Společnost HP vylepšila program PartnerOne

9. 10. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP)
HP představilo další vylepšení svého programu HP PartnerOne, který je nyní ještě jednodušší a umožňuje obchodním partnerům HP lépe předvídat i využít potenciál spolupráce s HP. Program HP PartnerOne pomáhá partnerům se rychleji zapojit do stávající partnerské infrastruktury, přijmout obchodních modely HP, získat konkurenční výhodu a zvýšit ziskovost.

Partnerský program HP PartnerOne nyní přináší pět zásadních vylepšení: nové specializace v klíčových růstových oblastech trhu, nové „konkurenční“ slevy jakožto součást kompenzačního modelu, efektivnější certifikační procesy, konzistentní členskou strukturu a lepší navigaci v partnerském portále. 

Tato vylepšení navazují na základní koncepci programu HP PartnerOne, který nabízí osvědčené prodejní a marketingové nástroje, které pomohou obchodním partnerům vytvářet nové prodejní strategie, zvýšit poptávku po produktech a službách HP, a získat maximum ze stávajících obchodních aktivit – tedy obecně „lépe prodávat“.

Řada obchodních partnerů HP, jako např. společnost Convergent Technologies Group, specialista na oblast podnikových řešení, dokáže již nyní docenit pozitivní vliv nových vylepšení programu HP PartnerOne na podporu svého růstu, zvýšení příjmů a usnadnění spolupráce s HP i zákazníky.

„Pro zajištění dalšího růstu potřebují obchodní partneři programy, které jim nabídnou zdroje na míru, efektivní školení a hlubokou podporu, aby dokázali plnit stále náročnější technologické cíle svých zákazníků,“ řekl John Monahan, výkonný vicepresident pro obchod ve společnosti Convergent Technologies Group. „Nové provozní modely programu HP PartnerOne nám poskytují ty správné nástroje a pobídky, které potřebujeme pro další růst objemu spolupráce s HP i našimi zákazníky.“

Nové specializace v růstových oblastech trhu generují další obchodní příležitosti

HP rozšířilo strukturu svého programu PartnerOne o nové specializace, které se zaměřují na klíčové růstové oblasti trhu, mezi něž patří např. cloud, velkoobjemová data (big data) či služby:

  • Specializace Platinum zahrnuje Software a portfolio konvergované infrastruktury, definované již dříve oznámenou stejnojmennou úrovní Platinum.
  • Specializace Gold zahrnuje řešení Cloud Builder, Vertica, ServiceOne Enterprise a ServiceOne Printing and Computing.
  • Specializace Silver zahrnuje řešení Autonomy, Vertica, ServiceOne Enterprise a zaměřuje se na produkty divize PPS v regionu Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA), zejména pracovní stanice.

Nový rozcestník HP Cloud Partner Solution Navigator nabízí online zdroje, které poskytují zákazníkům podrobné informace o oblastech působnosti jednotlivých obchodních partnerů a pomohou jim najít toho správného HP partnera pro přechod jejich IT infrastruktury do cloudu.

HP bude rovněž podporovat nejvyšší úrovně partnerského programu prostřednictvím marketingových kampaní cílených na koncové zákazníky a zařazením daných partnerů podle úrovně jejich členství do programu HP Global Partner Locator.

Divize HP Printing & Personal Systems (HP PPS) v současnosti vytváří zjednodušená a přehlednější pravidla pro zapojení nových zákazníků z regionu EMEA do programu HP PartnerOne, která stanoví přesné parametry jejich spolupráce s channel partnery. Tato pravidla jasně identifikují, vymezí a rozdělí tržní segmenty mezi distribuční síť HP a channel partnery HP, díky čemuž nebude docházet k možnému zdvojení obchodních aktivit a jednání se zákazníky, což zvýší objem realizovaných obchodů a zjednoduší i urychlí samotný prodej.

HP bude navíc vytvářet nové specializované týmy, zaměřené na úzkou spolupráci s obchodními partnery a koordinaci společných aktivit v segmentu řešení podnikové třídy pro zvýšení jejich obchodního růstu a ziskovosti. Užší spolupráce a bližší přístup pomohou obchodním týmům HP a partnerů snáze splnit potřeby zákazníků.

Konzistentní a předvídatelné kompenzační modely zvyšují ziskovost partnerů

HP vypsalo nové konkurenční slevové sazby pro každou z úrovní programu HP PartnerOne v rámci HP PartnerOne Compensation Matrix, jenž je dostupný prostřednictvím partnerských portálů. Rozšiřuje tak stávající nabídku kompenzačních modelů oznámenou v létě letošního roku, která se zaměřuje na tři klíčové oblasti pomoci partnerům při zvyšování jejich růstu a ziskovosti:

  • „Základní kompenzace“ v souladu s členským statutem partnerů.
  • Růst příjmů partnerů v oblasti nových obchodních příležitostí.
  • Cílené obchodní pobídky pro klíčové produkty a služby HP.

Efektivnější certifikační procesy

Obchodní partneři s vyššími počty certifikovaných HP ExpertOne obchodních a předprodejních konzultantů mají lepší pozici a více příležitostí pro získání vyššího počtu obchodních projektů. Pro zjednodušení certifikačních procesů nyní HP snížilo počet svých technických certifikací na polovinu a nabízí detailnější certifikace, které vyžadují podstatně méně času, jenž musí zaměstnanci zařazení do certifikačních kurzů strávit mimo kancelář.

Například počet zkoušek nutný k dosažení serverové certifikace Accredited Technical Professional (ATP) klesne v roce 2014 ve srovnání s letošním rokem o 80 %.

Rychlejší přístup k nástrojům a obsahu na partnerském portále

Během října letošního roku dojde k optimalizaci partnerského portálu, což partnerům HP přinese nové funkce a lepší navigaci, díky níž bude pro přístup k důležitým informacím, zdrojům či nástrojům stačit méně kliknutí myší.

„Uvědomujeme si, že pro zajištění růstu a konkurenceschopnosti našich obchodních partnerů musíme vytvářet a nabízet stále nové možnosti vzájemné spolupráce,“ řekl Jan Kameníček, generální ředitel HP Česká republika. „Zjednodušili a zvýhodnili jsme program HP PartnerOne, který je nyní přehlednější a nabízí nové specializace, kompenzační modely, konzistentní členskou strukturu i jednodušší certifikační procesy.“

Dostupnost

Program HP PartnerOne bude ve většině zemí k dispozici od 1. listopadu 2013.

Další informace o programu HP PartnerOne lze najít na tomto webu.

Podobné články

Věrnostní program ATC slaví 25 let

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers slaví 25. výročí IT věrnostního programu „ŽIJU SI s AT Computers“. Program umožňuje českým i slovenským resellerům za jejich uskutečněné nákupy čerpat různé druhy benefitů. Čtěte více

Pure Storage inovuje partnerský program. Lépe odpovídá ekonomice předplatného

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Aktuální změny v partnerském programu reflektují strategii společnosti Pure zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli urychlit růst svého podnikání. Čtěte více

Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících. Čtěte více

Ingram Micro rozšířil věrnostní partnerský program

20. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingram Micro Czech Republic)
Společnost Ingram Micro Czech Republic rozšířila věrnostní partnerský program „Sbírejte body & Vybírejte odměny“ o poukázky Givery. Program, který běží již od roku 2021, vám nabízí možnost získat různé benefity za nákup produktů prostřednictvím e-shopu IngramMicro24.com. Čtěte více