Microsoft uvedl na trh Office 365 pro velké firmy a Dynamics CRM 2016

3. 12. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Microsoft rozšířil možnosti Office 365 v oblasti schůzek a hlasových služeb v nástroji Skype pro firmy, celosvětově uvedl systém pro řízení vztahů se zákazníky Dynamics CRM 2016 a představil službu PowerApps umožňující zrychlit přípravu firemních aplikací.

V nové studii evropských firemních a IT lídrů zaznamenal Forrester Consulting všeobecné pochopení pro důležitost digitální transformace organizací a potřebu dramaticky proměnit aktivity firem směrem k přáním jejich zákazníků.

„Jak se firmy snaží udržet krok s tempem změn, hledají technologie k řízení digitální transformace,“ uvedl marketingový ředitel společnosti Microsoft Chris Capossela. „Microsoft může firmám pomoci s jejich transformací posílením pracovníků a organizací inovativními řešeními, která jim umožní naplno využít jejich potenciál a schopnosti a nabídnou jim úplně nové způsoby spolupráce a přidají inteligenci do jejich systémů a procesů.“

Nové možnosti Office 365 pro velké firmy

Nové možnosti Office 365 modernizují fungování firem od schůzek a hlasové komunikace přes inteligenci až po bezpečnost a ochranu soukromí. Nové služby představují jedno z nejdůležitějších rozšíření možností pro velké firmy v historii Office 365:

  • Komplexní řešení pro schůzky a hlasovou komunikaci: Se službami Skype Meeting Broadcast (vysílání pro velké audience), PSTN Conferencing (přístup do cloudových konferencí přes veřejnou telefonní síť), PSTN Calling (služby veřejné telefonní sítě) a Cloud PBX (služby cloudové telefonní ústředny), získávají uživatelé Office 365 univerzální platformu pro hlasovou komunikaci, konference, video a sdílení, propojenou s aplikacemi Office.
  • Analytika a vizualizace dat: Prostřednictvím interaktivních přehledů, které shrnují informace o využití času a s kým ho kdo a kdy tráví, umožňuje Delve Analytics jednotlivcům soustředit se na ty nejdůležitější úkoly a lidi.
  • Pokročilé zabezpečení a dodržování zákonných nebo organizačních pravidel (compliance): Customer Lockbox nabízí zákazníkům úplnou kontrolu přístupů k jejich datům v Office 365 a dává jim nejvyšší schvalovací práva pro výjimečné případy, kdy si inženýři Microsoftu musí vyžádat přístup ke službě. Office 365 Advanced eDiscovery přináší strojové učení a analýzu textů, které snižují náklady a rizika spojená se správou velkých objemů dat a jejich analýzy (e-discovery).

Od nynějška jsou tyto možnosti spolu s Power BI a Advance Threat Protection dostupné zákazníkům v prémiovém balíčku Office 365 E5.

„Potřebujeme řešení pro hlasovou komunikaci a schůzky, které splňuje vyvíjející se požadavky naší firmy a zaměstnanců,“ uvedl Andre Garcia ze společnosti ABM. „Office 365 s aplikací Skype pro firmy je přelomovým řešením. Umožní nám konsolidovat do jediné platformy všechny naše nástroje pro produktivitu a hlasové služby, sníží náklady a vše zjednoduší. Přitom zaměstnancům dá flexibilitu, kterou potřebují, aby mohli plnit své pracovní povinnosti bez ohledu na to, kde jsou nebo jaká zařízení používají.“

Dynamics CRM 2016 je dostupný

Zároveň byla uvolněna také nová verze Microsoft Dynamics CRM 2016 pro využití jako online i on-premise řešení. Řešení posílilo zejména v oblastech business intelligence (BI), mobility a péče o zákazníky a přichází s dalšími vylepšeními v oblasti produktivity.

Práce s daty a BI jsou důležitou součástí pro vytváření vzájemně angažovaných vztahů mezi zákazníky a značkami, a Dynamics CRM 2016 disponuje funckionalitami pro BI, které umožňují pracovníkům prodeje, marketingu a služeb činit rychlejší rozhodování a rychleji reagovat na požadavky zákazníků. Prediktivní modely Microsoft Azure Machine Learning přináší v Dynamics CRM 2016 možnosti jako inteligentní doporučení produktů, aby mohli prodejci a obchodníci lépe personalizovat svou nabídku stávajícím zákazníkům (up sell/cross sell). Stejné prediktivní modely slouží také k doporučení správných článků znalostní báze, aby zákazníci mohli rychleji a snáze řešit své požadavky na oddělení zákaznické péče.

Pracovníci v terénu uvítají offline režim při využívaní v mobilních telefonech a tabletech všech hlavních platforem, který nová verze CRM přináší. Dynamics CRM 2016 nabízí také možnost vytvářet mobilní aplikace, které se zaměřují na splnění konkrétních úkolů a rychlejší dokončení všech aktivit a procesních posloupností (může jít například o poznámky ze schůzek či integraci technologie Cortana a hlasem řízené CRM).

Představení PowerApps

Zákaznické aplikace prošly v poslední době rychlým vývojem a stejný rozvoj v této oblasti očekávají i zaměstnanci. Bohužel kvůli omezeným vývojářským kapacitám nebylo možné udržet krok s vývojem aplikací určených zaměstnancům. Gartner dokonce předpovídá, že „v roce 2017 poroste tempo poptávky po vývoji mobilních aplikací přinejmenším pětinásobně oproti možnostem interních firemních vývojářských kapacit.“ S ohledem na tuto skutečnost dnes Microsoft představil PowerApps, službu umožňující pracovníkům vytvářet aplikace, které potřebují, propojovat se bezpečně s firemními systémy a aplikace sdílet se spolupracovníky. K dispozici ve verzi preview, PowerApps pomáhá vytvářet aplikace pro zaměstnance všeho druhu, od těch nejjednodušších aplikací – jako je průzkum mezi zaměstnanci – až po kritické aplikace, které propojují obchodní systémy s cloudovými službami a které běží na jakémkoliv zařízení.

S PowerApps profituje celá organizace:

  • zaměstnanci (s využitím zkušeností z používání Microsoft Office mohou vytvářet aplikace a obejdou se při tom bez znalosti programování);
  • profesionální vývojáři (mohou nabídnout data a služby umožňující zaměstnancům uskutečnit vlastní nápady, mohou také pokračovat v tvorbě nativních webových a mobilních aplikací a rozhraní API s Azure App Service);
  • IT profesionálové (sdílení firemních dat a aplikací mají plně pod kontrolou a v bezpečí).

S PowerApps lze vytvořit aplikaci během několika minut s využitím vestavěných datových napojení na SaaS služby jako Office 365, Dynamics, Salesforce, Dropbox a OneDrive a navíc k on-premise podnikovým systémům včetně SharePointu, SQL Serveru, databázím Oracle, SAP a dalším. Služba má známé prostředí podobající se ovládání aplikací Office, nabízí šablony pomáhající se zahájením vývoje a vizuální vývojový nástroj pro automatizaci tvorby.

Podobné články

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více
Adam Paclt, generální ředitel společnosti IceWarp

Současné AI nástroje jsou jen „škrábáním po povrchu“

15. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Umělá inteligence tak, jak ji známe dnes v podobě různých chatovacích nástrojů, je jen odrazovým můstkem k tomu, co tato technologie nabídne v blízké budoucnosti. Jakmile se AI nasadí na kvantové počítače, dojde k nebývalému rozvoji ve všech oborech. Čtěte více

ASBIS CZ se stal distributorem softwaru ABBYY

4. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Navázání této spolupráce mezi ABBYY a ASBIS CZ umožní zákazníkům vybírat z nabídky řešení vytvořených speciálně pro podniky, které chtějí zvýšit svoji efektivitu a využít AI k automatizaci ve velkém měřítku. ASBIS CZ je připraven poskytnout zákazníkům také servis a podporu při výběru a nákupu produktů. Čtěte více