Partnerský program Intel Technology Provider přináší nové výhody
Společnost Intel pokračuje v rozšiřování svého partnerského programu tak, aby odpovídal aktuálním potřebám obchodních partnerů. Program Intel Technology Provider nově nabízí nové výhody pro maloobchodní prodejce, poskytovatele vzdělávacích a výukových řešení i prodejních řešení využívajících internetu věcí (IoT).
Obecně mezi výhody, jen je možné nově získat, patří možnost používat označení „Intel Specialist“, pomoc technických specialistů při přípravě nabídek pro klienty, přístup k bonusovým zdrojům, jako jsou analýzy, výzkumy nebo případové studie nebo přístup na exkluzivní partnerské konference.
„Intel Technology Provider je osvědčený prostředek napomáhající aktivně se zapojujícím a spolupracujícím partnerům,“ uvedl Maurits Tichelman, jeden z viceprezidentů společnosti Intel. „Společnost Intel program vylepšila, aby partnerům pomohl získat více zakázek. Pro spolupráci s Intelem nikdy nebyl lepší čas.“
Speciální výhody pro maloobchodní řešení využívající IoT:
Výhody jsou určeny pro dodavatele maloobchodních prodejních řešení v případě mobilních i klasických prodejních místech, oblasti digital signage, správy obsahu nebo analytiky a čítají:
- přístup k předprodejní technické podpoře;
- označení „Retail Solutions“;
- přístup k exkluzivním analytickým studiím;
- propagace partnera;
- přístup na speciální události;
- přístup k „Innovation Labs“.
Speciální výhody pro oblast vzdělávání:
Tyto speciální benefity jsou navrženy, aby pomáhaly partnerům zapojených do Intel Education dodávat studijní a výuková řešení novým i stávajícím zákazníkům a čítají:
- označení „Intel Education Specialist“;
- přístup k podpůrným zdrojům (včetně školení a prezentací);
- účast na úspěšných zakázkách;
- možnost sbírat věrnostní body.
Speciální výhody pro maloobchodní prodejce:
Výhody jsou určeny pro partnery působící v oblasti firemního i spotřebitelského maloobchodního prodeje produktů Intel a čítají:
- přístup k marketingovému development managerovi;
- osobní trénink;
- marketingovou maloobchodní podporu
- přístup na speciální události;
- možnost sbírat věrnostní body.