Podpora pro Cisco technologie

16. 9. 2010. (redaktor: Martin Bartolšic, zdroj: )
Azlan, VAD divize společnosti Tech Data Distribution, spustila začátkem září službu technické a servisní podpory pro produkty a řešení Cisco. Partneři Tech Data se mohou obracet s žádostmi o tuto novou službu přímo na svého obchodníka.
 

Novinka Azlanu přináší partnerům další konkurenční výhodu a také snížení investic do budování vlastní technické podpory. Menší partneři tak mohou využít služeb, na které by jinak sami neměli vlastní kapacitu. Zavádění vyššího standardu služeb pro zákazníky je podle generálního ředitele společnosti Tech Data Distribution Tomáše Cíglera jedním z klíčových prvků nové strategie firmy.

Hlavní výhody servisní podpory SMARTServis:

- aktualizace softwaru - software operačního systému Cisco a přístup k jeho aktualizacím,

- výměna hardwaru - zajišťuje rychlou expedici náhradních dílů a prvků (včetně možnosti garantované SLA)

- technická pomoc - ServiceDesk společnosti zajistí odbornou pomoc ve spolupráci s oddělením Cisco - TAC (Střediska technické pomoci), zákazník komunikuje se ServiceDeskem v českém jazyce

- 24 x 7 aktivní dohled nad spravovaným zařízením s aktivní reakcí dohledu.

Hlavní výhody technické podpory:

- tým zkušených certifikovaných odborníků na Cisco technologie,

- vysoká flexibilita,

- instalace a konfigurace projektů po celé ČR,

- konzultační služby a návrhy řešení.

Další informace o společnosti Tech Data Distribution lze najít na https://www.techdata.cz/; https://www.techdata.sk/, informace o divizi Azlan na https://www.azlan.cz/.