Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Bob (H.Y.) Hwang

Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.

„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“

Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.

Štítky: 
Ze světa firem, Podpora, Služby, Hanwha Techwin

Podobné články

Cloudy, sítě a datová centra v roce 2020

27. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Jádrem většiny inovací a pokroků současnosti jsou jednak nesmírně velké objemy dat a výpočetní výkony, jednak kapacita okraje sítě, cloudu a infrastruktury datových center ke zpracování a využití těchto dat. Čtěte více

Trendy i hrozby roku 2020: deepfake i sofistikovanější IT útoky

27. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Stoupající nebezpečí tzv. deepfake dezinformací na internetu a útoky na dodavatelské řetězce, ale i tlak na větší spolupráci a zodpovědnost jednotlivých oddělení uvnitř firem. To jsou některé z trendů a hrozeb, s nimiž se budou muset popasovat firmy v roce 2020. Čtěte více

Datart meziročně navýšil tržby o 32 %

24. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP TRONIC )
Český prodejce elektra Datart za první uzavřený obchodní rok od fúze se zlínskou společností HP TRONIC navýšil tržby meziročně o 32 %. V minulém roce Datart navíc rozšířil síť kamenných prodejen a zvýšil kapacitu skladových prostor. Čtěte více

VMware dokončil akvizici společnosti Pivotal

23. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
V důsledku dokončení akvizice byly po předchozím pozastavení obchodování akcie společnosti Pivotal staženy z newyorské burzy cenných papírů. Pivotal nyní vystupuje jako 100% dceřiná společnost VMwaru. Cena transakce odráží obchodní hodnotu společnosti Pivotal ve výši přibližně 2,7 miliardy dolarů. Čtěte více