Mezi nejpoužívanější aplikace na TV Samsung patří Voyo, T-Mobile TV, Spotify a Kuki

24. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Placené streamovací služby a operátorské IPTV nabídky loni zaznamenaly významný nárůst počtu uživatelů na chytrých televizorech Samsung. Podle statistik výrobce si IPTV služby mobilních operátorů v ČR a SR vloni meziročně polepšily o 85 % uživatelů, placené streamovací služby pak o 80 %. Hudební aplikace rostly o 75 %, klasické IPTV služby o 40 %, zatímco lokální zpravodajské aplikace zaznamenaly meziroční pokles zájmu o 15 %.

Vůbec největší meziroční nárůst mezi streamovacími aplikacemi na Smart TV od Samsungu loni zaznamenala služba Voyo.cz od TV Nova. Oproti roku 2020 rostla o 170 %. Slovenská verze Voyo.sk dokonce o 360 %. Teprve za touto lokální značkou následovaly globální služby jako Netflix, který si meziročně polepšil o 90 %, Amazon Prime Video (80 %), HBO GO (předchůdce dnešního HBO Max), Apple TV a Rakuten TV (shodný růst o 60 %) či Dramox (50 %).

Vede zábava, zájem o zpravodajství klesá

Z operátorských IPTV služeb, tedy placených IP televizních nabídek provozovaných mobilními operátory, loni na televizorech Samsung nejvíce posilovaly aplikace T-Mobile TV (meziroční nárůst o 100 %) a O2 TV (nárůst o 80 %). Mezi klasickými IPTV službami zaznamenala největší růst Kuki (100 %), následovaná aplikací Telly od stejnojmenné satelitní služby (80 %), Skylink Live TV (35 %), Sledování TV (30 %) a Lepší TV (15 %).

Hudebním aplikacím loni vévodilo Spotify, které meziročně navýšilo počet uživatelů na televizorech Samsung o 110 %. Následovalo Rádio by myTuner (60 %) a Apple Music (50 %). Pětiprocentní růst zaznamenaly aplikace českých rádií Frekvence 1, Evropa 2 a Express. Naopak pokles zájmu postihl lokální všeobecné zpravodajské aplikace. Lidovky.cz meziročně přišly o 30 % uživatelů, sesterský iDnes.cz o 20 %. Naopak mírný růst o 10 % zaznamenal iSport.cz.

Na televizory Samsung zamířily aplikace Disney+ a Mírplay

Nabídka aplikací v chytrých televizorech Samsung se neustále rozšiřuje. V letošním roce již přibyly streamovací aplikace HBO Max, Oktagon.TV s živými přenosy a záznamy zápasů Oktagon a JOJplay s živým streamem kanálů slovenské televizní skupiny Joj a archivem filmové a seriálové tvorby této skupiny. 14. června vstoupila na televizory Samsung také aplikace streamovací služby Disney+, která patří celosvětově mezi nejúspěšnější značky v oboru. Již během dubna přibyla také aplikace Mírplay s prémiovým obsahem Divadla Mír a satirické skupiny Tři tygři.

V březnu Samsung zařadil do nabídky aplikací dvě služby pro ukrajinské diváky. Jde o bezplatný stream veřejnoprávní televizní stanice UA:Peršij se zpravodajstvím z válkou soužené Ukrajiny a placenou IPTV službu Sweet.TV s filmy, seriály i lineárními televizními kanály, mimo jiné z Ukrajiny.

Profilová karta firmy

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými transformačními myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Pro nejnovější informace navštivte Samsung Newsroom na adrese: http://news.samsung.com..

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Aplikace Philips Hue Sync TV rozšiřuje spolupráci se Samsung SmartThings a míří do ČR a SR

2. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Signify)
Již více než rok si mohou diváci propojit svůj kompatibilní Samsung televizor se svítidly Philips Hue a vytvořit si tak pohlcující atmosféru díky kombinaci interaktivního osvětlení a domácího kina. Aplikace Philips Hue Sync TV bude nově k dispozici také pro uživatele v ČR a SR. Novinkou je také možnost měsíčního předplatného. Čtěte více

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více