Pure Storage přizpůsobuje svůj partnerský program modelu as-a-service

17. 3. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Společnost Pure Storage představila novinky ve svém partnerském programu. Změny odráží strategii a portfolio společnosti založené na službách a partnerům přinášejí novou úroveň flexibility, agility a transparentnosti. Partnerům změny dále využívat pro vstup na trh více cest současně.

Pure staví na prodeji prostřednictvím svých partnerů, poskytování prvotřídního partnerského programu je proto pro jeho úspěch klíčové. Při jeho vylepšování proto zohledňuje nejen vlastní strategii, ale i zpětnou vazbu od partnerů a potřeby zákazníků. „Jsme jediným dodavatelem úložišť, který dodává předplacené služby plně prostřednictvím partnerského kanálu. Partneři jsou pro uspokojování technologických potřeb našich zákazníků nezbytní. Jsme proto rádi, že můžeme úroveň našich partnerských programů ještě zvýšit a našim partnerům poskytnout bezkonkurenční jednoduchost, flexibilitu a přidanou hodnotu tak, abychom mohli společně pokračovat v růstu,“ uvedla Wendy Stusrud, viceprezidentka pro globální partnerský prodej společnosti Pure Storage.

Aktualizace partnerského programu přináší:

  • Možnost prodávat portfolio Pure způsobem, který nejlépe odpovídá konkrétním obchodním potřebám partnerů: Partnerský program nyní plní specifické požadavky partnerů a poskytuje jim související výhody, ať už jde o přeprodej nebo nabídku řízených služeb, řešení poskytovaná formou služby nebo nativní cloudovou architekturu. Vzhledem k tomu, že společnost Pure bezproblémově integrovala nabídky Portworx do svého modelu založeného plně na partnerském kanálu, vztahuje se tato flexibilita cest na trh nyní také na nativně cloudové aplikace a aplikace založené na systému Kubernetes.
  • Ziskové, předvídatelné a odstupňované odměny za obchodní i odborné schopnosti a specializaci řešení: Společnost Pure zavádí nové, diferencované výhody pro elitní partnery, kteří investovali do partnerství se společností Pure, a to včetně pobídek, slev, marketingových zdrojů a dalších.
  • Rozšířené programy na podporu specializace služeb a distribučních partnerů: Nový program „Specializace na služby“ (Service Specialization Program) umožňuje poskytovat služby a podporu v oblasti technologií Pure pod vlastní značkou partnera. Společnost Pure rovněž uvedla oficiální program na podporu distribučních partnerů.

Podrobnosti získáte např. na webu pro partnery společnosti Pure.

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

IT odborníci se sešli v Praze. eD WORLD přilákal na 600 účastníků

27. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Světoví IT výrobci, odborníci z distribučního trhu, produktové novinky a networking. To vše na jednom místě, v pražském Clarion Congress hotelu. V úterý 21. října zde proběhla konference eD WORLD distributora eD system. Čtěte více

HP pokračuje v sázení stromů: Společně s partnery u Prahy vysadila 300 nových keřů

23. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP se svými obchodními partnery již potřetí uspořádala ekologickou iniciativu zaměřenou na podporu udržitelnosti a posílení pozitivního vlivu firem na životní prostředí. Dobrovolníci tak i díky globálnímu programu HP Amplify Impact 14. října 2025 v obci Jeneč u Prahy vysadili 300 keřů. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více