Konica Minolta vidí svou budoucnost v komplexních službách

11. 11. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Společnost Konica Minolta se v příštích letech bude orientovat na poskytování komplexních služeb zákazníkům ze sektoru komerčních firem a veřejné správy. Nejen v České republice se Konica Minolta zaměří na posílení partnerské sítě, která by měla služby co nejefektivněji nabízet. Kromě nových možností v podnikových řešeních chce Konica Minolta stavět také na aktivitách v segmentu produkčního tisku a úspěších v oblasti ekologie.

„V současné době prudkých změn podnikatelského prostředí a nových nároků ze strany zákazníků roste zájem o stále sofistikovanější řešení. Zatímco poptávka po hardwaru je relativně stálá, je třeba tohoto trendu využít a více se zaměřit na moderní služby, které dokážou přínos celého řešení pro zákazníka několikanásobně zvýšit,“ řekl Masatoshi Matsuzaki, prezident Konica Minolta.

Konkrétní cestu k dalšímu růstu vidí Konica Minolta v posílení kompetencí své partnerské sítě. Českým zástupcům nepřímého prodeje byla představena nabídka nejnovějších služeb a softwarových novinek. „Je jasné, že přeměna z prodejce hardwaru na obchodníka orientovaného na software a služby není jednoduchá. Podpora našich partnerů je proto nyní na prvním místě a byla také hlavním posláním letošní konference,“ upřesnil M. Matsuzaki a dodal: „Společnost Gartner označila partnerskou síť Konica Minolta za jednu z největších a zároveň nejvíce loajálních v oboru. Chápeme ji proto jako jeden z nejefektivnějších nástrojů k dalšímu oslovení zákazníků.“

Mezi nové trendy v oblasti tiskových řešení patří zejména digitalizační služby, systémy pro správu a oběh dokumentů, cloudové služby, zabezpečení dokumentů nebo využívání mobilních zařízení. „Konkrétní možnost pro novou nabídku služeb vidíme například ve využívání datových uložišť, o která dnes jeví zájem stále více zákazníků ze segmentu SMB. Ti však na druhou stranu mnohdy nechtějí investovat do odborného personálu. A to je prostor, kde mohou naši partneři nabídnout instalační a servisní služby Konica Minolta,“ řekl Ken Osuga, prezident Konica Minolta Business Solutions Europe.

Na konferenci shrnulo vedení společnosti také dosavadní úspěchy v oblasti produkčního tisku, ve které působí od roku 2003. „V tomto segmentu jsme začínali jako úplní nováčci. O to větším úspěchem je, že dnes, o pouhých deset let později, je Konica Minolta lídrem na trhu v kategorii pro tisk středních nákladů,“ upřesnil K. Osuga, který vidí další potenciál v doplňování či nahrazování offsetové technologie digitální. „Digitální tisk je levnější a nabízí také další výhody, jako je personalizovaný tisk nebo tisk na speciální média. Touto technologií dokážeme lépe vyhovět individuálním potřebám zákazníků,“ uzavřel K. Osuga.

Konica Minolta představila svou vizi také v oblasti ekologie. Cílem do roku 2050 je především snížení uhlíkové stopy o 80 % a další zvyšování efektivity ve využívání zdrojů.

Štítky: 
Tiskárny, Technologie, Konica Minolta

Podobné články

Epson L8180

Epson: multifunkce EcoTank L8160 a L8180

6. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Epson představil nové prvotřídní tiskárny EcoTank bez inkoustových kazet pro tvůrčí nadšence. Bezdrátové multifunkční tiskárny EcoTank L8160 a L8180 používají šestibarevné inkousty Epson Claria ET Premium, čímž umožňují tisk fotografií a dokumentů při nízkých provozních nákladech a jsou vhodné pro nadšence z řad amatérských fotografů. Čtěte více

Prodej tiskáren vykázal dvouciferný růst prodeje

24. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový trh s tiskárnami a multifunkcemi vykázal podle IDC v prvním kvartále 2021 meziroční nárůst v počtu prodaných zařízení (o 19,3 % na 25,5 milionu) i v hodnotě (o 10,8 % na 10,9 miliardy USD). Čtěte více

OKI: Kancelářské tiskárny nejen pro tisk dokumentů

12. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Novinka OKI C650 je kompaktní, výkonná a robustní barevná tiskárna určená pro širokou paletu úloh. Díky svým rozměrům se uplatní především tam, kde je i přes málo prostoru potřeba tisknout hodně a v profesionální kvalitě. Channel manažeři výrobce OKI Zdeněk Král a Miroslav Pávek také přibližují partnerský program Shinrai a těší se na osobní kontakt s resellery. Čtěte více

HP Instant Ink přináší domácnostem tisk formou služby za měsíční poplatek

28. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Služba Instant Ink nabízí jednotlivcům a rodinám jistotu vždy dostupného tisku. Nabídka se vztahuje na laserové i inkoustové tiskárny a zákazníkům umožňuje vybírat z různých tarifů podle jejich potřeb. Řešení zároveň zajistí doručení nového spotřebního materiálu v momentě, kdy začne docházet. Čtěte více