Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz
Společnost Neogenia představila novou službu pro uskutečnění automatických hlasových hovorů. Neogenia Voice slouží pro zasílání hromadných hlasových zpráv až na stovky telefonních čísel naráz včetně okamžitého sběru zpětné vazby s možností obsluhy přes administrační rozhraní nebo klientské API.
Neogenia Voice dokáže uskutečnit hovor na zvolená telefonní čísla a z předem nadefinované zprávy pomocí syntetizátoru vygenerovat hlasovou zprávu či přehrát libovolnou audiostopu. Zprávu navíc umožňuje sestavit z několika desítek segmentů, které mohou jednotlivé přístupy kombinovat a zajistit tak interaktivní odezvu zmáčknutím nadefinovaných kláves, hovor přesměrovat na jiné číslo, zanechat vzkaz či nastavit jiné předem dané scénáře.
Veškeré reakce příjemce jsou v reálném čase zaznamenány. Obsluha služby Voice okamžitě zjistí, kolik telefonních čísel hovor zvedlo, kolik odmítlo, přerušilo, případně která čísla již nejsou platná. U anket nebo větvených zpráv také zaznamenává jednotlivé číselné volby pro každé číslo, které předkládá v přehledných grafických výstupech. Samozřejmostí je integrace do API klienta.
„Telefonní hovor je i v současné době stále nezastupitelný komunikační kanál. Reaktivita na telefonát je velmi vysoká, stejně tak vnímaná důvěryhodnost sdělení, pokud je relevantní. Automatizované hlasové hovory – či terminologicky lépe nazývané hlasové zprávy – se díky novým technologiím stávají jak samostatným nástrojem, tak skvělým doplňkem pro komunikaci marketingových i veřejných subjektů,“ řekl Ondřej Švrček, CEO, Neogenia.
Platforma přináší nové možnosti efektivnějšího využití komunikace v různých situacích a pomáhá docílit maximálního zasažení, navigování uživatelů, anebo získání zpětné vazby.
Platformu je možné využít například pro:
- obecní rozhlasy – pro efektivnější hlášení občanům;
- záchranné a požární služby – pro krizová hlášení;
- školství – pozvánky na rodičovské sdružení, výběr volitelného předmětu, zájem o výlet atd;
- fankluby – shrnutí utkání hlasem vybraného sportovce a pozvánka na další zápas;
- referenda – okamžitá zpětná vazba na základě hlasu z lidu;
- připomínkovač – platby za popelnice, nemovitosti, psy, připravované čištění ulic atd.;
- koncerty a eventové akce – pro zpětnou vazbu a poděkování za návštěvu;
- obchody a cestovní kanceláře – informování o novinkách a akcích;
- infoservisy – pro dopravní informace, počasí atd.;
- hlasové automaty – pro navigaci, soutěže, zpětnou vazbu atd.
Dostupnost a cena
Neogenia Voice je v plném provozu a dostupná s různými světovými jazyky. Využívání služby je podmíněno podpisem Podmínek pro využití služby a zpoplatněno tarifem, který progresivně reflektuje počet provolaných minut. K dispozici jsou tři tarify, přičemž ten nejlevnější lze pořídit za 200 Kč.