovat také na přenosné elektronice se systémem Android, jako je zařízení Samsung Gear a další chytré hodinky.

Knowledge management – Sada IFS FSM při zadání informace zákazníkem nebo zákaznickým servisem automaticky doporučuje řešení problému. Systém nabízí hodnocení uživatelů a údaje o využívání. Na mobilních zařízeních jsou k dispozici dodatečné informace (připojené soubory – odpovědi na nejčastější otázky, produktové manuály apod.). Funkce knowledge managementu jsou lépe dostupné pro zaměstnance v call centrech a terénní pracovníky.

K dispozici je i nová verze řešení IFS Mobile Workforce Management 

Štítky: 

Podobné články

Jaroslav Luc, specialista na digitální transformaci a automatizaci firem v Enehano Solutions

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita? Čtěte více

Jen desetina uživatelů ERP systémů využívá jejich potenciál naplno

3. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Pouze desetina zaměstnanců firem využívajících systémy plánování podnikových zdrojů, (ERP), využívá plně jejich možnosti. ERP systémy přitom integrují informace z různých zdrojů do jednoho místa, zefektivňují fungování firem a usnadňují život jejich zaměstnancům. V Česku jsou však v jejich používání zatím rezervy. Čtěte více

SAP má nový balíček řešení pro střední firmy

27. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP ČR)
Balíček GROW with SAP pomůže středně velkým firmám s nasazením cloudového ERP systému, který jim přinese vyšší rychlost zpracování dat, předvídatelnost a neustálé inovace. Zákazníci získají sadu osvědčených postupů a mohou těžit z rychlého nasazení systému a bezproblémových aktualizací. Čtěte více

Asseco Solutions získalo společnost ANeT-Advanced Network Technology

15. 12. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asseco Solutions)
Společnost ANeT-Advanced Network Technology se od 1. prosince 2022 stala součástí skupiny Asseco Solutions. Firma, poskytující služby v oblasti docházkových systémů, systémů pro plánování lidských zdrojů nebo přístupových a stravovacích systémů, má téměř tisícovku zákazníků, včetně nejvýznamnějších společností ve svých segmentech. Čtěte více