LG plánuje stát se lídrem na trhu televizorů

10. 1. 2011. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: LG)
Společnost LG plánuje v roce 2011 prodat čtyřicet milionů televizorů, včetně Smart TV, 3D TV a LED LCD TV. Právě Smart televizory budou pro společnost LG obzvláště důležité, stejně jako 3D televizory s technologií 3D Cinema.

„Celosvětový trh s televizory se teď hodně mění a Smart TV ukazují, co je správná cesta. Tyto televizory zpřístupňují on-line obsah z internetu na televizoru stisknutím jediného tlačítka. LG má v tomto segmentu nejlepší produkty na trhu. Proto můžeme očekávat, že právě v segmentu Smart TV a 3D TV se LG stane světovým lídrem.“ uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG CZ.

Velkou pozornost věnuje LG jednoduchosti ovládání. Mnoho funkcí musí být také snadno dostupných, aby z nich mohl mít zákazník užitek. Jak dálková ovládání, tak samotná ergonomie televizorů jsou neustále vylepšovány kvůli zjednodušení obsluhy. Také on-line obsah je snadno dostupný, stejně jako stahování aplikací do televizorů LG. Snadné je také přehrávání multimediálního obsahu z USB disku – díky certifikaci DLNA a propojení Media Link je konektivita s domácí sítí velmi jednoduchá. Uživatelé mohou využít také N-Screen, s jehož pomocí si nastaví vlastní uživatelské prostředí.

LG předpokládá, že Cinema 3D televizory budou tvořit dvě třetiny prodejů 3D televizorů značky LG. Díky technologii FPR (Film Patterned Retarder) nabídnou tyto 3D televizory kvalitní 3D obraz. Navíc 3D brýle nevyžadují provoz na drahé baterie a fungují vždy, což je velmi komfortní.

LG dále plánuje posilovat pozice v segmentech LED televizorů, dotykových PDP, plazmových 3D televizorů a plazmových televizorů s úhlopříčkami nad 50 palců.