Nový program množstevních slev VMware

2. 8. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost VMware ohlásila program množstevních slev VMware Volume Purchasing Program (VPP). VMware VPP je navržen tak, aby prostřednictvím snadno použitelného úrovňového bodového systému nabízel zákazníkům po celém světě konzistentní, kumulativní slevy na softwarové licence.

Program pomáhá maximalizovat hodnotu odvozenou od množstevních nákupů licencí na software VMware, včetně významných úspor na řešení společnosti VMware a možnosti lepšího plánování rozpočtu pro budoucí nákupy. VPP je zákazníkům nabízen prostřednictvím autorizovaných partnerů VMware.

Zákazníci se mohou přihlásit k členství ve VMware VPP a sbírat body za nákup produktů a služeb VMware. Body se připisují na zákaznický účet a akumulují se k dosažení čtyř úrovní programu. S každou nově dosaženou úrovní jsou pak zákazníkům poskytovány dodatečné automatické slevy na další nákupy podle úrovně, ve které se zákazník nachází. Zákazníci mohou sbírat body v průběhu osmi čtvrtletí a kontrolovat bodový stav svého účtu i aplikované slevy prostřednictvím snadno použitelného online portálu. Nový program přináší zákazníkům slevy od 4 do 12 procent z oficiálních cen lokálních partnerů VMware.