Partnerský program Intel Technology Provider přináší nové výhody

7. 5. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Společnost Intel pokračuje v rozšiřování svého partnerského programu tak, aby odpovídal aktuálním potřebám obchodních partnerů. Program Intel Technology Provider nově nabízí nové výhody pro maloobchodní prodejce, poskytovatele vzdělávacích a výukových řešení i prodejních řešení využívajících internetu věcí (IoT).

Obecně mezi výhody, jen je možné nově získat, patří možnost používat označení „Intel Specialist“, pomoc technických specialistů při přípravě nabídek pro klienty, přístup k bonusovým zdrojům, jako jsou analýzy, výzkumy nebo případové studie nebo přístup na exkluzivní partnerské konference.

 „Intel Technology Provider je osvědčený prostředek napomáhající aktivně se zapojujícím a spolupracujícím partnerům,“ uvedl Maurits Tichelman, jeden z viceprezidentů společnosti Intel. „Společnost Intel program vylepšila, aby partnerům pomohl získat více zakázek. Pro spolupráci s Intelem nikdy nebyl lepší čas.“

Speciální výhody pro maloobchodní řešení využívající IoT:

Výhody jsou určeny pro dodavatele maloobchodních prodejních řešení v případě mobilních i klasických prodejních místech, oblasti digital signage, správy obsahu nebo analytiky a čítají:

  • přístup k předprodejní technické podpoře;
  • označení „Retail Solutions“;
  • přístup k exkluzivním analytickým studiím;
  • propagace partnera;
  • přístup na speciální události;
  • přístup k „Innovation Labs“.

Speciální výhody pro oblast vzdělávání:

Tyto speciální benefity jsou navrženy, aby pomáhaly partnerům zapojených do Intel Education dodávat studijní a výuková řešení novým i stávajícím zákazníkům a čítají:

  • označení „Intel Education Specialist“;
  • přístup k podpůrným zdrojům (včetně školení a prezentací);
  • účast na úspěšných zakázkách;
  • možnost sbírat věrnostní body.

Speciální výhody pro maloobchodní prodejce:

Výhody jsou určeny pro partnery působící v oblasti firemního i spotřebitelského maloobchodního prodeje produktů Intel a čítají:

  • přístup k marketingovému development managerovi;
  • osobní trénink;
  • marketingovou maloobchodní podporu
  • přístup na speciální události;
  • možnost sbírat věrnostní body.
Štítky: 

Podobné články

Věrnostní program ATC slaví 25 let

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers slaví 25. výročí IT věrnostního programu „ŽIJU SI s AT Computers“. Program umožňuje českým i slovenským resellerům za jejich uskutečněné nákupy čerpat různé druhy benefitů. Čtěte více

Pure Storage inovuje partnerský program. Lépe odpovídá ekonomice předplatného

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Aktuální změny v partnerském programu reflektují strategii společnosti Pure zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli urychlit růst svého podnikání. Čtěte více

Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících. Čtěte více

Ingram Micro rozšířil věrnostní partnerský program

20. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingram Micro Czech Republic)
Společnost Ingram Micro Czech Republic rozšířila věrnostní partnerský program „Sbírejte body & Vybírejte odměny“ o poukázky Givery. Program, který běží již od roku 2021, vám nabízí možnost získat různé benefity za nákup produktů prostřednictvím e-shopu IngramMicro24.com. Čtěte více