Novinky

Lákadla

Loňský červenec je pro mě nezapomenutelný - stanul jsem konečně na koncertě své nejoblíbenější kapely vůbec - Pear Jam. Rockeři z amerického Seattlu si podmanili O2 Arénu fantastickým téměř tříhodinovým vystoupením a nikomu z nás se nechtělo domů.

Štěpán Feik

  • 22. 7. 2013
  • 1 min
Lákadla

Když jsem na to před nedávnem vzpomínal, napadlo mě jen tak projet YouTube a zkusit najít nějaký fanouškovský záznam kousku písničky. Nečekal jsem moc - byl jsem připravený na rozostřenou a rozklepanou dvouminutovku s mizerným zvukem, ale co jsem našel!

Regulérně profesionálně sestříhaný, kompletní záznam z pražského koncertu ve Full HD kvalitě vytvořený několika fanoušky. Zvukovou stopu si přitom stáhli od samotných Pearl Jam a bezchybně ji zesynchronizovali s obrazem. A byl jsem znovu na koncertě...

Ze samé radosti jsem svůj objev šířil po všech možných kanálech a pouštěl každému, kdo šel okolo - a známým padaly čelisti: „Vždyť to je úplně super! Až přijedou příště, chci taky!“ - dostal jsem takhle na kolena i jindy vele kritickou autorku z časopisu Spark - já ti říkal, že máš jít taky, Jano!

Pearl Jam se zkrátka o své fanoušky starají, podporují je. A oni se jim odvděčí materiálem, který přivábí další fanoušky a nadšence. A jsme u jádra věci - znáte IT produkt, po kterém by šílely davy? Fanoušci by o něm točili skvělá videa a uctívali jej jako modlu? Společnost, která tyto a další aktivity podporuje? Nebo takhle vybláznit lidi už umí jen Apple s Googlem?

PS: Kdo by mi náhodou nevěřil, ať se podívá na www.youtube.com/watch?v=DVkg5GFpEW0