Jak pomáhá služba Lenovo Premier Support Plus v éře hybridní práce?

22. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
„Lidská“ IT podpora je stále klíčová, AI je však vítána – devět z deseti zaměstnanců v průzkumu společnosti Lenovo (87 %) uznává, že umělá inteligence hraje pozitivní roli v jejich snaze zůstat produktivní. Kombinaci umělé inteligence a lidské interakce pak upřednostňuje osm z deseti pracovníků (81 %).

Podle nové globální studie zastává většina z 12 000 dotázaných zaměstnanců (91 %) názor, že by byli produktivnější, kdyby se jejich problémy z oblasti IT v práci vyřešily rychle a efektivně. Dalších 74 % tvrdí, že nedostatečná IT podpora snížila jejich motivaci v práci. Výsledky průzkumu ukazují, že pro podporu dnešní hybridní pracovní síly je třeba zavést efektivní a účinný systém IT podpory.

Pokud jde o IT podporu založenou na umělé inteligenci (AI), z průzkumu vyšlo najevo, že dotázaní zaměstnanci oceňují jako jeden z hlavních benefitů identifikaci a řešení IT problémů plně automaticky, kdy jim navíc oprava minimálně naruší jejich práci. Zároveň dokáže umělá inteligence kontrolovat a řešit problémy 24/7, včetně víkendů a svátků, není tak nutné se spoléhat na klasický pracovní rozvrh.

„Spolu s nárůstem hybridní práce se měnilo i pracovní prostředí a IT podpora pro zaměstnance s tímto trendem zjevně nedržela krok. S rostoucím využitím cloudových služeb, umělé inteligence a metaverse se IT prostředí jednotlivých organizací stane ještě složitější. Efektivní IT podpora tak bude pro pracovní morálku zaměstnanců ještě důležitější,“ řekl John Stamer, viceprezident a generální ředitel globální produktových služeb společnosti Lenovo.

Podpora Lenovo Premier Support Plus nabízí služby, které jsou nezbytné jak pro současné potřeby hybridní pracovní síly, tak pro digitální transformaci ve firmách. Služba spojuje to nejlepší z obou světů – pokročilou umělou inteligenci pro chytřejší služby a zároveň stále poskytuje lidský pro bezproblémovou a přímou IT podporu, kterou zaměstnanci hledají. 

V průzkumu 62 % respondentů uvedlo, že jsou spokojeni s tím, jak jejich firma podporuje zaměstnanecký zážitek a pocity na poli hybridní práce, avšak významná část (38 %) respondentů vyjádřila neutrální názor nebo nespokojenost se svým fungováním v práci.

Podpora Premier Support Plus byla navržena s ohledem na klíčové problémy firem a koncových uživatelů tak, aby nabízela komplexnější služby podpory a ochrany při problémech s IT:  

  • Prediktivní analýza založená na umělé inteligenci umožňuje proaktivní a preventivní detekci problémů a schopnost identifikovat a řešit řadu potenciálních problémů v oblasti IT.
  • Ochrana proti náhodnému poškození poskytuje krytí nad rámec tradiční systémové záruky a chrání zařízení před neúmyslnými pády, nárazy či politím.
  • Služba Keep Your Drive uchovává pevné disky v rukou uživatelů a poskytuje zákazníkům úplné vlastnictví jejich údajů, které si mohou ponechat nebo zlikvidovat dle svých podmínek. Zvyšuje se tak bezpečnost dat a je zajištěn soulad s požadavky na ochranu a uchovávání údajů.
  • Služba Sealed Battery prodlužuje podporu baterií až na tři roky. Certifikovaní technici společnosti Lenovo v případě potřeby zajistí efektivní výměnu baterie a minimalizují prostoje v práci, což zvyšuje odolnost firmy před výpadky.
  • Oprávnění pro mezinárodní služby poskytuje nadnárodním korporacím službu ochrany před náhodným poškozením a služby Keep Your Drive a Sealed Battery kdekoliv na světě, kde se zrovna nachází jejich zaměstnanci.

S ohledem na produktivitu a uživatelskou zkušenost zaměstnanců nabízí služba Premier Support Plus firmám i specializovaného správce pro zapojení služeb (Services Engagement Manager), který zajistí proaktivní hlášení a sledování aktiv.

„Role IT ředitelů při řízení transformace firem nebyla nikdy důležitější. IT oddělení musí každý den poskytovat zaměstnancům kvalitní a efektivní uživatelskou zkušenost s jejich IT vybavením. Takže kromě toho, že jsme stále důvěryhodnějším partnerem v oblasti chytré digitální transformace, se také silně zaměřujeme na poskytování praktických inovací,” uvedl John Stamer.

Profilová karta firmy

Lenovo

Lenovo

Lenovo, společnost s obratem 34 miliard USD, je největší výrobce počítačů na světě a lídr v PC Plus éře, který poskytuje uživatelům ve více než 160 zemích špičkové produkty a služby postavené na moderních technologiích. Lenovo patří celosvětově k lídrům v oboru, a to díky zaměření na výzkum, vývoj, inovace a kvalitu. Uživatelům nabízí kvalitní služby a produkty s bezpečnostními nástroji a uživatelsky přívětivými technologiemi. Vedle etablované řady business notebooků ThinkPad rozšířilo Lenovo své portfolio také o řadu IdeaPad, určenou převážně domácím uživatelům.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

AMD představilo nové procesory Ryzen Pro řady 8000 a Ryzen Pro řady 8040 se Zen 4 a AI jádry

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AMD)
Obě nové procesorové série vycházejí z dříve představených spotřebitelských CPU. I v tomto případě je přítomna dedikovaná NPU jednotka, navíc jsou zde však funkce určené pro nasazení v korporátním prostředí. Zatímco řada Ryzen Pro 8040 míří do přenosných počítačů a pracovních stanic, APU řady Ryzen Pro 8000 se stanou prvními desktopovými x86 procesory s dedikovanou jednotkou pro AI výpočty. Čtěte více
Adam Paclt, generální ředitel společnosti IceWarp

Současné AI nástroje jsou jen „škrábáním po povrchu“

15. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Umělá inteligence tak, jak ji známe dnes v podobě různých chatovacích nástrojů, je jen odrazovým můstkem k tomu, co tato technologie nabídne v blízké budoucnosti. Jakmile se AI nasadí na kvantové počítače, dojde k nebývalému rozvoji ve všech oborech. Čtěte více

Nová pravidla pro firemní AI mohou katapultovat Evropu do popředí

15. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: RSM)
V Evropské unii začala platit nová pravidla pro využití AI ve firmách. Obavy ze zaostávání za zbytkem světa jsou zbytečné, Evropa se může stát v revoluční technologii světovým lídrem. Nejinak je tomu i u Česka. S pravidly padla legislativní bariéra v podnikovém využívání AI a je na českých manažerech, aby zvedli hozenou rukavici. Čtěte více

Díky AI asistentovi společnosti Salesforce se může z každého firemního zaměstnance stát datový expert

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce oznámila dostupnost beta verze nové funkce Einstein Copilot pro Tableau, která má pomoci uživatelům bez ohledu na jejich roli a funkci jednoduše zkoumat data s pomocí umělé inteligence. Čtěte více