Philips TV nabízí možnost vyzkoušet si zdarma televizi s Ambilightem

14. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP Vision)
Philips TV umožní zákazníkům si zdarma ve svých domovech vyzkoušet televizor s technologií Ambilight. Ambilight osvětluje pomocí barevných LED diod prostor za televizorem, opticky tak rozšiřuje obraz na okolní stěny a snižuje únavu očí. Jde o konkurenční výhodu značky Philips, kterou jiné televizory nemají.

Z průzkumu mezi současnými zákazníky Philips TV vyplývá, že téměř 80 % majitelů televize s Ambilightem by si jako další TV zase rádo koupilo tu s Ambilightem. Protože pouhý popis technologie nebo vystavení modelu v prodejnách není pro potenciální zákazníky, kteří Ambilight zatím neznají, mnohdy dostatečně atraktivní, rozhodla se společnost Philips TV českým zákazníkům nabídnout možnost bezplatně si vyzkoušet televizor u sebe doma.

„Z našeho průzkumu s trochou nadsázky vyplynulo, že existují dva druhy diváků. První skupina, která chce již jen televizor s Ambilightem a ta druhá, která Ambilight zatím nevyzkoušela. Ambilight se nedá popsat, ten je potřeba zažít. A proto jsme se rozhodli, že poskytneme českým zákazníkům příležitost si televizor vyzkoušet v klidu na vlastní oči u sebe doma,“ uvedl Petr Valoušek, ředitel TP Vision (výrobce televizorů Philips) pro Českou republiku.

Prodejní akce trvá od 1. dubna do 31. května 2022 a platí pro všechny modelové řady roku 2021 a 2022 s Ambilightem. Zákazník si v některé z vybraných prodejen zakoupí televizor a pokud s ním nebude spokojený, může ho do 30 dnů bezplatně vrátit. Stačí vyplnit dotazník a zabalenou TV vrátit buď přímo v prodejně, nebo v případě e-shopu poslat televizor kurýrem. Prodejce mu poté vrátí peníze.

Akce platí na těchto prodejnách a e-shopech: Alza, Ambitv.cz, CZC, Datart, Eberry.cz, Planeo elektro, Global Elektro, Mall, Onlineshop.cz, Okay, Exasoft, Viki, VF Electric, Oaza, Dospiva, Expert elektro a Kasa.cz.

Štítky: 
Televize, Televizory, Ze světa firem, Marketing, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

Aplikace Philips Hue Sync TV rozšiřuje spolupráci se Samsung SmartThings a míří do ČR a SR

2. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Signify)
Již více než rok si mohou diváci propojit svůj kompatibilní Samsung televizor se svítidly Philips Hue a vytvořit si tak pohlcující atmosféru díky kombinaci interaktivního osvětlení a domácího kina. Aplikace Philips Hue Sync TV bude nově k dispozici také pro uživatele v ČR a SR. Novinkou je také možnost měsíčního předplatného. Čtěte více

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více