Konkurence: Euronics hlásí rekordní novoroční prodeje

4. 1. 2011. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Euronics)
První den výprodejů prodal Euronics téměř pět tisíc televizorů a více než tisícovku chladniček. Celkem přišlo nakoupit více než osmdesát tisíc zákazníků. Za výrazně snížené ceny je nabízeno až 80 procent veškerého sortimentu, přičemž slevy dosahují až 70 procent.
Lidé na slevy slyší

Akce probíhá současně na 192 prodejnách sítě Euronics a potrvá do vyprodání zásob. Největší zájem je o zlevněné LCD televizory nebo LED televizory. Dobře se prodává i velká bílá technika, především pračky a ledničky, což je pro povánoční období poměrně ojedinělý jev.

„Největším hitem výprodeje je však 185 cm vysoká stříbrná chladnička Samsung v energetické třídě A+ za 6 990 Kč. V pondělí se jí prodalo 1 050 kusů. Tento model je navíc k dostání exkluzivně pouze v prodejnách Euronics,“ uvedla Radka Kalábová, marketingová manažerka sítě elektroprodejen Euronics. S porovnáním s loňským rokem je o výprodeje daleko větší zájem. Zatímco loni přišlo do prodejen první výprodejový den nakoupit padesát sedm tisíc zákazníků, letos jich bylo osmdesát dva tisíc, což je o 30 procent více.

„Velice dobře zapůsobila televizní reklama v kombinaci s výprodejovým letákem, který byl roznášen do všech schránek v České republice. Většina zákazníků si v den startu výprodeje přišla do prodejen právě pro zboží prezentované v letácích,“ dodala Radka Kalábová. Slevy, které potrvají až do vyprodání zásob, se přitom netýkají jen zboží z letáku, zlevněno je 80 procent celého sortimentu. Dle zájmu z prvních dvou dní se dá očekávat, že slev si zákazníci užijí ještě nejméně dva týdny.

Důležitým benefitem pro zákazníky je i to, že 40ti měsíční záruka na televizory, ledničky, mrazničky, pračky, sušičky, sporáky, myčky nádobí a vestavné spotřebiče se vztahuje i na zlevněné zboží.