Software EMC Document Sciences oceněn

9. 7. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Document Output for Customer Communications Management ve 2. čtvrtletí 2009 vyhodnotila rodinu produktů EMC Document Sciences xPression jako velmi výkonnou a udělila společnosti EMC nejvyšší skóre za celkovou aktuální nabídku.

Zpráva uvádí, že „sada xPression má jako komplexní podniková platforma DOCCM dobrou pozici díky otevřené architektuře založené na jazyku Java a webových službách“.

Společnost Forrester definuje řešení pro oblast DOCCM, jako software sloužící k tvorbě, formátování, personalizaci a distribuci obsahu, který podporuje fyzickou a elektronickou komunikaci se zákazníky a zvyšuje jejich spokojenost. K příkladům komunikace se zákazníky patří korespondence, personalizované marketingové materiály, smlouvy, firemní pravidla a obchodní podmínky, prohlášení, faktury a uvítací sady dokumentů. Trh řešení DOCCM se dělí do kategorií strukturované, interaktivní komunikace a komunikace na vyžádání. Na trhu DOCCM jako celku získalo xPression nejvyšší skóre za svou aktuální nabídku a druhé nejvyšší skóre v kategoriích strategie a pozice na trhu.

Sada xPression byla jako jediná označena jako lídr v oblasti výstupů na požádání. Tento segment trhu DOCCM podle všeho čeká růst, tyto výstupy reagují na požadavky z různých kanálů, jako je web, e-mail a podnikové systémy jako ERP a CRM. Společnost Forrester uvedla, že xPression „je lídrem v segmentu komunikace na požádání, díky silné vícekanálové strategii ve spojení se silnou architekturou a službami, která dobře vyhovuje potřebám okamžitého generování obsahu v reálném čase“. Podle společnosti Forrester klade dnešní ekonomické klima na organizace větší tlak, aby strukturované výstupy přesunuly do kategorie výstupů na vyžádání a elektronických transakcí. Strukturované výstupy se totiž ukazují jako nákladné, vytvářejí zátěž pro životní prostředí a dovolují jen omezenou personalizaci.

Řešení xPression bylo navíc oceněno, jako velmi výkonné v segmentech interaktivních i strukturovaných výstupů, kde získalo vysoké hodnocení za aktuální nabídku, strategii i pozici na trhu. Společnost Forrester definuje interaktivní výstupy jako prvky komunikace, které vyžadují lidský zásah při spojování proměnných dat zákazníka se strukturovanými formuláři. Strukturované výstupy pak jsou plánované, jednotně formátované a odesílají se zákazníkům v rámci poskytování služeb.

Zpráva dále uvádí, že „oblast DOCCM se více propojuje se segmentem správy podnikového obsahu (ECM) a společně tak reagují na vznikající poptávku po interaktivních výstupech a výstupech na vyžádání. U interaktivních aplikací je potřeba integrace systémů ECM vyšší než u strukturovaných aplikací. Interaktivní aplikace vyžadují správu verzí, záznamy auditování, rezervace dokumentů a jejich připomínkování. Často je třeba vytvořit správu obchodních procesů orientovanou na uživatele, která dovolí navrhovat, provádět a vylepšovat procesy s dokumenty.“