Přes mobil se nakupuje stále více

30. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: PayPal)
Letošní Black Friday pokořil všechny rekordy v mobilních platbách. Poprvé v historii se objem nákupů online dostal přes jednu miliardu dolarů.

Vypadá to, že každý rok více a více zákazníků upřednostňuje mobilní platbu před dlouhými řadami v obchodech a bitvami o parkovací místa. Online nákupy zaznamenaly oproti minulému roku závratný nárůst.

V porovnání s Black Friday v roce 2011 zaznamenal letos PayPal navýšení počtu zákazníků, kteří nakupovali přes mobilní zařízení o 173 % a navýšení objemu plateb přes mobilní zařízení o 193 %. Online obchody navštívilo na Black Friday celkem 57,3 miliónů Američanů, což je o 18 % více než loni.

Podle Damiena Perillata, regionálního ředitele PayPal pro CEE, je rok 2012 tím, kdy se nakupování přes mobilní zařízení stalo mainstreamovou záležitostí. Nejvíce nákupů přes PayPal za použití mobilů udělali Američané v Houstonu. Po tři předchozí roky patřilo prvenství New Yorku.

Objem mobilních plateb přes PayPal vzrostl z čísel pod miliónem dolarů v roce 2006, k 750 mil. dolarů v roce 2010 až ke 4 miliardám v roce 2011. V roce 2012 dosáhnou mobilní platby přes PayPal pravděpodobně více než 10 miliard dolarů.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Glogowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?

12. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více