Lenovo na inovační túře

25. 6. 2009. (redaktor: , zdroj: )
Společnost Lenovo uspořádala v Praze setkání Innovation Tour 2009. Svým globálním zákazníkům na něm představila, kromě aktuálních produktů a služeb, také svou historii, situaci a plány do budoucna.

Společnost Lenovo se od té doby, co získala divizi osobních počítačů od IBM, rychle dostala do povědomí zákazníků. Spojení dvou zkušených společností umožnilo navázat na tradici profesionálních IBM produktů a služeb a spolu s dalším rozvojem vybudovat silnou značku, která nabídne svým zákazníkům maximální podporu a profesionální služby.

Pro zákazníky společnosti Lenovo je kromě vysoké kvality produktů, efektivních služeb pro business segment a nejnovějších technologií důležitá také dostupnost vybraných produktů. Inovaci a zlepšení v procesu objednávání a doručování usnadní výkonné a centralizované webové rozhraní, které zároveň pokryje většinu objednávek a zajistí tak co nejkvalitnější prodejní servis.

Společnost Intel, partner Innovation Tour, v rámci prezentace představila své technologie postavené na platformě vPro, kterou Lenovo ve svých produktech nabízí. Cílem je nabídnout zákazníkům kromě výkonu také technologii, která minimalizuje výdaje na správu podnikové infrastruktury a celý proces zjednodušuje. Tato platforma usnadňuje vzdálenou správu podnikového IT vybavení, inventarizace a také zabezpečení. Velmi efektivně tak lze na dálku aktualizovat jednotlivá zařízení o důležité bezpečnostní záplaty, zotavovat poškozené operační systémy, inventarizovat i ty systémy, které jsou off-line nebo zablokovat komunikaci v případě šířící se nákazy.

Kromě business notebooků řady ThinkPad, představuje Lenovo také serverová řešení ThinkServer, vybavené výkonným rozhraním pro monitorování, aktualizaci, správu a hlášení závad. Tyto ThinkServery jsou k dispozici ve třech variantách. Jedno nebo dvou socketové do racku nebo jako klasický tower. Profesionální servery dodává Lenovo spolu s balíčkem ThinkPlus Priority Support ve formě 30 denní trial verze. Během integrace nového serveru, kdy nastávají nejčastější problémy s nastavením, tak může zákazník plně využít této rozšířené podpory, která zahrnuje 24/7 telefonickou asistenci, příjezd technika druhý den od nahlášení problému a také základní telefonická asistence při instalaci a správě softwaru, který Lenovo podporuje, jako například ThinkServer EasyStartup, EasyManager nebo EasyUpdate.