Jak se daří společnosti Konica Minolta v ČR

26. 4. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Konica Minolta)
Podle výsledků agentury InfoSource společnost Konica Minolta na trhu s multifunkčními zařízeními a produkčními stroji obhájila za loňský rok prvenství ve čtyřech kategoriích.

V prodeji barevných laserových multifunkčních zařízení formátu A3 činil tržní podíl značky Konica Minolta 44,1 procenta. Spolu s 6,9procentním podílem značky Develop, kterou Konica Minolta v České republice zastupuje, získala poprvé v historii s 51 procenty nadpoloviční podíl na trhu.

Více než osmiprocentního nárůstu dosáhla Konica Minolta také u černobílých laserových multifunkčních zařízení A3. V letošním roce sama získala 35,3procentní tržní podíl, spolu se značkou Develop činí její podíl dokonce 37,7 procenta.

Už počtvrté zvítězila Konica Minolta v segmentu barevných i černobílých produkčních strojů. V kategorii barevných produkčních strojů si s 58,7 procenty udržela nadpoloviční podíl samostatně a dokonce 60procentní podíl pak spolu se značkou Develop. U černobílých produkčních strojů je podíl vedoucí Konica Minolty 34,6 procenta, se značkou Develop je to pak 39,5 procenta.

„Změny v tržních podílech každoročně naznačují, které firmy dokážou svým zákazníkům nabídnout inovativní technologie a produkty, a přitom držet konkurenceschopné ceny. Proto nás těší, že jsme lídrem trhu v oblasti produkčních strojů a u populárních multifunkcí dokonce dokážeme každý rok navyšovat naše podíly na trhu,“ řekl Jiří Jelínek, ředitel pro rozvoj obchodu Konica Minolta Business Solutions Czech.

Štítky: 

Podobné články

Konica Minolta: Aktuálním trendem jsou pokročilé videoanalytické funkce

12. 11. 2019. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Bezpečnostní kamery jsou všude kolem nás. Jejich doplnění o další systémy může monitoring prostředí pro bezpečnostní účely rozšířit ještě o vytěžování metadat a jejich využití k analýzám snímaného prostředí. Takzvané inteligentní kamery pak nacházejí uplatnění v dopravě, logistice, průmyslu, obchodu a mnoha jiných oborech. Čtěte více

Malé a střední firmy objevují význam digitalizace dokumentů

9. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Konica Minolta)
Podle průzkumu Konica Minolta roste mezi malými a středními podniky zájem o digitalizaci dokumentů a související služby. Společnosti usilují o další zefektivnění svých činností a snížení nákladů, a v proto hledají nové příležitosti. Čtěte více
Zleva: Michal Dolana (moderátor), Tomáš Bednář (generální ředitel), Jiří Skopový (bývalý obchodní ředitel pro přímý prodej), Pavel Štěpán (nový obchodní ředitel pro pro přímý prodej) a Tomáš Holubec (obchodní ředitel pro nepřímý prodej)

Konica Minolta bilancuje rok 2012

31. 5. 2013. (redaktor: Štěpán Feik, zdroj: Konica Minolta, DCD Publishing)
Společnost Konica Minolta bilancovala na setkání s novináři uplynulý rok. Oznámila finanční výsledky, důležitá firemní rozhodnutí a personální změny ve vedení obchodu a mezinárodním zastoupení značky. Čtěte více
Konica Minolta Bizhub C224e

Konica Minolta: multifunkce bizhub C224e, C284e a C364e

23. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Konica Minolta)
Konica Minolta uvádí na trh tři nová barevná multifunkční zařízení série bizhub C. Tyto stroje nabízejí jednoduchou obsluhu prostřednictvím nového displeje s funkcí „Multitouch“. Čtěte více