MasterPass In-App zabezpečí nákupy z mobilních aplikací

27. 2. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Master Card)
Společnost MasterCard představila platformu MasterPass In-App. Platforma umožňuje bezpečné nákupy z prostředí mobilní aplikace nahrané v zařízení a odstraňuje nutnost předávat důvěrné informace z platební karty mezi různými aplikacemi.

V souvislosti s rozvojem digitálních služeb dochází i k vývoji platebních metod a způsobů nakupování. Spotřebitelé nyní nakupují a platí způsobem, který nejlépe odpovídá jejich potřebám a životnímu stylu a používají k tomu různé prostředky.

Většinou k tomu stačí pouhé klepnutí, kliknutí nebo přiložení, ať již doma, na cestě, v aplikaci nebo k pokladně. Využití uživateli různých elektronických zařízení k platbám raketově narůstá. Podle společnosti ABI Research dosáhnou v roce 2016 celkové tržby z mobilních aplikací včetně nákupů v aplikacích (tzv. in-app nákupy) 46 miliard dolarů, což je více než čtyřnásobek tržeb z roku 2011, které činily 8,5 miliardy dolarů.

„MasterPass In-App přenáší funkce stávající digitální webové služby MasterPass do prostředí mobilních aplikací. Aplikace se zabudovaným řešením MasterPass umožňují uskutečnit nákup jediným klepnutím na připojeném zařízení, aniž by bylo nutné opouštět prostředí aplikace,“ řekl Richard Walitza, ředitel pro rozvoj mobilních plateb a inovací MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. „Optimalizace placení zvyšuje pocit snadného nákupu zajištěného nejvyšším stupněm zabezpečení a šifrování,“ dodal.

„MasterPass In-App představuje nejnovější nabídku společnosti MasterCard určenou pro specifické potřeby nového digitálního prostředí. Spotřebitelům nabízí jednoduchost a použitelnost pro všechny nákupní kanály a všechna zařízení a obchodníkům zase umožňuje oslovit nové spotřebitele způsoby, které dříve nebyly možné,“ uvedl Ed McLaughlin, vedoucí oddělení nových platebních metod společnosti MasterCard. „Zároveň vyvíjíme prostředí, díky kterému budou platby s použitím zařízení s MasterPass minimálně stejně bezpečné jako jakékoliv jiné naše současné kartové transakce. To je důkaz, že u nás jdou inovace vždy ruku v ruce s nejvyšším stupněm zabezpečení.“

MasterPass In-App bude k dispozici vývojářům a obchodníkům na začátku 2. čtvrtletí letošního roku.

Podobné články

Zyxel posiluje kybernetickou bezpečnost v souladu s požadavky směrnice NIS2

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Směrnice EU o bezpečnosti sítí a informačních systémů NIS1, která platí od roku 2016, přestala v důsledku rostoucí četnosti a složitosti kybernetických hrozeb vyhovovat nárokům dnešní doby. Její novela, která nabude účinnosti 18. října 2024, představuje příležitost k posílení kybernetické bezpečnosti. Čtěte více

České podniky čelí většímu počtu kyberútoků než organizace v okolních zemích

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo další posun v kybernetických válkách. Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies zaznamenala výrazný nárůst kyberútoků, kdy v 1. čtvrtletí 2024 došlo k 28% nárůstu průměrného počtu kybernetických útoků na jednu organizaci v porovnání s posledním čtvrtletím roku 2023. Největší nápor směřuje na vzdělávací a výzkumné organizace. Čtěte více

Eviden monitoruje na dark webu ukradená data a pomáhá tak firmám předvídat kybernetické hrozby

25. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eviden)
Eviden svým zákazníkům poskytuje službu prediktivní bezpečnosti založenou na řešení LUMINAR monitorující únik citlivých informací do prostředí dark webu. Jde o službu, která firmám na základě kontinuálního monitoringu umožňuje vyhledávat a sledovat data a informace, které by útočníci mohli zneužít pro kybernetický útok a proaktivně tak přijímat preventivní opatření. Čtěte více
Scott Tyson, ředitel prodejního kanálu MSP pro oblast EMEA ve společnosti Sophos

Scott Tyson (Sophos): Pojďte s námi udávat trendy v kybernetické bezpečnosti

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Při příležitosti pražského setkání MSP partnerů jsme měli možnost hovořit se Scottem Tysonem, ředitelem prodejního kanálu MSP pro oblast EMEA ve společnosti Sophos. Mluvili jsme o spravovaných službách, řízené detekci a reakci na hrozby, budování vztahů s obchodními partnery a mnoha dalších aspektech oboru, které budou podle společnosti Sophos udávat směr vývoje celého odvětví. Čtěte více