Program Acer Reliability Promise rozšířen o monitory a projektory

24. 6. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Acer)
Acer opět vylepšil program Acer Reliability Promise. V dubnu do něj společnost přidala PC Veriton a nyní monitory řady B6 a projektory řady P5.

Program je zaměřen především pro malé a středně velké firmy, kterým přináší přidanou hodnotu a chrání jejich investice. Zákazníci, kteří si v období od 20. června do 31. prosince 2014 koupí monitor Acer řady B6 nebo projektor řady P5 a zaregistrují jej do 30 dnů, budou moci během prvního roku požádat o náhradu ve výši 50 % z kupní ceny v případě, že bude tento zakoupený produkt v rámci záruky opraven, vyměněn či za něj obdrží zpátky peníze.

Program Acer Reliability Promise je součástí pokračující strategické investice společnosti do podnikové sféry, která se zaměřuje na firmy, veřejný sektor a SMB zákazníky. Jejím cílem je nastavit průmyslový standard kvality a spolehlivosti. Tento program byl původně zahájen s notebooky TravelMate v srpnu 2013, poté v dubnu 2014 rozšířen o počítače Veriton a nyní pokrývá i dvě řady příslušenství. V současnosti jsou jeho součástí i další produkty a flexibilnější registrační proces.

Kromě toho nabízí program Acer Reliability možnost migrace na Windows 8.1, a to efektivním způsobem po ukončení bezpečnostních aktualizací a technické podpory operačního systému Windows XP, která skončila 8. dubna tohoto roku.

Podrobnosti programu

  • Reliability Promise: Pokud se notebook Acer TravelMate nebo stolní počítač Veriton či monitory řady B6 anebo projektory P5 zařazené do programu porouchají a je v záruce opraven nebo vyměněn v prvním roce od koupě, slibuje společnost Acer nejen opravu zdarma, ale také vrácení 50 % z kupní ceny zákazníkovi pro až 50 počítačů z jedné společnosti.
  • Registrace: Zákazník musí produkt pro zařazení do programu zaregistrovat do 30 dnů od koupě.
  • Období platnosti programu:

KATEGORIE PRODUKTŮ

Notebooky TravelMate

Počítače Veriton

Monitory řady B6
Projektory řady P5

OD

1. srpna 2013

1. dubna 2014

20. června 2014

DO

31. prosince 2014

31. prosince 2014

31. prosince 2014

 ·         Produkty zařazené do programu:

Notebooky TravelMate

Počítače Veriton

Monitory řady B6

Projektory řady P5

Řada X3

Řady X–M–N–Z 2

B196

P5207B

Řada P2

Řady L–X–M–N–S–Z 4

B226

P5307WB

Řada P4

Řady L-X–M 6

B236

 

Řada P6

 

B246

 

 

 

B276

 

 

 

B286

 

 

 

B296

 

 

 

B326

 

Štítky: 

Podobné články

Přehled nejdůležitějších novinek z konference Microsoft Inspire 2021

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Virtuální partnerská konference společnosti Microsoft i letos umožnila přinesla řadu zajímavých novinek, které byly často výrazně poznamenány uplynulým rokem plným nebývalých změn, urychlených inovací a digitální transformace. Pojďme se proto společně za konferencí poohlédnout a připomenout si to nejzajímavější, co v jejím průběhu zaznělo. Čtěte více

Novinka od Oraclu umožňuje zákazníkům zrychlit migraci do cloudu a snížit náklady

9. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Nový program Oracle Support Rewards má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou nyní získat odměny, které sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise (lokálně). Čtěte více

ATC oživilo nabídku motivačního programu Žiju si/Užívaj si

16. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers podstatně oživila motivační program Žiju si/Užívaj si. Katalog dárků je doplněn o množství nových produktů, ze kterých si vybere opravdu každý. Čtěte více

HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na retail a etail prodejce

17. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. oznámila rozšíření svého programu HP Amplify — na rozsáhlý ekosystém, tvořený více než 1 350 maloobchodními partnery, kteří se rekrutují z online byznysu a kamenných prodejen. Optimalizace programu má podněcovat dlouhodobý růst a digitální transformaci v souladu s měnícím se spotřebitelským prostředím. Čtěte více