Novinka od Oraclu umožňuje zákazníkům zrychlit migraci do cloudu a snížit náklady

9. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Nový program Oracle Support Rewards má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou nyní získat odměny, které sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise (lokálně).

Díky programu získají všichni zákazníci, kteří využívají podporu licencí technologií Oracle, odměny (slevy) Support Rewards ve výši nejméně 25 centů za každý dolar uhrazený prostřednictvím univerzálních kreditů OCI. Zákazníci s neomezenými licenčními smlouvami (Unlimited License Agreements, ULA) ušetří ještě více – získají odměny ve výši 33 %. To znamená, že zákazník ULA s platbami za podporu licencí Oracle ve výši 500 000 dolarů může tyto platby zcela eliminovat, pokud na Oracle Cloud Infrastructure provede migraci pracovních úloh ve výši 1,5 milionu dolarů.

„Oracle Cloud Infrastructure je nejrychleji rostoucí částí podnikání společnosti Oracle. Vytvořili jsme jedinečnou platformu cloudové infrastruktury nové generace, Generation 2, na níž lze provozovat nejnáročnější kritické pracovní úlohy rychleji, spolehlivěji a bezpečněji než na našich on-premise systémech,“ uvedl předseda představenstva a technologický ředitel společnosti Oracle Larry Ellison a dodal: „Chceme většímu množství zákazníků umožnit využívat výhody naší cloudové infrastruktury nové generace. Program Oracle Support Rewards poskytuje zákazníkům snadný způsob, jak současně snížit výdaje na podporu softwaru a zároveň zvýšit rychlost zavádění cloudu.“

Ředitelé i celá oddělení podnikového IT se aktuálně nacházejí pod silným tlakem. Chce se po nich, aby prosazovali a zaváděli inovace, často však bez nových rozpočtů. Program Oracle Support Rewards vytváří větší hodnotu pro stávající zákazníky technologií Oracle a umožňuje, aby přijetí Oracle Cloud Infrastructure byl z hlediska nákladů ještě efektivnější. V zákazníkově účtu OCI se každý měsíc automaticky přičítají odměny za podporu a tento bonus lze využít kdykoliv.

Program Oracle Support Rewards se připojuje k programům Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud a nedávno spuštěnému programu Oracle Cloud Lift, jejichž cílem je urychlit digitální transformaci zákazníků a zároveň jim nabídnout tu nejlepší zákaznickou zkušenost. Program Oracle Cloud Lift ve spojení s Oracle Support Rewards a již tak konkurenceschopnými cenami OCI umožňuje zákazníkům jednoduše a nákladově efektivně migrovat do cloudu více pracovních úloh.

„Společnost Oracle odlišuje své služby cloudové infrastruktury od konkurence tím, že se přesně zaměřuje na konkrétní potřeby zákazníků,“ řekl Dave McCarthy, viceprezident divize Cloud and Edge Infrastructure Services analytické společnosti IDC, a dodal: „Program Oracle Support Rewards v kombinaci s flexibilními a transparentními cenami jsou zásadní pro získání nových zákazníků a k urychlení adopce služeb Oracle Cloud Infrastructure.“

Výhody tohoto nového programu již využívají nejen zákazníci, ale i partneři společnosti Oracle, jako jsou společnosti Allegis Group, Cognizant a Experian. Partneři společnosti Oracle mají možnost těžit z ještě větší motivace zákazníků k přechodu na cloudová řešení. Poskytovatelé cloudových služeb mohou totiž úspory z programu Oracle Support Rewards převést na své zákazníky.

Podobné články

Oracle nabízí bezplatná školení a certifikace pro Oracle Cloud Infrastructure

15. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle bude zdarma nabízet školení a certifikační testy pro svůj cloud Oracle Cloud Infrastructure (OCI). Celý vzdělávací program byl vytvořen odborníky společnosti Oracle a je určen pro všechny úrovně znalostí a různé role v podnikovém IT. Čtěte více

Tech Data rozšířila e-shop pro partnery o vybrané produkty HPE a Lenovo

13. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Distributor Tech Data připravil pro partnery flexibilnější, rychlejší a jednodušší způsob objednávání zboží HPE a Lenovo ISG. Nabídka vybraných produktů uvedených výrobců bude nově dostupná prostřednictvím e-shopu InTouch. Čtěte více

Kaspersky zautomatizoval objednávky a správu licencí pro partnery a distributory

7. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Plně automatizovaný a významně rychlejší je nyní proces pravidelného objednávání a spravování licencí k produktům společnosti Kaspersky. Umožňuje to aktualizovaná verze License Management Portalu (LMP), přes který poskytovatelé spravovaných služeb (MSP) získávají a spravují bezpečnostní řešení Kaspersky. Čtěte více

Přehled nejdůležitějších novinek z konference Microsoft Inspire 2021

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Virtuální partnerská konference společnosti Microsoft i letos umožnila přinesla řadu zajímavých novinek, které byly často výrazně poznamenány uplynulým rokem plným nebývalých změn, urychlených inovací a digitální transformace. Pojďme se proto společně za konferencí poohlédnout a připomenout si to nejzajímavější, co v jejím průběhu zaznělo. Čtěte více