Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz

18. 6. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Neogenia)
Společnost Neogenia představila novou službu pro uskutečnění automatických hlasových hovorů. Neogenia Voice slouží pro zasílání hromadných hlasových zpráv až na stovky telefonních čísel naráz včetně okamžitého sběru zpětné vazby s možností obsluhy přes administrační rozhraní nebo klientské API.

Neogenia Voice dokáže uskutečnit hovor na zvolená telefonní čísla a z předem nadefinované zprávy pomocí syntetizátoru vygenerovat hlasovou zprávu či přehrát libovolnou audiostopu. Zprávu navíc umožňuje sestavit z několika desítek segmentů, které mohou jednotlivé přístupy kombinovat a  zajistit tak interaktivní odezvu zmáčknutím nadefinovaných kláves, hovor přesměrovat na jiné číslo, zanechat vzkaz či nastavit jiné předem dané scénáře.

Veškeré reakce příjemce jsou v reálném čase zaznamenány. Obsluha služby Voice okamžitě zjistí, kolik telefonních čísel hovor zvedlo, kolik odmítlo, přerušilo, případně která čísla již nejsou platná. U anket nebo větvených zpráv také zaznamenává jednotlivé číselné volby pro každé číslo, které předkládá v přehledných grafických výstupech. Samozřejmostí je integrace do API klienta.

„Telefonní hovor je i v současné době stále nezastupitelný komunikační kanál. Reaktivita na telefonát je velmi vysoká, stejně tak vnímaná důvěryhodnost sdělení, pokud je relevantní. Automatizované hlasové hovory – či terminologicky lépe nazývané hlasové zprávy – se díky novým technologiím stávají jak samostatným nástrojem, tak skvělým doplňkem pro komunikaci marketingových i veřejných subjektů,“ řekl Ondřej Švrček, CEO, Neogenia.

Platforma přináší nové možnosti efektivnějšího využití komunikace v různých situacích a pomáhá docílit maximálního zasažení, navigování uživatelů, anebo získání zpětné vazby.

Platformu je možné využít například pro:

  • obecní rozhlasy – pro efektivnější hlášení občanům;
  • záchranné a požární služby – pro krizová hlášení;
  • školství – pozvánky na rodičovské sdružení, výběr volitelného předmětu, zájem o výlet atd;
  • fankluby – shrnutí utkání hlasem vybraného sportovce a pozvánka na další zápas;
  • referenda – okamžitá zpětná vazba na základě hlasu z lidu;
  • připomínkovač – platby za popelnice, nemovitosti, psy, připravované čištění ulic atd.;
  • koncerty a eventové akce – pro zpětnou vazbu a poděkování za návštěvu;
  • obchody a cestovní kanceláře – informování o novinkách a akcích;
  • infoservisy – pro dopravní informace, počasí atd.;
  • hlasové automaty – pro navigaci, soutěže, zpětnou vazbu atd.

Dostupnost a cena

Neogenia Voice je v plném provozu a dostupná s různými světovými jazyky. Využívání služby je podmíněno podpisem Podmínek pro využití služby a zpoplatněno tarifem, který progresivně reflektuje počet provolaných minut. K dispozici jsou tři tarify, přičemž ten nejlevnější lze pořídit za 200 Kč.

Štítky: 

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více