Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících.

Společnosti Dell Technologies do nového programu zahrnula řešení, která přímo reagují na potřeby zákazníků s ohledem na jejich digitální transformaci. Jde o široké portfolio technologií, znalostí a služeb z nejrůznějších oblastí – od umělé inteligence přes multicloud a edge až po kybernetickou bezpečnost.

Růst a modernizace hlavního oboru podnikání

V srpnu loňského roku oznámil Dell spuštění strategie „Partner First for Storage“. Výsledkem bylo, že 99 % stávajících i potenciálních zákazníků dosáhlo na status „Partner First“. K tomu se čtyřnásobně zvýšil počet účtů plnících parametry pro zisk statusu „Partner of Record“. Celkově se zlepšil objem spolupráce mezi členy prodejního týmu Dell a partnery.

Právě vylepšením partnerského programu plánuje Dell Technologies pokračovat v růstové strategii. Záměrem je další zvýšení motivace k získávání nových obchodů, nastavení jasných očekávání, ale také spolupráce při plnění společných cílů směrem ke koncovým zákazníkům.

V roce 2024 bude program pokračovat v odměňování partnerů v těchto klíčových oblastech:

  • Vyšší ziskový potenciál pro nabídku infrastruktury Dell APEX: Od letošního roku Dell zjednodušuje nabídku Dell APEX Infrastructure do kategorií produktů Storage+ a Server+.
  • Program Client+ na prodej např. periferií, pracovních stanic, odolných notebooků a tabletů nebo služby Dell ProSupport Plus.
  • Program Partner ProServices (dříve Project Harmony) na integraci služeb Dell do značkových nabídek partnerů.
  • Řešení Dell PowerFlex, flexibilní ve výkonu i škálovatelnosti.


Budování nových obchodních příležitostí

Společnost Dell Technologies má jedno z nejširších portfolií produktů a služeb v oboru. Dokáže kompletně uspokojit potřeby domácností, lokálních firem, nadnárodních korporací i datových center. Navíc k tomu zohledňuje svůj závazek podporovat pozitivní dopad na podnikání, lidi a planetu. V souladu s celosvětovými prioritami zákazníků zavádí do partnerského programu nové kompetence pokrývající tři velká témata:

  • Datová věda a umělá inteligence. V letošním roce přejde GenAI od ověření konceptu k ověření produktivity. Analytici očekávají, že do roku 2028 bude její potenciál v ekosystému prodejních kanálů dosahovat hodnoty 158,6 miliardy dolarů.
  • Řešení pro edge. GenAI je poháněna daty generovanými na okraji sítě a shromažďovanými v cloudu. Partneři s kompetencí v oblasti AI, edge a multicloudových řešení mají nejlepší pozici vytěžit z této příležitosti co nejvíce.
  • Udržitelnost a ESG. Dell Technologies pomáhá partnerům řešit potřeby zákazníků prostřednictvím školení, nástrojů a zdrojů z oblasti udržitelnosti. Kromě toho nabízí službu „Circular Business Solutions“ pro pohodlnou recyklaci a vyřazení IT technologií s pobídkami pro další prodej.  


Posílení spolupráce a zjednodušení kontaktů

Partnerský program Dell Technologies pro rok 2024 prohlubuje investice do vzájemné spolupráce. A to nejen díky pokračujícímu zaměření na strategii „Partner First for Storage“ nebo rozšiřování způsobilosti serverů PoR. Důležitou roli hraje také urychlení modernizace partnerského prostředí. Dell Technologies vylepšuje online zkušenosti například tím, že partnerům dává k dispozici samoobslužné funkce. Ty jim pomáhají snížit počet osobních kontaktů od konfigurace po objednávku. Využít mohou také další nástroje, které jim pomohou vytěžit maximum z nabízených produktů a služeb.

Profilová karta firmy

Dell Technologies

Dell Technologies

Již více než 28 let poskytuje společnost Dell státům, komunitám, zákazníkům a uživatelům kdekoli na světě možnost využívat technologii, která splní jejich sny. Zákazníci věří, že jim zajistíme technologická řešení, s jejichž pomocí toho více udělají i zvládnou – přitom nezáleží na tom, zda u nich doma, v práci, ve škole nebo kdekoli jinde.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

HPE Private Cloud AI umožní nasadit generativní AI asistenty během několika vteřin

26. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
HPE Private Cloud AI je komplexní řešení založené na cloudových technologiích vyvinuté ve spolupráci se společností NVIDIA a podnikům pomáhá jednoduše vytvářet a nasazovat generativní aplikace AI (GenAI). Program Unleash AI pak spojuje zákazníky HPE Private Cloud AI s předními nezávislými softwarovými dodavateli, systémovými integrátory a poskytovateli služeb. Čtěte více
Sven Janssen, viceprezident pro obchod v regionu CEMEA, Sophos

Sophos Xperience Roadshow 2024

20. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Partnerská roadshow Sophos Xperience zavítala v polovině září také do Prahy. Reselleři se tak mohli v hotelu Hermitage na pražské náplavce seznámit nejen s aktuální strategií společnosti Sophos nebo novinkami v portfoliu produktů a služeb, ale také s trendy v oblasti kybernetické bezpečnosti jako takové. Čtěte více

TD SYNNEX je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services

18. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD Synnex)
Společnost TD SYNNEX obdržela autorizaci oficiálního školicího partnera Amazon Web Services (AWS). Partneři TD SYNNEX tak mohou jejím prostřednictvím získat odborné znalosti i vyžadované certifikace, což rozšiřuje jejich příležitosti v poskytování AWS řešení koncovým zákazníkům. Čtěte více
Ilustrační foto

SAP v Česku představil nové partnery pro cloud a spouští pilotní program

30. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP ČR)
Společnost SAP uzavřela strategická partnerství pro svá cloudová řešení s šesti novými dodavateli. Mezi ně patří Deep systems, Dytron, msg Plaut, NDC ICT Solutions, SoftwareOne a Trustsoft. Počet implementačních partnerů SAPu v ČR se tím rozšířil na více než čtyřicet firem. Společnost navíc spustila pilotní program pro partnery, do kterého se zapojily ACTUM Digital a Brighten Digital. Čtěte více