Novinky

HyperX slaví 20 let v herním průmyslu

Značka HyperX v těchto dnech slaví 20 let svého působení na trhu. Při této příležitosti proběhlo v reprezentační prodejně společnosti HP v Praze na Pankráci setkání s představiteli lokálního i globálního zastoupení HyperX, kteří připomněli nejenom důležité milníky v historii značky, ale představili také atraktivní novinky.

František Doupal
Zdroj: DCD Publishing a HyperX

Značka, která se může pochlubit řadou oceněných herních zařízení, včetně herní náhlavní soupravy pro PC s výdrží baterie 300 hodin – Cloud Alpha Wireless – v průběhu srpna, září a října uspořádala i řadu dalších online i off-line akcí včetně setkání s influencery nebo globální narozeninové oslavy. Zároveň probíhaly také různé slevové akce a další promoakce.

„Dvacet let je v historii HyperX obrovským milníkem. Stejně jako celý herní průmysl, i HyperX se vyvíjel a ušel dlouhou cestu. Původně HyperX nabízel pouze ultrarychlé herní paměti, ale dnes navrhujeme a vyrábíme oceňovaná herní sluchátka, klávesnice, mikrofony pro tvůrce obsahu, myši a příslušenství pro všechny typy hráčů, ať už jde o PC, konzole nebo mobilní zařízení,“ uvedlDaniel Kelley, globální šéf marketingu HyperX.

Součástí oslav bylo např. i představení herních monitorů HyperX Armada 25 a HyperX Armada 27 na letošním veletrhu Gamescom.

Důležité milníky z historie HyperX:

  • 2002: Vznik společnosti pod křídly firmy Kingston
  • 2004: HyperX představil paměti DDR2
  • 2007: HyperX představil paměti DDR3
  • 2008: HyperX představil paměti DDR2 SODIMM
  • 2011: HyperX jako první výrobce uvedl na trh produkty s podporou automatického taktování
  • 2012: Na trh přichází série HyperX Predator
  • 2013: HyperX uvedl na trh 1TB flash disk
  • 2014: HyperX uvedl na trh svůj první headset
  • 2016: HyperX uvedl na trh svou první klávesnici
  • 2017: HyperX uvedl na trh svou první myš
  • 2018: Společnost dosáhla pěti milionů prodaných headsetů
  • 2019: Společnost dosáhla deseti milionů prodaných headsetů a milionu klávesnic
  • 2021: HyperX byl odkoupen společností HP Inc.

 Jsme pyšní na odkaz, který jsme vytvořili za posledních dvacet let. Naslouchali jsme vyvíjejícím se potřebám hráčů po celém světě a poučili jsme se z každého produktu, který jsme uvedli na trh, abychom zajistili, že budeme stále lepší. Posouváme hranice a zpochybňujeme vnímání hráčů tím, že spolupracujeme a stíráme hranice mezi herním a jinými odvětvími včetně hudby a filmů. Hry už nejsou výklenkem, ale součástí života každého z nás. A konečně, to, čím je HyperX dnes, není jen zásluha fanoušků, partnerů a průmyslových odvětví, ale také talentů, které HyperX podporuje a vychovává mezi svými minulými i současnými zaměstnanci, aby neustále zvyšovali úroveň hry a nastavovali nové standardy,“ uzavřel Daniel Kelley.