Logitech uvedl na trh stylovou náhlavní soupravu G522 s přesnou reprodukcí zvuku

27. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Logitech G)
Značka Logitech G začala prodávat nový herní headset G522, který staví na základech velmi oblíbeného modelu Logitech G733, k němuž přidává funkční i designová vylepšení. K hlavním benefitům patří vedle pohodlného provedení také tři způsoby připojení a možnost bezproblémového přecházení mezi různými platformami včetně PC, konzolí nebo mobilních zařízení.

Na první pohled novinka připomíná svůj vzor, ale bližší zkoumání odhalí mnohá vylepšení vzhledu – elegantnější křivky, sofistikovanější siluetu a promyšlené designové prvky, které odrážejí moderní pohled na výkon a styl. Ostřejší hrany modelu G733 se vytvarovaly do hladkých a plynulých linií, které působí vytříbeným estetickým dojmem.

Uživatelé produktů řady G5 hrají širokou škálu her. Nový headset G522 proto musel splňovat i požadavky těch nejnáročnějších hráčů a být dostatečně flexibilní, aby fungoval bez problémů napříč všemi herními žánry a způsoby hraní. Model G522 vznikl na základě zpětné vazby herní komunity a přináší významný pokrok z hlediska pohodlí i při dlouhém hraní.

Náušníky tak dostaly širší tvar, přidanou vrstvu paměťové pěny pro lepší odpružení a chlazení, a nový měkčí a odolnější potah. Oboustranný pásek hlavového mostu je z trvanlivějších materiálů, přiléhá líp k hlavě a má vyšší prodyšnost. Zárukou celodenního pohodlí opravdu pro každého je, že se na testování a připomínkování podílely také osoby nosící brýle nebo náušnice.

Kvalitní zvuk je základem

Nejdůležitější součástí headsetu jsou nové synchronizované akustické měniče PRO-G, které v kombinaci s 48kHz/24bitovým digitálním zpracováním audiosignálu zajišťují dosud nejnižší zkreslení zvuku u sluchátek řady Logitech G pro maximální přesnost reprodukce a bezkonkurenční ponoření do hry. Hráči můžou během hraní perfektně slyšet a lokalizovat i ty nejtišší zvuky, například vzdálené kroky nebo nabíjení zbraní.

Při online hraní a streamování hraje velkou roli také vzájemná komunikace hráčů a kontakt s publikem. Mikrofon headsetu spolu s 48kHz/16bitovým vzorkováním a vylepšenou technologií BLUE VO!CE zajistí, že hlas bude znít jasně a zřetelně, i přes chaotickou směsici zvuků v herní scéně. Zvuk z mikrofonu lze upravovat v reálném čase pomocí filtrů a efektů, a zajistit tak jeho profesionální kvalitu v každé situaci.

Nechybí rychlé propojení

G522 nabízí tři typy připojení, které se dají snadno přepínat – bezdrátové přes LIGHTSPEED nebo Bluetooth a kabelové přes USB-C. Podporuje rychlé a bezproblémové flexibilní přechody mezi různými platformami, PC, konzolí nebo mobilním zařízením.

Software G HUB a mobilní aplikace Logitech G umožňují hráčům jemně doladit zvuk pomocí desetipásmového ekvalizéru, experimentovat s efektním podsvícením LIGHTSYNC RGB, upravovat nastavení mikrofonu a uložit přímo do sluchátek až tři vlastní profily.

V souladu se závazkem společnosti Logitech G ke snižování dopadu na životní prostředí byl headset G522 vyrobin s použitím 27 % recyklovaného plastu a hliníku s nízkou uhlíkovou stopou, takže kromě svojí funkce plní i ekologické požadavky.

Dostupnost

Náhlavní souprava Logitech G522 je nyní k dostání v černé nebo bílé verzi za doporučenou maloobchodní cenu 4 299 Kč.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Aleš Šafář, key account manager consumer networking v TP-Linku

Aleš Šafář: TP-Link už nejsou jen domácí routery a pár switchů

13. 5. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing a TP-Link)
TP-Link je předním výrobcem síťových produktů. Portfolio zahrnuje pokročilé gamingové routery Archer, mesh systémy Deco, podnikovou řadu Wi-Fi Omada, kamery Vigi nebo řadu chytrých produktů značky Tapo. Bohatá nabídka plus silné lokální zastoupení rovná se ideální kombinace pro resellery! Jestli ještě váháte, tak si přečtěte, co nám o trendech, portfoliu a partnerské spolupráci prozradil Aleš Šafář, key account manager consumer networking ve společnosti TP-Link. Čtěte více

Trh s herními počítači a monitory se ve 2. čtvrtletí 2024 zotavil

9. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej herních počítačů zaznamenal podle IDC ve druhém čtvrtletí 2024 mírné meziroční oživení o 2,4 %. Dodalo se přibližně 10,6 milionu kusů zařízení. Robustní růst si ve sledovaném období udržel také segment herních monitorů dodávky dosáhly téměř 6,5 milionu kusů a meziročně vzrostly o 35 %. Čtěte více
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery. Čtěte více