Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Bob (H.Y.) Hwang

Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.

„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“

Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.

Štítky: 
Ze světa firem, Podpora, Služby, Hanwha Techwin

Podobné články

Sítě řízené obchodními potřebami chtějí do dvou let nasadit 3/4 firem

13. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco se zeptala více než 2 000 IT lídrů a síťových stratégů na aktuální stav jejich sítí a na to, jak plánují jejich rozvoj. Ukázalo se, že jejich cílem je mít síť schopnou reagovat na požadavky byznysu. Do dvou let by toho chtělo dosáhnout 78 % účastníků průzkumu. Čtěte více

Xerox nabídl přes 33 miliard USD za HP Inc. To vyčkává

12. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: TechCrunch, Bloomberg, WSJ)
Xerox učinil nabídku na odkup HP. Firma, známá hlavně svými tiskárnami a kopírkami, nabídla za odkup svého rivala 33 miliard USD (tedy asi 760 miliard Kč). Nyní běží čtyřtýdenní lhůta, kterou dostali akcionáři HP na rozmyšlenou. Čtěte více

Broadcom dokončil akvizici Symanteku

11. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Broadcom)
Akvizice divize zabývající se bezpečností v enterprise segmentu společnosti Symantec firmou Broadcom byla dokončena. Divizi pojmenovanou Symantec Enterprise povede Art Gilliland, který i doposud stál v jejím čele. Za zmiňovanou část Symantecu Broadcom zaplatil téměř 11 miliard USD. Čtěte více

Oracle slaví a je na cestě k autonomnímu IT

11. 11. 2019. (redaktor: Jan Hanáček, zdroj: Oracle)
V září uplynulo 25 let od založení české pobočky společnosti Oracle. Za čtvrtstoletí firma prošla velmi dynamickým rozvojem a rozšiřuje svou nabídku o další služby. Čtěte více