Philips TV nabízí možnost vyzkoušet si zdarma televizi s Ambilightem

14. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP Vision)
Philips TV umožní zákazníkům si zdarma ve svých domovech vyzkoušet televizor s technologií Ambilight. Ambilight osvětluje pomocí barevných LED diod prostor za televizorem, opticky tak rozšiřuje obraz na okolní stěny a snižuje únavu očí. Jde o konkurenční výhodu značky Philips, kterou jiné televizory nemají.

Z průzkumu mezi současnými zákazníky Philips TV vyplývá, že téměř 80 % majitelů televize s Ambilightem by si jako další TV zase rádo koupilo tu s Ambilightem. Protože pouhý popis technologie nebo vystavení modelu v prodejnách není pro potenciální zákazníky, kteří Ambilight zatím neznají, mnohdy dostatečně atraktivní, rozhodla se společnost Philips TV českým zákazníkům nabídnout možnost bezplatně si vyzkoušet televizor u sebe doma.

„Z našeho průzkumu s trochou nadsázky vyplynulo, že existují dva druhy diváků. První skupina, která chce již jen televizor s Ambilightem a ta druhá, která Ambilight zatím nevyzkoušela. Ambilight se nedá popsat, ten je potřeba zažít. A proto jsme se rozhodli, že poskytneme českým zákazníkům příležitost si televizor vyzkoušet v klidu na vlastní oči u sebe doma,“ uvedl Petr Valoušek, ředitel TP Vision (výrobce televizorů Philips) pro Českou republiku.

Prodejní akce trvá od 1. dubna do 31. května 2022 a platí pro všechny modelové řady roku 2021 a 2022 s Ambilightem. Zákazník si v některé z vybraných prodejen zakoupí televizor a pokud s ním nebude spokojený, může ho do 30 dnů bezplatně vrátit. Stačí vyplnit dotazník a zabalenou TV vrátit buď přímo v prodejně, nebo v případě e-shopu poslat televizor kurýrem. Prodejce mu poté vrátí peníze.

Akce platí na těchto prodejnách a e-shopech: Alza, Ambitv.cz, CZC, Datart, Eberry.cz, Planeo elektro, Global Elektro, Mall, Onlineshop.cz, Okay, Exasoft, Viki, VF Electric, Oaza, Dospiva, Expert elektro a Kasa.cz.

Štítky: 
Televize, Televizory, Ze světa firem, Marketing, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

Stefan Streit (TCL): Přinášíme kino do domácností

17. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: TCL)
Společnost TCL si v posledních letech vydobyla pozici světové dvojky v prodeji televizí – a každý rok uvádí na trh řadu revolučních novinek? Co vlastně znamená vize „Inspire Greatness“ pro každého z nás? To prozradil Stefan Streit, ředitel evropského marketingu. Čtěte více

TCL uvedla na český a slovenský trh televizory řady C7K s Audio by Bang & Olufsen

16. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnosti TCL a Bang & Olufsen pokračují v partnerství, které posouvá zážitek z domácího kina o další stupeň výš. Nové modely televizorů TCL řady C7K kromě QD-Mini LED a dalších obrazových technologií nabízejí také zvuk vyladěný právě ve spolupráci s Bang & Olufsen. Televizory TCL C7K jsou dostupné v široké škále úhlopříček od 50“ až do obřích 115“. Čtěte více

Televizory LG nabídnou nový herní portál i bezplatný přístup ke hrám z nabídky Xbox Game Pass

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
Společnost LG Electronics představila nový herní portál, který je na českém trhu již dostupný u vybraných modelů chytrých televizí a dalších zobrazovacích zařízení, včetně chytrých monitorů a lifestylových obrazovek StanbyME. Cílem výrobce je nabídnout větší zážitek ze streamování her a bezproblémový přístup k široké škále herních titulů. Čtěte více

Nové televize LG OLED evo zvyšují jas, využívají umělou inteligenci a míří na český trh

5. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG Electronics)
Společnost LG Electronics uvedla na český trh řadu OLED evo 2025, která nabídne řadu pokročilých televizorů, včetně prvního skutečně bezdrátového modelu na světě OLED evo M5 nebo elegantního OLED evo G5. Díky personalizaci založené na AI novinky nabízejí zážitek na míru každému uživateli a představují vrchol inovací s technologií OLED. Čtěte více