Philips TV nabízí možnost vyzkoušet si zdarma televizi s Ambilightem

14. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP Vision)
Philips TV umožní zákazníkům si zdarma ve svých domovech vyzkoušet televizor s technologií Ambilight. Ambilight osvětluje pomocí barevných LED diod prostor za televizorem, opticky tak rozšiřuje obraz na okolní stěny a snižuje únavu očí. Jde o konkurenční výhodu značky Philips, kterou jiné televizory nemají.

Z průzkumu mezi současnými zákazníky Philips TV vyplývá, že téměř 80 % majitelů televize s Ambilightem by si jako další TV zase rádo koupilo tu s Ambilightem. Protože pouhý popis technologie nebo vystavení modelu v prodejnách není pro potenciální zákazníky, kteří Ambilight zatím neznají, mnohdy dostatečně atraktivní, rozhodla se společnost Philips TV českým zákazníkům nabídnout možnost bezplatně si vyzkoušet televizor u sebe doma.

„Z našeho průzkumu s trochou nadsázky vyplynulo, že existují dva druhy diváků. První skupina, která chce již jen televizor s Ambilightem a ta druhá, která Ambilight zatím nevyzkoušela. Ambilight se nedá popsat, ten je potřeba zažít. A proto jsme se rozhodli, že poskytneme českým zákazníkům příležitost si televizor vyzkoušet v klidu na vlastní oči u sebe doma,“ uvedl Petr Valoušek, ředitel TP Vision (výrobce televizorů Philips) pro Českou republiku.

Prodejní akce trvá od 1. dubna do 31. května 2022 a platí pro všechny modelové řady roku 2021 a 2022 s Ambilightem. Zákazník si v některé z vybraných prodejen zakoupí televizor a pokud s ním nebude spokojený, může ho do 30 dnů bezplatně vrátit. Stačí vyplnit dotazník a zabalenou TV vrátit buď přímo v prodejně, nebo v případě e-shopu poslat televizor kurýrem. Prodejce mu poté vrátí peníze.

Akce platí na těchto prodejnách a e-shopech: Alza, Ambitv.cz, CZC, Datart, Eberry.cz, Planeo elektro, Global Elektro, Mall, Onlineshop.cz, Okay, Exasoft, Viki, VF Electric, Oaza, Dospiva, Expert elektro a Kasa.cz.

Štítky: 
Televize, Televizory, Ze světa firem, Marketing, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

Stefan Streit (TCL): Přinášíme kino do domácností

17. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: TCL)
Společnost TCL si v posledních letech vydobyla pozici světové dvojky v prodeji televizí – a každý rok uvádí na trh řadu revolučních novinek? Co vlastně znamená vize „Inspire Greatness“ pro každého z nás? To prozradil Stefan Streit, ředitel evropského marketingu. Čtěte více
Prostory Messe Berlin

IFA 2025: Nejzajímavější novinky

12. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Berlínská IFA patří mezi jeden z posledních evropských technologických veletrhů s globálním přesahem. Výrobci zde představují své vize, plány, produktové novinky, ale třeba také designové koncepty z řady oblastí. Ačkoli IFA primárně cílí na spotřební elektroniku, dnes se zde setkáme i s počítači, telefony, audio a video produkty, chytrými domácnostmi, nositelnou elektronikou a mnoha dalšími obory. Čtěte více

TCL na veletrhu IFA 2025: Technologické inovace i olympijský duch

11. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL i letos v září představila své novinky na veletrhu IFA v Berlíně. Expozice nabídla pohled na propojený život na ploše více než 2 500 m² v hale 21A. K vidění zde byly nejrůznější řešení od nejnovějších zobrazovacích technologií a pohlcujícího audia přes chytré domácí spotřebiče až po inovace pro každodenní použití. Čtěte více

Známe vítěze 43. ročníku EISA Awards. Uspěl i český produkt

21. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: EISA)
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2025–2026, jste na správném místě. Čtěte více