Novinky

Samsung spustil českou B2B divizi

Korejská společnost Samsung otevřela B2B divizi pro ČR a SR. Tento krok zdůrazňuje dlouhodobý zájem Samsungu o firemní klientelu v obou zemích. Divizie bude nabízet ucelená řešení v oblasti bezpečnosti, školství, zdravotnictví, financí, automobilového průmyslu nebo veřejné správy. Do čela byl jako senior manager jmenován Pavel Novotný.

Štěpán Feik
Zdroj: Samsung a DCD Publishing
  • 24. 1. 2013
  • 2 min
Samsung spustil českou B2B divizi

Kromě existujících produktů chce Samsung uvést i nové portfolio velkoformátových displejů a tiskáren s cloudovým řešením. Firemní zákazníci se postupně dočkají i B2B monitorů, notebooků a celé řady dalších mobilních zařízení.

Na tuzemském trhu se nechceme nadále zaměřovat pouze na B2C segment, vidíme velký potenciál právě v oblasti B2B, kam začínáme směřovat i naše aktivity. Chceme oslovit zejména firemní klientelu z oblasti telekomunikací a médií, bank a pojišťoven, průmyslu a utilit, ale i státní správu,“ uvedl Pavel Novotný, Senior Manažer oddělení B2B.

Na setkání Samsing Inspiring Solutions byla k vidění celá řada B2B výrobků – včetně nejnovějších ultrabooků, manažerských smartphonů řady Beam s funkcí promítání a nových tabletů pro využití ve zdravotnictví a také školní výuku.

Zaměření na cloud

Hlavní pozornost však zůstala soustředěna na řešení v oblasti virtualizace – cloudových, bezpečnostních a tiskových řešení. Samsung proto uzavřel partnerství se společností Citrix a společně nabízejí řešení pro bezpečný mobilní přístup zaměstnanců k firemním desktopům a aplikacím ze smartphonů a tabletů. Kupříkladu tisk nebo skenování dokumentu na firemní tiskárně tak lze pomocí mobilního telefonu spustit odkudkoli.

Virtualizace desktopů s LCD monitory Samsung s integrovanou PC-over-IP technologií zase poskytují klientovi All-In-One řešení pro VMware virtualizaci desktopů nebo výkonné PC-over-IP hardwarové pracovní stanice – klávesnice, myš, síťový kabel, USB a audio zařízení se připojují přímo do monitoru. Tyto Plug-and-play pracovní stanoviště nemají žádné CPU, operační systém, ovladače zařízení nebo antivirus - díky tomu prakticky eliminují údržbu desktopů.

Displeje pro Digital Signage 

Velkým tématem byly i nové LFD – Large Format Display – velkoformátové displeje s řešením MagicInfo, které najde využití zejména v reklamním segmentu. Nové displeje vydrží v provozu až 24 hodin a stávají se tak mimořádně zajímavou komoditou v oblasti Digital Signage.

"Speciální řešení v oblasti displejů vám přináší možnosti využít propagaci Vaší společnosti  interaktivními hrami, Digital Signage – SW pro správu obsahu a HTV – hotelové televize nejen pro hotely, ale pro prostory, kde je nutné mít v dlouhém provozu TV,“ upřesnil Pavel Novotný.

V okolních zemích, zejména v Německu, patří Samsung mezi lídry B2B trhu. Jeho vstup na český a slovenský trh v této oblasti proto bude jednou z nejvýznamnějších událostí tohoto roku.