Před Vánocemi e-shopy rozeslaly skoro 2 000 newsletterů

29. 12. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: VIVmail.cz)
Z údajů společnosti VIVmail vyplývá, že v letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2 000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3 000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 000 produktů za speciální cenu, u téměř 9 000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3 000 položek.

Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v předvánočním období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa. Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc. Nejčastějšími značkami promovanými v newsletterech byly v tomto období Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Čeští internetoví obchodníci své předvánoční newslettery rozesílali nejčastěji odpoledne mezi 17-18 hodinou. Nejvíce newsletterů jejich odběratelé obdrželi v úterý, ve čtvrtek a v pátek. Analýza vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.

„Aktivní rozesílání nabídek formou elektronických newsletterů na zákazníky zabralo, o čemž svědčí růst průměrné ceny letošní předvánoční objednávky,“ uvedl Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz a dodal: „Z údajů největší české affiliate sítě VIVnetworks.com vyplývá, že průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3 009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %, v sekci móda zase rostla o 32 % a dosáhla 1 340 Kč.“ Silnější nákupy začaly koncem listopadu, největší nákupní horečku pak Češi měli v týdnu od 7.12.

Štítky: 

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více