Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Bob (H.Y.) Hwang

Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.

„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“

Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.

Štítky: 
Ze světa firem, Podpora, Služby, Hanwha Techwin

Podobné články

Klíčové trendy v podnikových technologiích podle Zebra Technologies

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra Technologies)
Společnost Zebra Technologies představila nejnovější technologické trendy, které v roce 2020 řídí rozhodnutí CIO a managementu technologických firem, a umožní jim se stát se „chytřejšími“ pro vstup do nové dekády. Patří mezi ně blockchain, inteligentní automatizace a pokročilé sledovací technologie. Čtěte více

Koch Industries dokončila akvizici společnosti Infor

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Investiční společnost Koch Industries do Inforu poprvé investovala již v roce 2017. Nyní od Golden Gate Capital získala i zbývající část podniku. Kromě spolupráce v oblasti investic je Koch také jedním z klíčových zákazníků Inforu, když využívá jeho řešení v oblasti ERP, řízení lidských zdrojů, řízení dodavatelského řetězce, správy majetku a finančního řízení. Čtěte více

eD system rozšíril oficiálnu distribúciu Brother aj na Slovensko

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Spoločnosť eD systém sa 1. apríla 2020 stala oficiálnym distribútorom produktov Brother na Slovensku. V eD SHOPe tak pribudlo viac ako 500 produktov a zariadení pre informačné a komunikačné technológie. Čtěte více

HP pomáhá partnerům a zákazníkům zvládnout problémy související s COVID-19

7. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Kromě různých možností financování pro koncové zákazníky bude HP nabízet krátkodobé pobídky (dle specifik jednotlivých trhů), které pomohou prodejním partnerům řešit rozmanité potřeby a vypořádat se s obtížemi v oblasti provozu a financí, vzniklými kvůli epidemii COVID-19. Nabídky se budou lišit podle geografické polohy a závisejí na způsobilosti partnera. Čtěte více