KKCG majetkově vstoupila do AutoContu

20. 10. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: KKCG)
Investiční společnost KKCG koupila majoritní část holdingu AutoCont. Jde tak o jednu z nejvýznamnější letošních akvizic v oblasti informačních technologií v Česku. Podle smlouvy se skupina KKCG stává 70% akcionářem společnosti AutoCont Holding.

Zbývajících třicet procent akcií zůstává i nadále v rukou současného managementu. AutoCont tak po sedmadvaceti letech úspěšného fungování na trhu vstupuje do nové éry a stává se součástí jedné z největších investičních společností v České republice. Transakce podléhá schválení Úřadu pro hospodářskou soutěž, jak v České republice, tak na Slovensku. Do doby než bude schválena, bude AutoCont jednat samostatně.

„Naší dlouhodobou vizí je vybudovat silný podnikatelský pilíř zaměřený na informační technologie. Máme v portfoliu zajímavé domácí i zahraniční IT společnosti, spolupracujeme s technologickým gigantem Foxconn. Vstup do AutoContu je dalším krokem k naplňování této vize. AutoContu může toto spojení přinést nové zajímavé obchodní příležitosti a skupinu KKCG výrazně posune v IT oblasti,“ uvedl Michal Tománek, investiční ředitel, zodpovědný ve skupině KKCG za nové technologie.

AutoCont je jedničkou na trhu v poskytování IT služeb středním a velkým zákazníkům. Dodává podnikovou infrastrukturu, firemní informační systémy, vyvíjí software, nabízí outsourcing IT i cloudové služby. Firma působí na českém i slovenském trhu.

„V AutoContu jsme vždy dokázali reagovat na vývoj trhu a přizpůsobovat nejen nabídku, ale i způsob fungování firmy potřebám zákazníků,“ poznamenal Martin Grigar předseda představenstva AutoCont Holding. „Při poslední strategické debatě jsme se shodli, že je čas posunout se opět o patro výš. Výsledkem je spojení s investorem, od kterého očekáváme především podporu v rozvoji společnosti a její růst do dalších perspektivních oblastí a to nejen v České a Slovenské republice,“ dodal.

IT strategie skupiny KKCG sází na to, že firmy stále více mění způsob, jakým využívají IT služby. Posun je způsoben jednak stále rostoucím fenoménem cloudových služeb, ale také například zvyšující se nutností řešit rizika spojená s bezpečností informačních technologií, nebo se stále aktuálnější potřebou digitálně transformovat i tradiční obory. Akvizice významné části AutoContu znamená získání cenného know-how, jež prezentuje zhruba tisíc odborníků, kteří zde pracují. Na trhu je AutoCont znám tím, že jeho zaměstnanci jsou na vysoké odborné úrovni, a zároveň velmi loajální k firmě. „To, že jsme viděli jedinečnou DNA firmy, bylo velmi důležitým momentem při rozhodování, proč do AutoContu investovat,“ dodal M. Tománek.

Podobné články

DataSpring spustil nový web. Služby představuje v analogii na moderní město

30. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DataSpring)
Co mají společného řadové domky a bare metal? Jak spolu souvisí parkoviště a storage? Můžeme konektivitu přirovnat k silnicím a databáze ke knihovně? Na podobných přirovnáních DataSpring na svém novém webu představuje cloudové služby. Čtěte více

VMware představil rozšířené portfolio produktů a služeb

30. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware)
Společnost VMware představila ucelené portfolio produktů a služeb, které zákazníkům pomohou modernizovat aplikace a infrastrukturu. Mezi novinky patří VMware Tanzu, portfolio řešení pro modernizaci aplikací, a VMware Cloud Foundation 4, hybridní cloudová infrastruktura pro moderní aplikace. Čtěte více

Philips se „vypalování“ nebojí – k vybraným OLED TV dává 5letou záruku

30. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips TV)
Společnost TP Vision, výrobce televizorů Philips, se rozhodla dát českému trhu a potenciálním zákazníkům jasně najevo, že při běžném používání není nutné se obávat trvalého poškození OLED televizorů v souvislosti se zbytkovým obrazem, často nepřesně nazývaném jako „vypálení obrazu“. Čtěte více

NEC a Sharp budou spolupracovat na vývoji a výrobě zobrazovačů

30. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: NEC)
Společný joint-venture podnik by měl oběma japonským společnostem dovolit spojit a efektivně využít jejich zdroje a know-how při vývoji a výrobě nejmodernějších audio-vizuálních řešení. Čtěte více