Konica Minolta vidí svou budoucnost v komplexních službách

11. 11. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Společnost Konica Minolta se v příštích letech bude orientovat na poskytování komplexních služeb zákazníkům ze sektoru komerčních firem a veřejné správy. Nejen v České republice se Konica Minolta zaměří na posílení partnerské sítě, která by měla služby co nejefektivněji nabízet. Kromě nových možností v podnikových řešeních chce Konica Minolta stavět také na aktivitách v segmentu produkčního tisku a úspěších v oblasti ekologie.

„V současné době prudkých změn podnikatelského prostředí a nových nároků ze strany zákazníků roste zájem o stále sofistikovanější řešení. Zatímco poptávka po hardwaru je relativně stálá, je třeba tohoto trendu využít a více se zaměřit na moderní služby, které dokážou přínos celého řešení pro zákazníka několikanásobně zvýšit,“ řekl Masatoshi Matsuzaki, prezident Konica Minolta.

Konkrétní cestu k dalšímu růstu vidí Konica Minolta v posílení kompetencí své partnerské sítě. Českým zástupcům nepřímého prodeje byla představena nabídka nejnovějších služeb a softwarových novinek. „Je jasné, že přeměna z prodejce hardwaru na obchodníka orientovaného na software a služby není jednoduchá. Podpora našich partnerů je proto nyní na prvním místě a byla také hlavním posláním letošní konference,“ upřesnil M. Matsuzaki a dodal: „Společnost Gartner označila partnerskou síť Konica Minolta za jednu z největších a zároveň nejvíce loajálních v oboru. Chápeme ji proto jako jeden z nejefektivnějších nástrojů k dalšímu oslovení zákazníků.“

Mezi nové trendy v oblasti tiskových řešení patří zejména digitalizační služby, systémy pro správu a oběh dokumentů, cloudové služby, zabezpečení dokumentů nebo využívání mobilních zařízení. „Konkrétní možnost pro novou nabídku služeb vidíme například ve využívání datových uložišť, o která dnes jeví zájem stále více zákazníků ze segmentu SMB. Ti však na druhou stranu mnohdy nechtějí investovat do odborného personálu. A to je prostor, kde mohou naši partneři nabídnout instalační a servisní služby Konica Minolta,“ řekl Ken Osuga, prezident Konica Minolta Business Solutions Europe.

Na konferenci shrnulo vedení společnosti také dosavadní úspěchy v oblasti produkčního tisku, ve které působí od roku 2003. „V tomto segmentu jsme začínali jako úplní nováčci. O to větším úspěchem je, že dnes, o pouhých deset let později, je Konica Minolta lídrem na trhu v kategorii pro tisk středních nákladů,“ upřesnil K. Osuga, který vidí další potenciál v doplňování či nahrazování offsetové technologie digitální. „Digitální tisk je levnější a nabízí také další výhody, jako je personalizovaný tisk nebo tisk na speciální média. Touto technologií dokážeme lépe vyhovět individuálním potřebám zákazníků,“ uzavřel K. Osuga.

Konica Minolta představila svou vizi také v oblasti ekologie. Cílem do roku 2050 je především snížení uhlíkové stopy o 80 % a další zvyšování efektivity ve využívání zdrojů.

Podobné články

Epson: multifunkční tiskárny AM-C400 a AM-C550

20. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Epson pokračuje v zavádění inkoustové technologie Heat-Free Line Inkjet do svých kancelářských tiskáren. Nejnovějšími přírůstky v nabídce takto vybavených zařízení jsou multifunkční modely AM-C400 a AM-C550 formátu A4, které přináší řadu vylepšení včetně úspornějšího chodu a kompaktnějších rozměrů. Čtěte více

Marcel Divín (Epson): Reselleři jsou partneři na celý život

16. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: dcd)
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK, prozradil, jak se společnosti Epson daří a které novinky v dohledné době můžeme očekávat. Řeč přišla také na udržitelnost, která je pro Epson jednou z priorit. Čtěte více

Klára Janečková: OKI staví na osobním kontaktu s dealery

11. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Klára Janečková se v české pobočce OKI Europe stala obchodní manažerkou se zodpovědností za sektor open channel. Rozšířila tak zdejší obchodní tým OKI, který tvoří obchodní ředitel Jan Denkstein a obchodní manažeři Miroslav Pávek, Jiří Sojka a Pavel Míka. Janečková má v OKI zároveň na starosti marketingové aktivity v ČR, SR a Maďarsku. S marketingem, obchodem i tiskovým segmentem má bohaté zkušenosti, působila například v CzechTrade či JVM Computers. Čtěte více

Pantum: Výrobce s bohatou nabídkou

9. 4. 2024. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Pantum)
PANTUM, výrobce tiskových technologií, spotřebního materiálu a dodavatel souvisejících služeb, vstoupil na trh v České a Slovenské republice na konci roku 2022, respektive na začátku roku 2023. Stála před námi velká výzva v podobě uvedení značky na trh, vybudování distribučního a prodejního kanálu a zajištění servisních služeb. Čtěte více