Monitory AOC a Philips zvýšily svůj podíl na trhu monitorů v ČR i v Evropě

3. 10. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD)
Podle posledních výsledků analytické společnosti Context vykázal evropský trh s monitory ve druhém čtvrtletí 2019 růst o 3,2 %. Společnosti AOC a MMD (dodavatel monitorů Philips) společně toto číslo překonaly dvojnásobně a vyrostly o 6,7 %, čímž si udržely třetí pozici v celkovém podílu na evropském trhu monitorů s podílem 14,1 %.

MMD k tomuto růstu přispělo skvělým růstem na úrovni 10,8 % v ročním srovnání.

V monitorech s velkou úhlopříčkou (27” a více) drží obě značky společně druhé místo se 14% podílem na trhu. Tento segment zaznamenal vynikající celkový růst na úrovni 29,2 %, přesto společnosti AOC a Philips i tento růst dokázaly překonat téměř dvojnásobně, když zaznamenaly růst na úrovni 57,7 %. Obě značky výrazně rostly i v individuálním pohledu, 53,3 % pro MMD a 64 % pro AOC. AOC a MMD jsou společně jedničkou na trhu v Rusku, v regionu Benelux, na Ukrajině, v Polsku, v České republice a na Slovensku. Samotné MMD je jedničkou na trhu 27” a větších modelů v regionu Benelux a na Ukrajině.

Celkově lze sledovat postupný růst trhu monitorů, který táhnou zejména zájem o vysoké rozlišení (QHD a UHD), ultraširoké modely, zakřivené panely a velkoformátové monitory. Na růstu se podepisují i nové technologie, které přispívají k vyšší produktivitě práce a pohodlí. Dalším klíčovým faktorem je růst gamingového sektoru.

„V AOC a MMD (monitory Philips) neustále pracujeme na inovacích různých oblastí, včetně designu monitorů, kvality obrazu, ergonomie, uživatelské přívětivosti a stejně tak klademe důraz na minimální ekologickou zátěž a udržitelný růst. Všechny tyto inovace se odráží v růstu prodejů a my tak kvartál po kvartále získáváme stále silnější pozici na trhu,“ řekl Stefan Sommer, director marketing & business management, Europe.

AOC zaujme širokým portfoliem inovativních modelů herních monitorů určených jak pro začátečníky, tak pro skutečné profi hráče. AOC zároveň rozvíjí své řady profesionálních monitorů pro malé a střední firmy či veřejný sektor, které jsou trhem přijímány velice pozitivně.

V Čechách a na Slovensku došlo k mírnému poklesu trhu. Ve srovnání se druhým kvartálem 2018 se celkově prodalo o 7,18 % méně monitorů. Nicméně značky AOC a MMD zvýšily svůj objem prodejů o 8,5 %. Společnost MMD (monitory Philips) dokonce sama zvýšila objem svých prodejů o 29 %. Ve srovnání se druhým čtvrtletím 2018 tak obě značky v součtu zvýšily svůj podíl na trhu o 3,1 % a jsou tržní jedničkou s celkovým podílem 21,6 %. V monitorech s úhlopříčkou 27” a větší vedou obě značky na trhu s podílem 19 %.

„Navzdory zmenšujícímu se trhu jsme dokázali zvýšit svůj tržní podíl a objemy prodeje o značnou sumu. Jsme jedničkou na celkovém trhu monitorů i na trhu s velkými úhlopříčkami. Vše díky našim zákazníkům, jejichž podpory a důvěry v naše produkty si nadevše vážíme,“ řekl Jiří Dubina, sales director AOC & MMD Czech Republic and Slovakia.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

AGON by AOC: monitory CU34G4Z a 25G4SXU

26. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Značka AGON by AOC představila nové modely s atraktivním poměrem mezi cenou a výkonem. Zatímco varianta CU34G4Z zaujme zakřiveným 34" ultraširokoúhlým panelem s frekvencí 240 Hz, verze 25G4SXU zákazníky láká na 24,5" displej s 300Hz rychlostí. Obě novinky tak přinášejí výhodu vysoké obnovovací frekvence, kterou vyžadují soutěžní hráči, bez nutnosti vysokých příplatků. Čtěte více

TCL: herní QD-Mini LED monitory 25G64 a 27G64

13. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Nové herní monitory značky TCL přinášejí díky vlastní technologii QD-Mini LED kvalitní obraz, nadstandardní maximální jas i kontrast, vysoké obnovovací frekvence a minimální čas odezvy za překvapivě dostupnou cenu. Ocení je tak příležitostní hráči i náročnější uživatelé. Čtěte více