O2 si upevnila pozici mezi firemními zákazníky

11. 8. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Telefónica O2 Czech Republic si v prvním pololetí roku 2009 upevnila své postavení v segmentu firemních zákazníků. Řady svých klientů rozšířila o mnoho renomovaných firem a zároveň prodloužila smlouvy s tisíci dalších společností.

Společnosti Telefónica O2 se dlouhodobě daří nejen získávat nové zákazníky, ale i rozšiřovat rozsah spolupráce s těmi stávajícími. Kromě dodávky hlasových a datových služeb neustále roste objem dodávaných ICT řešení, které Telefónica nabízí v rámci platforem Managed Services. Takovým případem je například zmiňovaná spolupráce s DHL, pro kterou společnost plně zajistí provoz call centra.

Velmi důležitý je pro společnost také segment malých a středních firem. I v této oblasti získává Telefónica stále silnější pozici. Průměrně získala v období leden až květen 2009 v segmentu malých a středních firem 778 nových klientů měsíčně. Zákazníci jsou z různých odvětví, mimo jiné například finanční či tiskárenský. Jednalo se například o firmy firmou ALKONA nebo EXPO DATA.

Telefónica O2 pravidelně připravuje pro stávající firemní zákazníky setkání O2 Rady firemních klientů, které má za účel získat zpětnou vazbu od zákazníků a následně zvyšovat zákaznickou spokojenost . Účast na těchto zasedáních dává zákazníkům příležitost hovořit přímo s managementem O2, vést dialog, ovlivňovat budoucí strategii společnosti a získávat inspiraci pro efektivní využití ICT technologií pro vlastní business.

Podle průběžného společného průzkumu telekomunikačních operátorů T-Audit z února 2009, prováděného největší výzkumnou agenturou v České republice TNS AISA, využívalo v únoru 2009 služeb O2 87 procent malých, středních a velkých společností, což je o 14% více než v předchozím roce. Podíl O2 na celkových tržbách u těchto segmentů společností dosáhl v únoru tohoto roku 59,2 procent.