Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Bob (H.Y.) Hwang

Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.

„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“

Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.

Štítky: 

Podobné články

Seyfor získal podíl ve společnosti Digitask

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Seyfor pokračuje v rozšiřování svého portfolia a získává 35% podíl ve společnosti Digitask známého propagátora digitálních inovací Filipa Dřímalky. Tímto krokem Seyfor dále posiluje svou kompetenci v oboru využití umělé inteligence ve firmách. Čtěte více

Zdražení Vmwaru podle ČMIS otřásá trhem, pro některé může být likvidační

19. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČMIS)
Dodavatel řešení pro virtualizaci serverů VMware zahájil přechod na předplatné a stanovil nové ceny. Pro firmy, které VMware využívají, to znamená to průměrné zdražení až o 300 %. Čtěte více

Využívání umělé inteligence ve firmách a organizacích roste

18. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Slack)
Podle nejnovějšího průzkumu Workforce Lab pořádaného společností Slack vzrostlo v posledním čtvrtletí 2023 používání nástrojů umělé inteligence na pracovištích o 24 %. Průzkum také např. vyčísluje průměrné množství času, které kancelářští zaměstnanci stráví plněním úkolů s nízkou prioritou. Čtěte více

ATC (opět) získalo prestižní ocenění společnosti Honeywell

15. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers byla oceněna jako nejlepší lokální distributor Honeywell Productivity Solutions and Services v regionu celé Evropy za rok 2023. Oproti minulému roku, kdy ATC převzalo ocenění za region Central Eastern Europe, se tak letos posunulo ještě výše. Čtěte více