Informační dálnice?
- 1. 2. 2010
- 1 min
Léto je kromě jiného dobou, kdy si můžeme udělat čas na věci, které během roku pro množství jiných povinností odkládáme. Nebo se nad nimi alespoň zamyslet. Co třeba vaše firemní webové stránky? Jak často jsou aktualizovány? Přinášejí zákazníkům (i těm potenciálním) informace skutečně přínosné a jsou výstižným přehledem produktů či služeb, jež vaše firma nabízí?
Jeden můj bývalý kolega použil trefný příměr. Prohlásil, že o internetu se mluví jako o informační dálnici (tou by měl v ideálním případě být), leč často připomíná spíše informační parkoviště, či dokonce vrakoviště. Obrovské množství dat bez ladu a skladu, případně takových, která kdysi měla vypovídací hodnotu, ale dnes nikoliv a „visí“ na webu spíše jako připomínka starých časů. Informace o výrobcích, které se již nevyrábějí, o produktech a řešeních, jež byly nahrazeny pokročilejšími. Několik let staré datasheety, neaktuální produktové katalogy, případové studie popisující projekty realizované pro dnes již neexistující firmy apod.
Jistěže firemní web není vším, ale je „vizitkou“. Jeho aktuálnost a profesionalita stojí čas, nepochybně i peníze. Firmu můžete prezentovat jako moderní a dynamickou, v opačném případě jako těžkopádnou – o tom svědčí webové stránky, jež evidentně nebyly několik týdnů, nebo dokonce měsíců aktualizovány… Co je lepší?