Novinky

Kerio Operator 2.2 integruje Salesforce.com

Společnost Kerio Technologies vydala novou verzi firemní IP telefonní ústředny Kerio Operator 2.2. Nová verze přináší integraci se Salesforce.com, automatické zálohování, vzdálené úložiště pro nahrané hovory a vylepšenou automatickou konfiguraci a správu telefonů.

František Doupal
Zdroj: Kerio
  • 14. 11. 2013
  • 1 min
Kerio Operator 2.2 integruje Salesforce.com

Nejzajímavější novinkou verze Kerio Operator 2.2 je integrace se Salesforce.com. S Kerio Operator Call Center pro Salesforce mohou telefonní operátoři iniciovat telefonní hovory přímo v Salesforce pomocí funkce click-to-dial, mají přístup k záznamům o hovorech v Salesforce a mohou zaznamenávat příchozí a odchozí hovory. Integrace s Kerio Operator je podporována u edicí Salesforce Enterprise Edition a Salesforce Unlimited Edition.

Kerio také integrovalo telefonní ústřednu Kerio Operator se Samepage.io, která slouží jako cloudová záložní platforma pro konfigurační soubory serveru, systémové logy, historii hovorů, nahrávky v hlasových schránkách a nahrané hovory. V případě selhání hardwaru mohou správci obnovit Kerio Operator během několika minut pomocí software image a zálohovaných souborů.

Telefony série Grandstream GXP, Yealink/Well T, Cisco SPA, Polycom VVX a Snom PA1 jsou jen některé z mnoha, které lze díky Kerio Operator konfigurovat vzdáleně pomocí vylepšené podpory pro autokonfiguraci. Uživatelé mohou také používat množství nových IP telefonů, na kterých mají okamžitý přístup k firemním kontaktům přímo z jejich dotykové obrazovky.

Kerio Operator je dostupný jako software a hardwarové zařízení. Hardware Kerio Operator Box 1210 stojí 18 000 Kč, softwarová edice je za 600 Kč za uživatele.