Pure Storage inovuje partnerský program. Lépe odpovídá ekonomice předplatného

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Aktuální změny v partnerském programu reflektují strategii společnosti Pure zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli urychlit růst svého podnikání.

Schopnost přizpůsobit se ekonomice předplatného stále více rozhoduje o úspěchu firem napříč různými obory podnikání. Zákazníci se rozhodují pro platbu v delším časovém horizontu, protože tímto způsobem lépe zohledňují dopady zavádění nových technologií ve vztahu k požadavkům na infrastrukturu. Služby na bázi předplatného nyní tvoří téměř polovinu vykazovaných příjmů společnosti Pure Storage.

Nejdůležitější novinky

Společnost Pure Storage sladila zpětnou vazbu od partnerů, potřeby zákazníků a vlastní firemní strategii tak, aby mohla partnerskému ekosystému průběžně poskytovat další inovace. Mezi důležité aktualizace patří:

  • Nově vyvinutý předvídatelný program cenového modelu pro partnery: Společnost Pure Storage zavádí nový rámec cenového modelu, který partnerům poskytne jednoduchý MSRP (výrobcem doporučená maloobchodní cena) pro produkty a služby a programatické slevy na základě typu partnera, úrovně a registrace obchodů.
  • Možnost nezávislého poskytování cenových nabídek: Nové aktualizace stávajícího modelu konfigurace a tvorby cenových nabídek a nástrojů společnosti Pure Storage umožní partnerům automatizovaně provádět nezávislé konfigurace a cenové nabídky a také zavést integraci elektronické výměny dat (EDI) pro zadávání objednávek se svými dalšími vnitřními systémy.
  • Zjednodušený audit a vykazování: Společnost Pure Storage provede aktualizace svých nástrojů pro reportování v softwaru SalesForce, panelu pro partnery a nástrojů pro nábor a nástup, které partnerům umožní ucelenější práci s celou platformou.
  • Vylepšené nástroje Partner Intelligence: Pure Storage spouští informační panel pro partnery, který jim poskytuje přehled o všech jejich vztazích se společností Pure a zákazníky z hlediska aktuálního obchodování a stavu kontraktů a dále také řízená proaktivní doporučení týkající se příležitostí k upgradu, upsellingu nebo obnovení kontraktů.

„Jako společnost zaměřená na služby jsme hrdí na naše předplacené služby i na náš přístup k partnerům. Společnost Pure Storage je od svého založení stoprocentně zaměřena na prodejní kanály. Uvědomujeme si klíčovou roli, kterou naši partneři hrají při poskytování inovativních úložných řešení zákazníkům po celém světě. S tímto dalším vývojem chceme partnerům umožnit, aby v ekonomice as-a-Service přinášeli větší hodnotu a získali větší vliv při uspokojování dynamicky se měnící globální poptávky po technologiích,“ uvedla Wendy Strusrud, viceprezidentka pro globální partnerský prodej společnosti Pure Storage.

Podrobnější informace (v angličtině)

Informace o tom, jak se stát partnerem společnosti Pure, poskytuje web společnosti Pure věnovaný vztahům s partnery.

Štítky: 
Partnerské programy, Pure Storage

Podobné články

Věrnostní program ATC slaví 25 let

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers slaví 25. výročí IT věrnostního programu „ŽIJU SI s AT Computers“. Program umožňuje českým i slovenským resellerům za jejich uskutečněné nákupy čerpat různé druhy benefitů. Čtěte více

Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících. Čtěte více

Ingram Micro rozšířil věrnostní partnerský program

20. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingram Micro Czech Republic)
Společnost Ingram Micro Czech Republic rozšířila věrnostní partnerský program „Sbírejte body & Vybírejte odměny“ o poukázky Givery. Program, který běží již od roku 2021, vám nabízí možnost získat různé benefity za nákup produktů prostřednictvím e-shopu IngramMicro24.com. Čtěte více

Red Hat transformuje spolupráci s partnery

29. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Red Hat oznámil transformaci svého globálního partnerského programu s cílem nabídnout spolupracujícím partnerům větší flexibilitu, možnosti volby a zjednodušení procesů. Nový model zapojení partnerů poskytuje zjednodušené a transparentní možnosti spolupráce, které podporují obchodní výsledky zákazníků. Čtěte více