Multifunkce jako desetibojař – jak ale získat ještě víc?

9. 5. 2017. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: Canon)
PR článek – Multifunkční zařízení je jako firemní desetibojař: dokumenty tiskne, skenuje, digitalizuje, sponkuje a ekologicky sešívá. Navíc umí hrát i roli ochranky a citlivé informace vytiskne, jen když obsluha zadá správné heslo. Výrazně tak zjednodušuje a zefektivňuje provoz firmy.

Ale i multifunkci je možné vylepšit. Stačí využít softwarové řešení pro správu a kontrolu tiskových zařízení, které nabídne další časové i finanční úspory. Pod názvem uniFLOW ho k multifunkcím nabízí společnost Canon.

„Díky našim klientům víme, že každý podnik řeší v oblasti tisku specifické problémy, které souvisejí s jejím podnikáním.  Řešení uniFLOW je natolik pružné a přitom komplexní, že se vyrovná s nejrůznějšími požadavky v libovolném oboru. Navíc nabízí přehledné webové rozhraní a lze jej snadno integrovat se stávajícími podnikovými systémy,“ řekl Roman Dvořák ze společnosti Canon CZ.

Pro kohokoli

Zásadní je, že systém je vysoce modulární i konfigurovatelný. Lze jej přizpůsobit specifickým potřebám různých organizací: velkým korporacím, malým kancelářím, vzdělávacím institucím, místním úřadům, ale i kopírovacím a sdíleným tiskovým centrům. Potíž nenastane ani v počtu používaných zařízení. Od zákazníka s jedním strojem až po velké korporace se stovkami strojů. Řešení uniFLOW můžeme škálovat postupně ve verzích pro 10, 50, 150, 500 či neomezený počet uživatelů. Jeho webová architektura umožňuje používat software odkudkoliv, zatímco všechna data jsou uložena na serveru v centrální databázi či v cloudu. Dokáže přitom sledovat místní tiskárny, síťové laserové tiskárny, velkoformátové tiskárny i multifunkční zařízení různých značek.

Tisk pod dohledem

Veškerý tisk a kopírování lze společně s přidruženými náklady díky uniFLOW snadno sledovat a zjištěné údaje vyhodnocovat nebo archivovat. Zabudovaný systém automatické tvorby statistik dovoluje správci nebo finančnímu oddělení sledovat a řídit náklady spojené s jednotlivými tiskárnami a uživateli. „Sledování nákladů je pouze jedním z finančních aspektů systému uniFLOW. Úspor lze dosáhnout i přednastaveným směrováním úloh na levnější tiskárnu nebo odstraňováním zabezpečených úloh, které nebyly vyzvednuty. Systém uniFLOW umí vypočítat i potenciální úspory, díky kterým finanční oddělení jednoduše zjistí, kolik peněz je možné ušetřit lepším nastavením tiskového prostředí,“ uvedl Roman Dvořák. Užitečná je i možnost měnit nastavení provedení úloh podle vlastních pravidel. Lze nastavit, aby se e-maily vždy tiskly černobíle a velké dokumenty pro změnu oboustranně. Úspory můžeme dosáhnout i díky zvýšené efektivitě práce zaměstnanců, jimž uniFLOW umožňuje skenovat dokumenty přímo do jejich e-mailových účtů, síťových složek a systémů pro správu dokumentů ve formě vysoce komprimovaných obrazových souborů. Odpadá tak časově náročné „ruční“ hledání, překopírování a odesílání digitalizovaných dokumentů.

Značný důraz spočívá i na zajištění bezpečnostních standardů při tisku dokumentů. Důvěrné dokumenty je možné centrálně zadržet na tiskovém serveru a uvolnit je pouze oprávněnému uživateli, který se na multifunkčním zařízení identifikuje. Uživatelé tak mohou využít libovolné zařízení v libovolné lokaci s vědomím, že jejich úlohy budou bezpečně vytištěny. Uživatelům lze rovněž podle jejich rolí přidělit různá práva pro použití různých funkcí zařízení. Někteří uživatelé mohou například kopírovat jen černobíle, zatímco jiným je umožněno kopírovat barevně. Pro maximální zabezpečení lze obrazový záznam každé kopie, tisku, faxu nebo skenování provedeného na zařízení Canon uložit a prozkoumat podle nastavených klíčových slov.

uniFLOW v cloudu

Zejména menší a středně velké firmy ocení možnost využít uniFLOW v cloudu bez specializovaného serveru. Hlavní výhodou je možnost nasadit systém bez velkých investic do serverů a SW licencí. Zároveň jsou minimalizovány požadavky na správu systému, díky kterým můžeme eliminovat náklady na interní nebo externí administrátory systému.

Samozřejmostí je možnost využití chytrých telefonů a tabletů v systému a dostupnost funkcí, které zajišťují dozor nad náklady spojenými s tiskem a kopírováním, dále pak bezpečný tisk včetně funkce „follow-me“ pro dokumenty, která vytiskne úlohu na kterékoliv dostupné tiskárně, či flexibilní autentifikace prostřednictvím karty nebo PIN kódu.

Důležitá je také bezpečnost tiskových dat, neboť tiskové úlohy uživatelů se nikdy systémem neodesílají mimo společnost, ale zůstávají v rámci interní sítě zákazníka, na rozdíl od podobných produktů, které jsou v současné době k dispozici na trhu.

Štítky: 

Podobné články

Epson: multifunkční tiskárny AM-C400 a AM-C550

20. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Epson pokračuje v zavádění inkoustové technologie Heat-Free Line Inkjet do svých kancelářských tiskáren. Nejnovějšími přírůstky v nabídce takto vybavených zařízení jsou multifunkční modely AM-C400 a AM-C550 formátu A4, které přináší řadu vylepšení včetně úspornějšího chodu a kompaktnějších rozměrů. Čtěte více

Marcel Divín (Epson): Reselleři jsou partneři na celý život

16. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: dcd)
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK, prozradil, jak se společnosti Epson daří a které novinky v dohledné době můžeme očekávat. Řeč přišla také na udržitelnost, která je pro Epson jednou z priorit. Čtěte více

Klára Janečková: OKI staví na osobním kontaktu s dealery

11. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Klára Janečková se v české pobočce OKI Europe stala obchodní manažerkou se zodpovědností za sektor open channel. Rozšířila tak zdejší obchodní tým OKI, který tvoří obchodní ředitel Jan Denkstein a obchodní manažeři Miroslav Pávek, Jiří Sojka a Pavel Míka. Janečková má v OKI zároveň na starosti marketingové aktivity v ČR, SR a Maďarsku. S marketingem, obchodem i tiskovým segmentem má bohaté zkušenosti, působila například v CzechTrade či JVM Computers. Čtěte více

Pantum: Výrobce s bohatou nabídkou

9. 4. 2024. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Pantum)
PANTUM, výrobce tiskových technologií, spotřebního materiálu a dodavatel souvisejících služeb, vstoupil na trh v České a Slovenské republice na konci roku 2022, respektive na začátku roku 2023. Stála před námi velká výzva v podobě uvedení značky na trh, vybudování distribučního a prodejního kanálu a zajištění servisních služeb. Čtěte více