Konica Minolta ustavila firmu SIL pro garanční opravy

30. 3. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Konica Minolta oznámila zahájení spolupráce s firmou SIL na garančním servisu jejích tiskáren. Všichni zákazníci AT Computers, která produkty a řešení Konica Minolta na českém trhu distribuuje, tak získají přístup k rychlému a kvalitnímu servisu.

Nová spolupráce mezi výrobcem tiskáren Konica Minolta a servisní firmou SIL je dalším z řady kroků rozšiřujících portfolio služeb společnosti AT Computers. Ta si od ní slibuje především zvýšení komfortu pro své zákazníky a resellery. „Společnost SIL Eastern Europe a.s. dlouhodobě patří k největším servisním společnostem výpočetní techniky v České republice. Je proto zárukou rychlých a kvalitních oprav většiny IT produktů včetně tiskáren,“ říká Pavel Čurda, obchodní ředitel v Konica Minolta.

Dohoda zaručuje příjem a evidenci servisovaných zařízení, jejich diagnostiku a následnou opravu. Nadstandardní službou pak je vyrozumění zákazníka o přijetí zakázky a o přibližném termínu a ceně jejího vyhotovení. U záručních oprav potom experti společnosti SIL rozhodují o oprávněnosti záruky dle Záručních podmínek. „Dodavatel navíc zabezpečí dopravu veškerého opraveného zboží. Na zákazníka tak nyní servisní řízení neklade de facto žádné nároky,“ dodává Martin Wanke, marketingový ředitel AT Computers.

V současné době probíhá procesní nastavení spolupráce tak, aby od 1. června mohl SIL začít s plným servisem.