Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Bob (H.Y.) Hwang

Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.

„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“

Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.

Štítky: 
Ze světa firem, Podpora, Služby, Hanwha Techwin

Podobné články

Rychlé doručení produktů Huawei u Entec Solutions

20. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Entec Solutions)
Globální problém s nedostatkem čipů a opožděnými dodávkami síťových prvků se Huawei netýká. V České republice a na Slovensku je stále k dispozici možnost rychlého doručení veškerých vašich objednávek. Čtěte více

Acronis Cyber Protect Cloud nyní integrován s nástroji N-able

24. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Řešení Acronis Cyber Protect Cloud je nyní integrováno s nástroji N-able RMM a N-able N-central. Propojení MSP poskytovatelům umožňuje snadno významným způsobem zvýšit úroveň bezpečnosti jejich nabídky řízených služeb a představuje další položku na seznamu bezproblémových integrací Acronis s předními RMM/PSA technologiemi. Čtěte více

Na trhu je nová generace systému HELIOS iNuvio

23. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asseco Solutions)
Produktovou řadu firmy HELIOS oficiálně doplnila nová generace ERP pro malé a střední firmy – HELIOS iNuvio. Cílem je plně nahradit jeho předchůdce, systém HELIOS Orange, který po desetiletí patřil mezi špičku na trhu ERP pro segment SME. Čtěte více

Avast představil nové vize, produkty i vizuální identitu

17. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avast)
Avast chce více podporovat občanská práva uživatelů digitálního světa a obnovit zdravý vztah k internetu. Firma zároveň představila bezplatnou platformu kybernetické ochrany Avast One i novou vizuální identitu. Čtěte více