Platební karta v mobilu od GE Money Bank

3. 12. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: GE Money Bank)
Banka od 9. prosince umožní svým klientům nahrát do svých chytrých telefonů až tři platební karty prostřednictvím technologie Over the Air, a to přes mobilní síť operátora O2.

Platební karty v mobilu nabídla GE Money Bank ve spolupráci se společností Telefónica a MasterCard jako první v Česku všem klientům bez omezení. Získání i využívání NFC platební karty je zdarma.

„Technologie Over the Air znamená pro klienty zásadní zvýšení komfortu. Umožňuje nahrání karty prostřednictvím sítě operátora O2 přímo na SIM kartu. Klient tak nemusí čekat na doručení karty poštou, ale ta mu bude nahrána například cestou do práce,“ řekl inovační leader GE Money Bank Ondřej Hájek.

„Dnes už zákazníci nemusí čekat na doručení platební karty nahrané na SIM kartě. Stačí, aby zašli na libovolnou značkovou prodejnu, vyměnili si stávající SIM kartu za novou, podporující NFC, a zadali požadavek ve své bance. Již druhý den od podpisu smlouvy v GE Money Bank mohou začít používat svůj mobilní telefon k bezkontaktním platbám,“ dodal Jiří Vítek, šéf pro NFC a finanční služby ve společnosti Telefónica Czech Republic.

V současnosti mohou zákazníci k bezkontaktním nákupům využívat již 8 typů telefonů. GE Money Bank podporuje NFC platby na dvou modelech Sony (Xperia Z a Xperia SP) a šesti telefonech Samsung - Galaxy Note II, S III, S III mini, Ace 2, S4 a S4 mini. Technologie „Over the Air“ bude zpočátku dostupná na 5 z těchto telefonů. Modely Sony (Xperia Z a Xperia SP) a Samsung Galaxy Note II pak budou následovat do konce roku 2013. Počet podporovaných telefonů se neustále rozrůstá.

Bezkontaktní platby prostřednictvím karty v mobilu probíhají přiložením chytrého telefonu vybaveného SIM kartou s technologií NFC k bezkontaktnímu platebnímu terminálu. Do částky 500 Kč se nemusí zadávat PIN. Při platbě nad 500 Kč zákazník PIN zadá na platebním terminálu. Přehled o uskutečněných transakcích získá klient přímo v aplikaci telefonu. Úroveň zabezpečení platební karty v mobilu je stejná jako u běžných platebních karet. Dostupné jsou ve formě debetní i kreditní karty.

Štítky: 
Platby, O2

Podobné články

Zájem o odložené platby meziročně vzrostl o 300 procent, překonávají i spotřebitelské úvěry

26. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Ekonomická situace i rychlý technologický vývoj mění nákupní zvyklosti českých spotřebitelů. Spotřebitelé stále častěji dávají přednost moderním formám plateb, které kombinují komfort, rychlost a větší kontrolu nad financemi. Podle společnosti DATART v posledních měsících nejrychleji rostou odložené a rozložené platby (BNPL), jejichž obliba dokonce překonává klasické spotřebitelské úvěry. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více