IBM s novými nástroji, co mají pomoci obchodníkům

31. 1. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: IBM)
IBM inovovala nástroje v oblasti marketingu a prodeje, jež maloobchodníkům mají pomoci poskytovat zákaznickou zkušenost bez ohledu na formu nákupu – v kamenných obchodech, prostřednictvím mobilních technologií nebo online.

Řešení podpoří služby pro zákazníky, kteří nakupují prostřednictvím více kanálů a očekávají od nich totožnou zkušenost, co se týče kvality prodeje i marketingu. Iniciativa Smarter Commerce pomáhá IBM obchodníkům obsloužit zákazníky tak, aby mohli nakupovat kdykoli, kdekoli a jakýmkoli způsobem, přičemž celou interakci mezi obchodníkem a nakupujícím vnímá IBM jako službu.

Tato řešení zahrnují:

• Nový software eCommerce, díky němuž mohou obchodníci zákazníkům nabídnout efektivnější a modernizovanější nakupování lépe přizpůsobené individuálním potřebám.
• Nový software vytvořený v laboratořích IBM, který začleňuje do metriky kampaní i data ze sociálních médií a tak prodávajícím ukazuje, jaké kanály jsou nejefektivnější.
• Nový cloudový software, který marketérům umožňuje analyzovat starší data i ta získaná v reálném čase ohledně nákupních vzorců a nákupů u všech typů prodejních kanálů.

Výzkum trhu provedený IBM naznačuje, že to, co se odehrává po prodeji, je pro vztah mezi značkou obchodníka a zákazníkem stejně důležité jako prodej samotný. Většina zákazníků se domnívá, že kvalitní poprodejní zkušenost – tedy služby zahrnující dopravu a dodání produktu, instalaci, zákaznickou podporu, řešení problémů a reklamací – je rozhodujícím faktorem, který ovlivní, zda obchodníka doporučí ostatním. IBM věří, že služby založené na pochopení preferencí zákazníků jsou zásadní pro zachování a posílení věrnosti značce.

Nový software pro eCommerce od IBM zahrnuje inovativní analytické nástroje pro prodejce, které zkvalitní služby zákazníkům, protože integrují nákup zboží s vyhledáváním. Lze tak dosáhnout relevantnějších výsledků hledání a vhodnějších doporučení. Vedle toho IBM dále rozšiřuje nabídku v oblasti eCommerce využitím klíčových technologií získaných v nedávných akvizicích jako Worklight a TeaLeaf. Společně tato řešení mají zlepšit konverzní poměry a snížit počet nedokončených nákupů, což povede k růstu tržeb a vyšším ziskům.

IBM také oznámila nová řešení pro multikanálový marketing a optimalizaci digitálního marketingu, která umožňují rozhodování v reálném čase. Díky nim marketéři získají komplexní náhled na nákupní vzorce zákazníků a provedené nákupy – dozví se, co si zákazníci prostřednictvím různých kanálů prohlíželi, zakoupili a kolik utratili.

Obchodníci mohou zkombinovat starší data s informacemi o aktivitách v reálném čase a nabídnout doporučené produkty v cenových relacích, které odpovídají možnostem daného zákazníka. Prostřednictvím Digital Data Exchange mohou obchodníci snadněji získávat a sdílet data o chování zákazníků v reálném čase, a to ve stále se rozšiřující síti služeb třetích stran, čímž vznikají ucelenější zákaznické profily a tím pádem i lépe přizpůsobené služby.

Tato nová verze také marketérům a obchodníkům usnadňuje určení nejefektivnějších kanálů a kampaní tak, že vyhodnocuje jejich účinnost na rozhodování při nákupu. Nástroj IBM Attribution Modeler je první technologií svého druhu, která pomáhá klientům měřit nejúčinnější prodejní kanály. Nabízí komplexní náhled na všechny kampaně a jednotlivé aktivity a reakce podle každého zákazníka – prostřednictvím mobilních zařízení, sociálních a online kanálů, call center, e-mailu i offline.

Štítky: 

Podobné články

Společnost Iseco.cz získala Gold akreditaci pro technologii IBM Security QRadar

21. 6. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: Iseco.cz)
Společnost Iseco.cz, která se zaměřuje na dodávky technologií a poskytování služeb v oblasti informační a IT bezpečnosti, se stala jediným IBM partnerem s Gold akreditací pro technologii IBM Security QRadar v České republice. Čtěte více
Petr Plodík (IBM) během úvodní řeči

IBM Univerzita pro obchodní partnery

26. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost IBM uspořádala pro své partnery jednodenní školení nazvané IBM Univerzita. Školení bylo zaměřené na IT řešení postavené na produktech IBM System x, IBM BladeCenter, IBM Pure Systems a IBM Storage. Čtěte více
Petra Pešťálová z IBM při přednášce

Trénink pro partnery s IBM a DNS

12. 6. 2013. (redaktor: Štěpán Feik, zdroj: DCD Publishing)
Za příjemně vlahého počasí proběhlo v Green Valley u Benešova tradiční setkání partnerů s výrobcem IBM a distributorem DNS. Školení o nových produktech se odehrálo netradičně oproti konkurenčním akcím venku – v dřevěném altánu poblíž sportovního hřiště. Čtěte více

Zpátky do školy s IBM a Avnetem

30. 5. 2013. (redaktor: Štěpán Feik, zdroj: DCD Publishing)
Ve východočeských Velichovkách proběhlo setkání společností IBM a Avnet s jejich obchodními partnery. Hlavním motivem akce byl návrat do školních lavic a v roli profesorů se představili právě pracovníci zmíněných společností. Mediální záštitu nad celou událostí převzal Reseller Magazine. Čtěte více